חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שימור מראה העור

מאת: קירה מוסקליובקוסמטיקה07/03/2011950 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חשיבותו של שימור מראה העור תמיד הייתה בראש סדר העדיפויות, אלא שהיום יש מגוון רחב הרבה יותר של אמצעים אשר עומד לרשותינו לטובת שימור מראה העור של הפנים, וכך גם של הגוף כולו. הקשת הרחבה של האפשויות השונות אשר עומדות לרשותינו באה לידי ביטוי בשיפור ניכר של מראה העור תוך זמן קצר, כאשר לעיתים, העור נראה בעשור צעיר יותר, לאחר טיפולים כאלה ואחרים. טיפוח ושימור מראה עור הפנים הינו שונה מטיפוח ושימור עור הגוף, שכן, הוא מצריך ביצוע פעולות שונות, ושימוש בתכשירים שונים, כאשר למעלה מכך, כל סוג עור מצריך טיפול שונה וייחודי.

כיום, שוק הטיפוח פונה לנשים באותה מידה בה הוא פונה לגברים, וזאת משום שגם קהל זה החל להבין את גודל החשיבות שבשמירה ובטיפוח של האיבר הגדול ביותר בגופו של האדם, וניתן כעת למצוא קשת של אמצעים וטכנולוגיות שונות אשר מאפשרות לבצע שימור וטיפול בעור, כאשר בין האמצעים השונים ניתן למצוא פתרונות פולשניים ופתרונות שכלל אינם פולשניים.

טיפולי פנים הם אחד מהטיפולים הנפוצים ביותר, כאשר מרביתן של הפעולות השונות אשר מתבצעות במהלך טיפול פנים הן אינן פולשניות כלל. טיפול פנים מטרתו לבצע ניקוי עמוק של עור הפנים, לצד טיפולי הזנה שונים. במהלך הניקוי מניחה הקוסמטיקאית חומרים שונים על העור ולאחר מכן מתחילה לנקות את נקבוביות העור. בסיומו של טיפול הפנים יניחו לכם מסכנת הזנה על הפנים, איתה תצטרכו להשאר במצב מנוחה עוד כ- חצי שעה עד ארבעים דקות. טיפול פנים מתקדם יותר יכול לכלול גם טיפול חמצן לעור הפנים, מדובר על טיפול אנטי אייג'ינג שמטרתו להשטיח קמטים ולהעלים כתמי עור אשר נוצרים כתוצאה מגיל, נזקי השמש, עישון ועוד.

מעבר לטיפולי החמצן השונים ישנם עוד פתרונות אנטי אייג'ינג אשר מטרתם למנוע הופעה של קמטים וכך גם השטחה שלהם, כאשר בין הפתרונות השונים ניתן למצוא משחות וקרמים, כך גם טיפולים נטורופטיים שונים הכוללים הזרקת חומרים אל מתחת לעור. טיפולים פולשניים יותר לטובת הסרת קמטים הינם טיפולים כמו מתיחת פנים, כאשר כאן כבר מדובר על ניתוח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קירה מוסקליוב

מאת: קירה מוסקליובימי הולדת02/05/111589 צפיות
רובינו מתקשים בלהיות יצירתיים בנקודה שבה אנו צריכים לקנות מתנה, במיוחד אם מדובר על מתנה אישית למישהו קרוב. במקרים כאלה, יש תמיד רצון להעניק מתנה אישית, אינטימית ועם ערך מוסף שהוא מעבר לפונקציונאליות עצמה של המתנה, אם כי שתהיה בנימה אינטימית לבעל השמחה. עידן ההתלבטויות תם, שכן כיום יש פתרון שפונה לכל אותם האנשים שרוצים להעניק מתנות לילדים שלהם, להורים שלהם או לחברים הקרובים ביותר.

מאת: קירה מוסקליובטיולים בחו"ל01/05/111027 צפיות
הודו הענקית והיפהיפיה מלאה באוצרות טבע, מקומות קדושים ואותנטיים, אמנות ותרבות מרתקת, אנשים יוצאי דופן ואנרגיות שונות לחלוטין מכל מה שאנחנו מכירים כאן במערב. אנשים רבים נוסעים להודו לטובת ביקור ותיירות, אך רבים עושים את הודו גם לנפש. הודו פותחת בפנינו עולם חדש לחלוטין, שונה במהותו מכל מה שמוכר וידוע לנו כאן במערב, מאפשרת לנו להתחבר לפלאים שונים לחלוטין של העולם, ובעיקר, היא מאפשרת לנו להתחבר לעצמינו. רבים האנשים שמעידים על הודו כמקום משנה חיים, בכל גילאי החיים.

מאת: קירה מוסקליובבריאות השן27/04/111215 צפיות
במהלך השנים השיניים שלנו סופגות פגיעות מסוגים שונים, החל מפגיעה בצבע השן והיווצרות של כתמים הנוצרים כתוצאה מצריכת מזונות שונים, עישן סיגריות ושתיית קפה, דרך בעיות של שחיקת שיניים המקצרות את אורך השן ופגיעה באמייל השן המכרסמת את השן לאורך זמן.

מאת: קירה מוסקליובקניות 24/04/111312 צפיות
ילדים הם שמחה, הם מקור לאושר ואהבה גדולה, ואנחנו כבני אדם אוהבים להעניק לאלה שאנחנו אוהבים, במיוחד אם מדובר על ילדים. יש משהו בהענקת מתנות לילדים שפשוט ממלא את הלב, גם אם לא מדובר על הילדים שלנו, רמת השמחה שזה מעורר, הוקרת התודה וההנאה הרבה ששני הצדדים מפיקים מכך היא גבוהה לעין שעור. הגילאים בהם מתנות הופכות להיות פינוק אלה הגילאים בהם ילדים מתחילים לתקשר עם הסביבה שלהם, כלומר בערך גילאי שלוש ומעלה, כאשר במרבית המקרים, זה כבר גיל גן, בו ילדים באים במגע ואינטראקציה גם עם ילדים אחרים, ומבלים עימם חלק ניכר מהיום שלהם. גן הילדים מהווה מסגרת אינטגראלית, כאשר הוא מהווה גם מוקד חברתי בעל חשיבות רבה בו ילדים חוגגים חגים, ימי הולדת ועוד אירועים שונים. דווקא במקרים כאלה, מתנות מקבלות לגני ילדים מקבלות חשיבות גבוהה עוד יותר.

מאת: קירה מוסקליובהפקות אירועים24/04/11916 צפיות
לעבודתו של תקליטן יש תפקיד חשוב ומרכזי במיוחד באירוע שלכם, עליו לבדר את הקהל ולספק למעשה את החלק המרכזי של פן הבידור והחוויה של האירוע, בין אם מדובר על אירועים פרטיים וכך גם כאשר הדבר מגיע אל אירועים עסקיים שונים. למרות שבמקרים רבים, למרבה הצער, תקליטנים עובדים בצורה די טכנית באירועים, ועובדים על בסיס פלייליסט מוכן מראש, הרי שבפועל, תקליטן טוב אמור להיות מסוגל להרגיש את הקהל שאותו הוא מבדר ולהתאים את המוזיקה בהתאם לרצונות הקהל הספציפי, גם אם הם לא תואמים את הפלייליסט המקורי. תקליטן טוב הינו נכס בעל ערך רב, ויש ביכולתו להרים את האירוע או להפיל אותו.

מאת: קירה מוסקליובשיפוצים10/04/111202 צפיות
המודעות לשמירה על איכות הסביבה רק הולכת וגדלה בשנים האחרונות, אך מעבר להקפדה על שמירת הסביבה בה עלינו לחיות, הרי שגם במגבלות השונות עליהן עלינו להקפיד ניתן למצוא הזדמנות. כיום, יש לנו, הצרכנים הפרטיים, אפשרות להרוויח הכנסה פאסיבית ללא שום מאמץ. ההזדמנות ליצירת רווח רלוונטית עבור אנשים אשר מתגוררים בבית פרטי או אנשים בעלי גג בבניין בו יוכלו להתקין קולט אנרגיה, באמצעותו יוכלו להפיק אנרגיה סולארית . בגין האנרגיה שתופק מהקולט, יוכלו האנשים לקבל תשלום ובכך למעשה לייצר לעצמם הכנסה נוספת.

מאת: קירה מוסקליובאומנות - כללי31/03/111360 צפיות
הגיע עוד יום הולדת של חבר ואתם שוב לא יודעים מה איזו מתנה לקנות לו ? מגיע חג ואתם תקועים עם מחסור ברעיונות למתנות מקוריות ללקוחות שלכם ? מעכשיו תוכלו להסיר דאגה מלבכם כיוון שבמאמר הבא נציג לכם מגוון של רעיונות מקוריים למתנות ספונטאניות ולא מחייבות, יחד עם זאת מקוריות ויצירתיות במיוחד, כך שתוכלו לרגש, להפתיע ולהעניק מתנה מיוחדת במיוחד ליקרים והקרובים שלכם.

מאמרים נוספים בנושא קוסמטיקה

מאת: shiritקוסמטיקה29/10/187286 צפיות
לפני כל ניתוח פלסטי, יש לבחור את הרופא המתאים אשר מתמחה בניתוח הספציפי אותו אתם מעוניינים לבצע.

מאת: אנה מאירקוסמטיקה19/09/152561 צפיות
לכאורה, שאלה מעט מוזרה, שהרי הקשר בין שני הנושאים הוא ברור למדי. בשני המקרים המטרה היא להוריד במשקלו של המטופל, להצר את היקפי הגוף, להפחית את אחוזי השומן בגוף.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152093 צפיות
אנשים רבים אוהבים לטפל בכפות רגליהם באמצעות פדיקור. טיפוח כפות הרגליים חיוני מאוד לאנשים אשר משתמשים ברגליהם לאורך זמן. הם מפתחים במשך הזמן יבלות, ולעיתים, נוצרות שלפוחיות בכפות הרגליים ומשמעות כל אלו הינה חוסר נוחות לאורך זמן. פדיקור נועד לטפל בבעיות שוטפות. והטיפול של מומחיות המכון יכול להיות מקיף יותר בעת ביצוע פדיקור רפואי. פדיקור רפואי בראשון לציון מתאים לכל מי שסובל מבעיות רפואיות כמו סכרת, פטרת ציפורניים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152029 צפיות
כל אחד היה רוצה להיראות תמיד צעיר ממה שהוא באמת, ונושא זה מעסיק אנשים רבים אשר אט אט מתבגרים ומזדקנים ומחפשים פתרונות להיראות טוב יותר ולהוריד לעצמם כמה שנים מהמראה. ענף הרפואה הקוסמטית והאסתטית נוגע בעצם לכולם וישנו עיסוק רב בו. ישנם טיפולים רבים אשר בזכותם אנשים יכולים להיראות צעירים יותר, כמו למשל ניתוחי אף ועפעפיים, מתיחת העור, הזרקת בוטוקס ו/או חומרים ממצקים אחרים וכמובן גם הטיפול הנפוץ שמכונה פיסול של הפנים.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151951 צפיות
טיפול פנים נהפך כבר מזמן לחובה בזמנים מסויימים, למשל כמעט ואין כלה שלא הולכת לטיפול פנים לקראת החתונה. אך גם במקרים אחרים הרבה בוחרים בטיפולי פנים, טיפולים לנערות מתבגרות נעשו יותר ויותר פופולרים וגם טיפולי פנים לגברים. בנוסף, הרבה נשים בזמן ההריון בוחרות לעבור טיפולי פנים ולהתפנק בתקופה זו של חייהן. כיום ניתן למצוא מקומות לטיפולים ברחבי הארץ, קיימים טיפולי פנים בירושלים, בירוחם, בראשון לציון, בבארי, באילת, אפשר למצוא טיפול פנים בבת ים, בחדרה, בקרית שמונה וגם בבאר שבע.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151795 צפיות
אף אחד מאיתנו לא יכול להתחמק מהזמן שעובר ומהאותות שנותן מעבר זמן זה על בגוף ועל העור שלנו. כולנו מזדקנים אט אט וכמובן שיש לכך השפעה כלפי חוץ. יש מי שלא מפריע לו שהעור שלו נראה זקן ומדולל יותר אך ישנם גם לא מעט אנשים אשר מנסים להילחם בתופעות אלה באמצעות שלל טיפולי עור הקיימים כיום בשוק, כמו למשל טיפול של הצערת עור ומתן מראה צעיר, מתוח וחיוני יותר לעור כולו. ישנם טיפולים נוספים כמו מתיחת פנים, הזרקת חומרים ממצקים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה16/05/151887 צפיות
שפתיים עבות היו מאז ומעולם סמל של נשיות. נשים רבות מוצאות את עצמן מנסות להשוות לפניהן מראה נשי ומושלם באמצעות שימוש בקרמים או שפתונים. אך הדרך הטובה ביותר להשיג מראה שפתיים מלאות וחושניות הינה באמצעות עיבוי שפתיים הנעשה באופן מקצועי, באמצעות הזרקה של חומרים זמניים או קבועים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica