חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ליקר רימונים, פשוט וקל להכנה ,שישמש אתכם כל השנה

מאת: אודי כהןיין ואלכוהול09/03/20111923 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתכון לליקר רימונים

הרעיון הוא פשוט, ודרושה סבלנות.(והיא משתלמת)

למרות שאנו כבר אחרי העונה, אפשרי עדיין למצוא רימונים טובים במחיר סביר, הליקר והסירופ ישמשו אתכם כל השנה בהכנת מטעמים נהדרים (הטעם הארומה אפילו לא מתקרבים לרכז רימונים קנוי)

 1.5 ק"ג רימונים מגורענים

2  ק"ג סוכר לבן

*כוהל 96% (להשיג בחניות משקאות או בסופרים גדולים)

אופן ההכנה

מגרענים את הרימונים, ומניחים בצנצנת אטומה, 2 ס"מ של סוכר ו2 ס"מ של רימונים(מתחילים עם הרימונים) שכבה שכבה ולבסוף שמים סוכר.

מניחים במקום קריר וחשוך למשך שלושה חודשים.

לאחר שלושה חודשים מסננים בגזה או בפילטר קפה.(**לא לזרוק, טיפ קטן בהמשך)

מערבבים עם האלכוהול 96%  (על כל כוס ליקר להוסיף כוס אלכוהול)  ומבקבקים למשך חודש נוסף, מערבבים פעם בשבוע.

והמשקה מוכן לשתיה.(ככל שהזמן עובר הליקר מתעדן וחריפות האלכוהול מורגשת פחות, דהיינו,משתבח עם הזמן) 

**והטיפ המובטח

לאחר שמסננים, נשארים הגרעינים וסוכר שלא נמס, אפשר לטחון אותם בבלנדר או במכונת מיצים חשמלית (מסחטת גזר). יוצאת ריבה מדהימה להכנת עוגות ולהוספה לתבשילים.

*ברגע שמערבבים את הסוכר עם האלכוהול פוחתת רמת האלכוהול, אם זה בכל זאת הרבה אחוזי אלכוהול בשבילך, ניתן להמיר בבקבוק וודקה איכותית.

Lemon3.co.il

אפשרי גם לא לערבב את כל כמות "הסירופ" עם האלכוהול, אלא להשאיר כמות מסוימת להוספה לתבשילים ואפייה. אני יכול להבטיח לכם שזה משדרג כל מנה.

תהנו J

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

lemon3.co.il

שירותי קייטרינג ומגשי אירוח למסיבות רווקים, מסיבות משפחתיות, כנסים,ימי הולדת,מסיבות אירוסין, ישיבות משרדיות, ימי כיף, טיולים,ערבי חברה,אירועי קוקטייל,ערבי גיבוש,קידום מכירות,אירועי השקה,אירועים עיסקיים וכו'

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אודי כהן

מאת: אודי כהןמתכוני בשר08/05/112306 צפיות
מדריך לבישול וצליית בשר בשיטת המנגל או הגריל, מכוון שכל אחד אוהב את בשרו עשוי וצלוי ברמה שונה, הרכבתי במיוחד עבורכם את טבלת הזמן, וסוגי בשרים מומלצים על האש.

מאת: אודי כהןמתכונים ואוכל - כללי28/04/112353 צפיות
החלטם לארח חברים, ובמקרה, אלו חברים שאוהבים בשר...אבל לנשנש... מתכון לטורטיה בשר, שהחברים ואתם, פשוט תתמכרו, לטעמים ,לאופן האכילה, וליקוק האצבעות. אפשר להכין במחבת ווק בבית, והרעיון הוא כמו הקפצת ירקות או נודלס.

מאת: אודי כהןמתכוני בשר28/04/113014 צפיות
רוטב הטריאקי אהוב במיוחד על הישראלים, ולרוב אנחנו אוכלים פטריות מוקפצות ברוטב טריאקי. הבאתי לכם מתכון, קל להכנה, שישדרג לכם את נתח הבשר, ויתן לו עסיסיות וארומה נהדרת. אפשר להשתמש ברוטב לכל נתח אחר כולל עוף, לאכול עם אורז או ציפס או מוקפץ...בקצור, אתם תחליטו.

מאת: אודי כהןמתכוני בשר28/04/113817 צפיות
רוטב יין אדום ובצלים, קל מאוד להכנה, מתאים לכל סוגי הבשר האדום, וסטייקים בפרט. מתכון מיוחד ליום העצמאות, ולכל השנה.

מאת: אודי כהןמתכוני בשר28/04/112287 צפיות
צלעות בנוסח טנדורי קלות ופשוטות הכנה, מתאים למי שאוהב בשר מטובל. כעיקרון אוכלים את הצלעות הטנדורי, ברוטב יוגורט, אתן לכם את המתכון..אתם תחליטו אם מתאים לכם. אפשר להמיר את הצלעות כבש, בכל נתח אחר שאתם מעדיפים ואוהבים, אפילו עוף.

מאת: אודי כהןמתכונים ואוכל - כללי26/04/111489 צפיות
צלעות כבש או בקר ברוטב רטטוי, הרוטב שיעצים כל צלע ונתח בשר.

מאת: אודי כהןמתכונים ואוכל - כללי26/04/111480 צפיות
מתכון קצת מתחכם להכנת סלמון, טעים וקל הכנה...ירענן וישדרג את מנת הסלמון המוכרת שלכם.

מאמרים נוספים בנושא יין ואלכוהול

מאת: רוני הכהןיין ואלכוהול21/12/172756 צפיות
אם עד כה ראיתם רק את אותם מיכלי נירוסטה רק במבשלות גדולות ומוכרות של בירות בארץ הקטנה שלנו, הרי שכיום מבשלות בוטיק בולטות לא פחות ופזורות בכל מיני מקומות בארץ.

מאת: בני דואנייין ואלכוהול29/12/142546 צפיות
יקב בוטיק הוא יקב אשר מייצר לרוב כמות קטנה של יין (כמות שאינה מסחרית באופן כזה שאפשר למכור את היין בסופרים הגדולים) ואשר שם דגש על הטעמים של היינות אותם הוא מוציא, כך שאלו יהיו משובחים במיוחד.

מאת: משקאות דניאליין ואלכוהול03/11/142912 צפיות
אנשים רבים שחושבים שמשקאות חריפים מאוד משמינים, אך במידה ושותים נכון, בכמויות מדודות- אין בהכרח סיבה לבהלה. כולם מכירים את הביטוי "כרס בירה", אך דווקא בבירה בשונה משאר המשקאות החריפים- יש את כמות הקלוריות הנמוכה ביותר.

מאת: בן טליין ואלכוהול09/06/144441 צפיות
קוקטייל העיתונאי הופיע לראשונה בספר 'The Savoy Cocktail Book' שיצא לראשונה ב1930 ונכתב ע"י הארי קראדוק, ברמן אמריקאי אשר היגר לאנגליה לאחר שחוק היובש נכנס לתוקף.

מאת: ד"ר אילן אביטבוליין ואלכוהול13/03/1411806 צפיות
ד"ר אביטבול מסביר על "תהליך בניית בלנד או "ממסך" שכולל בד"כ מיזוג יינות מזנים שונים ומאותו בציר אך ניתן גם כן למזג יינות העשויים מאותו זן מאזורים שונים, בתנאים שונים ואף מבצירים שונים"

מאת: ד"ר אילן אביטבוליין ואלכוהול10/03/148161 צפיות
ד"ר אביטבול, בעל תואר ביננות, מעניק הדרכה חוויתית ביקבים הכוללת הכרות עם תהליך ייצור היינות מהענבים ועד הבקבוק, הסבר אודות תהליך טעימת ורכישת היין וכן התאמת יין ואוכל.

מאת: allgiftsיין ואלכוהול05/02/148479 צפיות
השקעתם ורכשתם יין איכותי, אך אינכם מתכננים לפתוח אותו באופן מיידי. לא פעם עולות השאלות כיצד למנוע התחמצנות של יין וכיצד לשמור על בקבוקי היין באופן האופטימאלי ביותר בתנאים הביתיים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica