חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שאיבת שומן על ידי מנתח פלסטי

מאת: אליניתוחים פלסטיים10/03/2011923 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאמר זה יעסוק ברובו בכל נושא שאיבת שומן או מנתח פלסטי לרבות טיפולים אסתטיים.

אם כן מאמר זה יעסוק ברובו בניתוח שאיבת שומן וביכולתו בעצם לעצב את הגוף על ידי הסרה של חלקי שומן בלתי רצוי ממקומות כמו בטן, ירכיים,עכוז ואפילו ברכיים. כמו כן ניתן להסיר גם מאזור הזרועות או הסנטר או אפילו הלחיים ומקום נוסף הינו אפילו הצוואר. כמובן שהדבר בלתי נמנע וחובה לעצב ולשמור על דיאטה מאוזנת באמצעות בנוסף פעילות גופנית כדי לשמר את המצב.

אם כן קיימת עובדה כי יש שומן מתחת לעור ולכן חייב לבצע ניתוח שאיבת שומן או טיפולים אסתטיים הנותנים מענה לכך וכל זאת מבוצע על ידי כירורג שהינו בעצם מנתח פלסטי לכל דבר. אין ספק כי שומן מתחת לעור מטריד לא מעט אנשים ואם כן מדובר בעצם בעובדת חיים חשובה שאין כמוה. תאי שומן מצטברים באופן שונה מאדם לאדם ומצטברים במקומות שונים אצל כל אחד ואחת בכמות כזו או כמות אחרת גבוה או מופחתת. מטען גנטי בדרך כלל קובע את כמות תאי השומן ואת קצב הצטברותם.

אם כן צריכת מזון וכמותה חשובה ביותר. מבנה גוף גנטי הוא חלק מהעניין. לדוגמא נשים שחיות במזרח התיכון נוטות למבנה רחב יותר באגן וצר בכתפיים ואילו נשים שחיות באירופה תהינה יותר רחבות בכתפיים. בהמשך למאמר זה ולעניין שאיבת שומן ונושא טיפולים אסתטיים בעצם מצוין במאמר זה איזור אגירת שומן אצל נשים ומה ההבדל בין נשים לגברים בעניין זה. אם כן ללא קשר בעצם תרבות השפע מביאה עלינו לא פעם את נישת השומן ואת הצורך בטיפולים כאלה ואחרים על מנת להיפטר ממנו לצמיתות.

ביצוע של מנתח פלסטי ניתוח של שאיבת שומן או טיפולים אסתטיים בעצם נועד להיפטר מתאי שומן אולם זה לא בא במקום דיאטה ואין אפשרות לאכול כל מה שרוצים. הניתוח נועד כדי לעצב את הגוף על ידי הסרה של שומן בלתי רצוי עם משטר דיאטה ובנוסף פעילות גופנית רציפה סדירה. שאיבת שומן תספק מענה מושלם ותעזור בנושא שאין דיאטה או פעילות גופנית מסוגלת להועיל כמו שומן אגור במקומות שבהם אין אפשרות לטפל בטיפול רגיל. אנשים בעלי משקל נורמאלי יהיו מעומדים טובים לבצע בפועל ניתוח. העור חייב להיות עבה וגמיש ושיש להם כיסי שומן מיותרים בגוף.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלי גולדמן - מומחה קידום אתרים ובעלים של אגו ווב העוסקת בתחום קידום אתרים באינטרנט.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/172762 צפיות
גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מאת: אליטיולים בארץ22/11/171468 צפיות
הישראלים מחפשים דילים משתלמים ובעיקר כאשר מדובר על חופשה בארץ ולא בחוץ לארץ. היעדים הפופולאריים של אילת, תל אביב, ירושלים, ים המלח, טבריה וחיפה זוכים להתעניינות גבוהה לאורך כל השנה וכמובן עם ביקושים ערים יותר בתקופת החופש הגדול והחגים הבולטים.

מאת: אליטיולים בחו"ל31/10/171413 צפיות
התייר הישראלי מבקר בעיר במרבית המקרים באמצעות רכישת חבילות נופש ללונדון הכוללות טיסה ישירה ובית מלון מתאים עבורו אך יש הבדל בין התיירים הישראלים המגיעים אל העיר ואת אלו ניתן לחלק ל 7 קבוצות תיירים עיקריות.

מאת: אליטיולים בארץ24/05/171202 צפיות
ישראל היא מדינה שיש לה הרבה מאוד מה להציע למי שרוצה לנפוש. כאשר אנחנו יוצאים לחופשה כדאי לנו לבחור לצאת אליה דווקא בארץ. היעדים המובילים הם טבריה, אילת וים המלח כמובן.

מאת: אליאטרקציות24/05/171450 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

מאת: אליתרבות דיגיטלית08/02/172031 צפיות
כרטיס ביקור דיגיטלי מדמה כרטיס ביקור "רגיל" אך עם יתרונות שיש לעולם הטכנולוגיה להציע כמובן. כרטיס דיגיטלי מתקדם במרבית המקרים מכרטיס רגיל וכלל הרבה יותר מידע ודרכי התקשרות עבור בעלי הכרטיס או מי שמקבלים אותו.

מאת: אליטיולים בחו"ל02/08/161817 צפיות
אם אתה מחפש את היעד האטרקטיבי ביותר בחוץ לארץ עבור חופשה חלומית ומפנקת, הכר את בלגרד, בירת סרביה. בלגרד מהווה את נקודת המפגש בין נהר הדנובה לבין נהר הסאבה. המיקום הוא מיקום אסטרטגי ולכן יש לא מעט אתרים היסטוריים במקום, שניתן להגיע אליהם ולהתרשם. מעבר לאתרים היסטוריים אשר ניתן לבקר בהם, ישנם לא מעט פארקים ירוקים ונופים מרהיבים וכן, מרכזי קניות אשר ניתן למצוא בהם את כל החנויות של המותגים המובילים ביותר.

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161780 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161674 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161777 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161615 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152272 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151777 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152305 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica