חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צימרים באילת - כי לא חייבים לנסוע לבית מלון...

מאת: seowebצימרים10/06/20091160 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צימרים באילת –יש חיה כזו!

רוצים לרדת לאילת אבל אין לכם כסף? יש פיתרון. צימרים באילת מציעים לכם יופי של חופשה במחירים מוזלים ממחירי המלונות ורובם אף מציעים את אותם הפינוקים רק משודרגים.

הקיץ הגיע וזה הזמן לרדת לעיר הדרומית ולכבוש אותה מחדש מידי התיירים הרוסים. לא הרבה אנשים יודעים זאת אבל באילת, נוסף על תיירות רוסית וצרפתית גם כמה עשרות צימרים המציעים לינה איכותית במחירים סבירים בהחלט.

השרות בצימרים באילת הוא אישי ומפנק, לא פחות מאשר מלון חמישה כוכבים ואף יותר והאבזור בחדרים הרבה יותר נרחב מאשר במלונות. תארו לכם וילה שלמה רק לשימושכם או סוויטה מפנקת ורחבת ידיים כאשר מחוץ לה בריכת שחיה ענקית, רק שלכם.

רוצים ספא? גם המטפלים יגיעו אליכם עד לצימר ואפילו בחצי המחיר מאשר שמציע המלון. יש דברים כאלו! צימרים באילת הם הטרנד הבא בכל הנוגע לתיירות בעיר האדומה.

לפניכם כמה צימרים מומלצים ומובחרים בעיר הדרומית:

וילה קיבל

וילה קיבל היא פנינה תיירותית במרחק קצר מהאזור התיירותי של העיר, משקיפה על חוף הים ומציעה וילה עצומה בת שלושה חדרי שינה, סלון ענק ומרפסת הצופה לחצר רחבת ידיים ופורחת. בוילה קיבל אומנם אין בירכה אבל יש טלוויזיה בכבלים, מטבח ענק הנוח לבישול ואפילו אינטרנט.

הווילה מתאימה לחופשה משפחתית מפנקת או לקבוצת חברים כאשר המחיר זול בהרבה מהמלונות בסביבה.

צימר וילה דולב

זוהי וילת החלומות אותה מציע להשכרה לחופשה, זהבה. הווילה מתאימה ל-12-15 איש ובה כל מה שרק תבקשו והכול פרטי שלכם: בריכת שחיה גדולה, ג'קוזי חיצוני עצום, מטבח גדול לבישול, פינת אוכל משפחתית רחבת ידיים, סלון בו מערכת קולנוע ביתית ומסך גדול. הווילה נמצאת מעל מלון מרידיאן, ממש מרחק קצר ממרכזי הבילוי של העיר והטיילת המפורסמת.

צימרים הנסיך הקטן

אכסניה מפנקת בלב העיר, בסמוך לחוף. מציע לינה משותפת ל-150 איש או לינה ליחידים, זוגות ומשפחות בחדרים מטופחים ומוקפדים. בכל חדר תמצאו טלוויזיה בכבלים, מזגן ומטבחון מצויד במיקרוגל, קומקום, פינת שתייה חמה, מקרר וכלי מטבח.

התענוג באכסניית הנסיך הקטן הוא העובדה שניתן להזמין ארוחות המסופקות על ידיד חברת קייטרינג, ישירות אל החדר ובכך ליהנות מהמזגן ולהתחמק מהתורים הארוכים בקיץ, בכניסה למסעדות.

צימרים בית שפירא

בית שפירא מציעים ארבע וילות נופש מפנקות במיוחד המשקיפות את נופו של הים האדום. בכל וילה תמצאו מטבחון מאובזר לחלוטין שבו אפילו מתקן מים קרירים לרענון, חדר רחצה נעים בו כלי רחצה ומגבות, מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים עם מכשיר DVD.

בלילה תשנו על מיטה זוגית עם מיזרון איכותי של סימונס העטויה מצעים רכים. הוילות מוקפות חצר המוצלת על ידי עצי דקל וצפצפה, פסלי נוי ופריחה משגעת ולפניכם נוף עוצר נשימה של מפרץ אילת והרי אדום.

אל מול כל היופי הזה אתם מוזמנים לארגן סעודת בר בי קיו בפינת הגריל ולאחר הארוחה תוכלו לשרוף את הקלוריות במתקן הכושר המוצב במתחם.  אפילו האינטרנט חופשי לבעלי המחשבים הניידים.

צימרים באילת זה הדבר הגדול הבא, למה לצאת פריירים שאפשר פשוט לשכור צימר?! תחשבו על זה לקראת החופשה הבאה שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים SEOweb

אינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת seoweb

מאת: seowebבעלי חיים - כללי27/12/1018479 צפיות
לא כולם יודעים מה הכלב שלהם אוכל, אבל לכל מי שיש כלב בבית, יש אוכל לכלבים מועדף. אז באמת הכלב שלך אוכל?

מאת: seowebאופניים11/10/101955 צפיות
בואו לשמוא ולקרוא על טור דה תרום - מסע אופניים למען כולם!

מאת: seowebנדל"ן ומקרקעין16/09/102472 צפיות
רוצים לעשות הרחבות בניה בבית או בעסק? בואו לקרוא ולהבין איך ניתן להשיג היתר בניה במינימום זמן ומאמץ...

מאת: seowebפרסום באינטרנט11/07/101770 צפיות
קצת מידע על לימודי פרסום באינטרנט בקורס של הבצפר בחסות גוגל ישראל

מאת: seowebמוסדות לימוד14/06/101739 צפיות
בואו ללמוד הנדסת מכונות ברשת אורט - הרשת המדעית המובילה בישראל!

מאת: seowebדיוור אלקטרוני14/06/102182 צפיות
הקמת ועדת מדרוג לאינטרנט באישור הממונה על ההגבלים העסקיים...

מאת: seowebהריון ולידה04/05/102182 צפיות
בואו לקרוא פרטים על מטרנה בפארק וכל מילה נוספת מיותרת...

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172093 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171444 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171518 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171481 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171504 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161560 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161590 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica