חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה לעשות בברלין, מספר המלצות.

מאת: צוות SeeCityטיולים משפחתיים09/03/20113039 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ברלין היא אחת הערים המפתיעות והמוצלחות לחופשה בחו"ל. לכל אותם מטיילים המחפשים מה לעשות בברלין, יש כל כך הרבה תשובות שלא ניתן לסכמם במאמר אחד. ברלין למטייל מציעה תמיד משהו חדש ושונה בנוסף לאותם אטרקציות הרצות בכל ימות השנה. בין אם אתם אוהבי אומנות ומחפשי גלריות, צעירים המגיעים לטעום מחיי הלילה בברלין או בן אם אתם בנסיעת עסקים ויש לכם מספר שעות לבלות בעיר, תמיד שמח בברלין. במאמר זה נמליץ לכם על מספר אטרקציות ורעיונות לפעילויות בברלין שונות ומגוונות שיתאימו למטיילים מכל סוג ולכל כיס.

מוזיאון ניוטון.
המוזיאון נמצא ליד תחנת הרכבת Zoologischer Garten. אחד המוזיאונים היפים והמרתקים בברלין המציג בכל עת תערוכות תמונות וצילומים מרהיבים. חוץ מתערוכות קבועות המוזיאון נותן את הבמה לתערוכות מתחלפות שונות לכן בכל ביקור שלכם במוזיאון תוכלו לראות משהו חדש ומעניין. מוזיאון מקסים וחובה לאוהבי הצילום ולחובביו.

כיכר Potzdamer
אזור מסחרי מקסים עם מסעדות, בתי קפה ופאבים מוצלחים בהם ניתן לטעום ולהריח את החיים של ברלין. ממנות קלאסיות גרמניות ועד מנות מכל העולם ובירות מסוגים שונים אזור זה מומלץ לביקור בשעות הערב. בנוסף לאוהבי הסרטים ביניכם אל תפספסו את בית הקולנוע 3D-cinema. בית קולנוע המציג את מיטב הסרטים בתלת מימד הקיימים.

פארק Tierpark
פארק ענק ועצום במרכז ברלין המציע טבע ובריחה מהמולת העיר. הפארק עצמו גדול מימדים וניתן להסתובב בו שעות ועדיין לא לראות את כולו. פינות חמד מסתתרות באזורים שונים של הפארק וזה מקום מצוין למשפחות לבוא ולבלות קצת זמן איכות כל המשפחה יחד. הפארק מציע שלל מסלולי טיול בברלין ובאזור הפארק. שימו לב לבדוק את מזג האוויר בברלין לפניי ההגעה לפארק.

בברכת תבלו ותיהנו בברלין,
צוות אתר SeeCity

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר SeeCity, פסטיבלים, קרנבלים, אטרקציות וארועים בערים מרכזיות בעולם.
עולם של אטרקציות מחכה לכם ב- SeeCity.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צוות SeeCity

מאת: צוות SeeCityאטרקציות05/06/111709 צפיות
ברצלונה הפכה להיות בשנים האחרונות יעד מועדף על מטיילים ונופשים מאירופה והעולם. ברצלונה, בזכות התרבות הענפה, מיקומה הגיאוגרפי המעולה, חיי הלילה, האתרים ומוסדות העיר ברצלונה היא קיום אחת מ-10 הערים המתויירות ביותר בעולם

מאת: צוות SeeCityתיירות ונופש - כללי02/06/111789 צפיות
טסים לאמסטרדם בתקופה הקרובה? אל תשכחו לקנות את מפת אמסטרדם עוד לפניי נסיעתכם, המפה תעזור לכם למקסם את טיולכם בעיר וליהנות כפליים. אילו מכם שיחזיקו את מפת אמסטרדם ויעזרו בה בטיולם בעיר יופתעו לגלות עולם שלם העולה ממנה.

מאת: צוות SeeCityקניות 15/05/112131 צפיות
מחפשים לעשות מסע קניות בלונדון ולא יודעים היכן להתחיל? לפניכם מספר טיפים ורעיונות למסע קניות בלונדון שלא יאכזב אף מטייל. אתם מוזמנים לקרוא, לבחור ולבנות לכם את מסע הקניות בלונדון המתאים לכם ביותר

מאת: צוות SeeCityטיולים משפחתיים11/05/111953 צפיות
שייט לאורך נהר התמזה היא ללא ספק אחת הדרכים הטובות ביותר לראות את לונדון, שיוט דרך הלב של העיר ודרך כל האטרקציות המפורסמות ביותר בעיר לונדון. לראות ולחוות את המראות וההדר של לונדון באמצעות שיוט זאת אחת הדרכים הנוחות והרגועות יותר, בכל מזג אוויר, הסירות עם סיפונים עליונים פתוחים ואולמות אירוח מרווחים הצופים על העיר לונדון עם חלונות פנוראמיים זו אחת האטרקציות המוצלחות בעיר לונדון.

מאת: צוות SeeCityטיולים בחו"ל05/05/111236 צפיות
לא משנה אם אתה מבקר בלונדון עבור עסקים או הנאה, הבין אם אתה מעוניין בפרטים על לונדון למטייל או לונדון למטייל העסקי, וגם לא משנה מה התקציב שלך, או האם השהייה בעיר ארוכה או קצרה, אתה בטוח יכול להשיג חדר טוב באחד המלונות הרבים בלונדון.

מאת: צוות SeeCityטיולים משפחתיים11/04/112065 צפיות
התפוח הגדול היא אחת הערים המתויירות ביותר בעולם. בין אם אתם מחפשים בעיר ניו יורק אטרקציות, אתרים, הופעות או פעילויות בעיר ניו יורק יש הכול ומהכול. בכל תקופת זמן העיר ניו יורק מציעה למברים ומטיילים מספר עצום של פעילויות, מסלולי טיול ואתרי תרבות שכל מה שנשאר למטיילים זה לבחור לאן ללכת ומה לראות. אך כיצד ניתן לשלב מספר כל כך גדול של פעילויות ואתרים בטיול אחד? אילו ניו יורק אטרקציות לשלב בטיול ראשון בעיר ואילו מסלולי טיול בעיר עדיפים?

מאת: צוות SeeCityקניות 21/03/1113329 צפיות
ברצלונה היא אחת הערים המושכות והתוססות ביותר לביקור באירופה. כל מטייל שחוזר מהעיר לפחות מביקור אחד נהיה מדריך נסיעות מדופלם ושמח לספר ולחלוק את סיפוריו על העיר המדהימה הזו. ברצלונה למטייל העצמאי מציעה כמעט כל רעיון ופעילות שניתן לחלום עליה החל מאטרקציות ואירועים דרך תרבות עשירה ועד למסלולי קניות בברצלונה עשירים בכל טוב.

מאמרים נוספים בנושא טיולים משפחתיים

מאת: tiloniטיולים משפחתיים20/05/196142 צפיות
Israel is a Middle Eastern country on the Mediterranean Sea, which is recognized by Jews, Christians and Muslims as a sacred land. It has long been known to hold many sites with religious and spiritual significance.

מאת: ניב אבןטיולים משפחתיים23/08/172042 צפיות
בעוד רבים נזכרו כי אין להם מקום מסודר לחופש קצר עם הילדים, וכל המחירים באילת הרקיעו לשחקים לא הגיוניים, עדיין ישנה האפשרות לצאת מן השגרה ולחפש אחר השכרת קרוואן שבו כולם יכולים לנוע אל עבר הנופים הכי יפים שיש לארץ הקטנה שלנו להציע.

מאת: ליאורטיולים משפחתיים07/03/171451 צפיות
מלונות בירושלים בפסח, מספקים לכם הזדמנות, לחופשה אביבית מוצלחת מאוד. בירושלים יש מזג אוויר נעים מאוד, בחודשי האביב. ירושלים היא עיר הבירה של ישראל, וגם העיר הכי מאוכלסת במדינה.

מאת: articlestbdטיולים משפחתיים28/02/171336 צפיות
למה צריכים הסעה לנתב"ג ומה יתרונותיה? מה לגבי שיקולים כלכליים? תשובות בגוף המאמר.

מאת: דרורטיולים משפחתיים11/07/161887 צפיות
הקיץ אוטוטו מגיע, חודשיים בהם הילדים ישבו בבית ואתם תצטרכו לחפש להם תעסוקה. אז יש קייטנות, בריכות, ים, שבוע אצל הסבים והסבתות, פארקים והצגות, אך עדיין יישאר לכם מספיק זמן בו תצטרכו להחליט כיצד להעביר להם את הזמן בצורה מהנה, וחוץ מזה, גם אתם בוודאי תרצו קצת חופש, הרי חופשת הקיץ מיועדת גם לכם, לא?

מאת: דרורטיולים משפחתיים11/07/161698 צפיות
כבר בתחילת הדרך של טיולים מאורגנים, נהוג היה לחלק את הטיולים לקטגוריות שונות, כשאחת מהקטגוריות הפופולאריות ביותר היתה טיולים למשפחות. הרעיון היה מאוד פשוט, טיולים שמתאימים להורים ולילדים, ובכך הם אפשרו להורים לקחת את ילדיהם לחו"ל במקום להשאיר אותם בארץ או לקחת אותם באופן עצמאי.

מאת: אסףטיולים משפחתיים31/05/162075 צפיות
עוד מעט יגיע החופש הגדול ואתם תצטרכו להחליט לאן אתם נוסעים הקיץ, זה הזמן להתחיל להתכונן, לעבור על יעדים ולבחור את היעד המועדף עליכם. אנחנו רוצים לעזור לכם כאן בהחלטה, ולהמליץ לכם, במקום לנסוע אל יעד מוכר וידוע במערב אירופה או לנסוע אל ארה"ב, לבחור דווקא ביעד מעט שונה, שונה אך מעניין וייחודי, אנחנו רוצים להמליץ לכם על טיול לזנזיבר וטנזניה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica