חפש מאמרים:
שלום אורח
01.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

783משנות השישים באהבה-ביקורת-רעות קשרי תרבות-היכל ראשון

783משנות השישים באהבה-רעות קשרי תרבות-היכלרשל"צ צילומים-אלי ליאוןלאחר ההצלחה הגדולה של"בחזרה לסן רמו"הפיקה "רעות קשריתרבות"מופע נוסף של שירים בשם"משנות השישים באהבה". במופע זה הושמעו משך כשעה ושלושים שירים מוכרים משנותהשישים שהפכו להיטים במרוצת השנים ושכבשו את העולם משך תקופה ארוכה.לאולם היכל התרבות בראשון לציון אי אפשר היה להכניס אפילוסיכה נוספת.הקהל שמילא אותו  היה בגיל שזכר את השירים היטב. כל אחד נזכר במשהו בעקבות השמעת כל שיר וליווה את הזמרים הןבשירה והן במחיאות כפיים סוערות וקצובות ולא נתן למבצעים לרדת מהבמה.המבצעים היו זמרים צעירים כניר גבע,להקת הבית של ההפקה וכןזמרים שביצעו אותם השירים בשנות השישים כאבי טולדנו ורותי נבון.למרות שעברו מאזשנים רבות עדיין נשמר היטב קולם של האחרונים וכן הופעתם החיצונית שתשאר צעירה כנראהלתמיד.הופיע גם שם טוב מוראדי שם וזמר לא מוכר שזכה להצלחה כבירה עם קולו האדירושירתו היפה. השארם והשיק של השירים נשאר ושוחזר בנאמנות על ידי המבצעיםגם על ידי הצעירים שביניהם.ליוותה את המופע תזמורת בת 16 איש מתזמורת סינפוניט רעננהכאשר המנהל המוסיקלי ונגן הקלידים היה אורי קריב.שיר רדף שיר.מני פאר הנחה את הערב בהנחיה קצרה ולענין שכללהדברים הקשורים למה שקרה בשנות השישים וכן לשיר.שירי שנות השישים אופיינו במנגינה הנעימה,בקצב,במילים,שיריםשאפשר היה לזכור ולפזם.שירים שמצד אחד היו סנטימנטליים ומצד שני קיצביים ביותר מלאיאנרגיה שפיזרו חום ותשוקה. השירים הותאמו לזמרים ששרו אותם כאשר,לפי דברי המנחה,שירו שלפרנק סינטרה MY WAY שכל המבצעים רצו לבצע הוגרל בין המשתתפים כדי לקבוע מי ישיראותו.התכנית היתה עשירה ומגוונת ביותר,מוקפדת מאוד בבחירת השיריםכאשר התזמור היה שונה במקצת מהמוכר אך מאוד אותנטי.היא כללה שירים במקצבים השוניםשהיו באותה תקופה כרוק,טויסט,צ'ה צ'ה צ'ה,טנגו וכו' בחלק מהשירים השתתף זוג רקדנים שרקד בהתאם לאופי השירוקיצבו. שמענו בין השאר שירים כדלילה,נאו אור נבר,אונלי יו,ילואוסובמרין,אי לוב יו,לט איט בי,לה בוהם,טומבה לה נז'ה ורבים אחרים. התכנית כללה שירים צרפתיים,אמריקאיים,אנגליים ועוד.שיריםשבוצעו או חוברו ע"י פול אנקה,הביטלס,טום גונס,אלויס פרסלי,פלייטרס ורביםאחרים. שירת כל הזמרים, הלווי התזמורתי ודברי המנחה היו ללא דופיומצויינים.המופע הבא בסידרה יפה זו של שירי העבר יהיה"הזמר הרוסי בטעםשל פעם"לראות או לא לראות:ערב נהדר,מרשים,מלא נוסטלגיה שכדאי היהלשמוע.מומלץ ביותר.נכתב על ידי elybikoret-אלי ליאון ,10/3/2011 08:12 הרוצה לראות תמונות מההצגותמוזמן להכנס לאתרי www.elybikoret.022.co.il אני מזמין אתכם להכנס לאתרי החדשבו ריכזתי ביקורות שכתבתי מ1.6.10 והתפרסמו באתרי אינטרנט שונים בכל שטחיהאמנות,חיבורים שכתב פרופ'יוסי גמזו וחומר אחר.
ביקורות שהתפרסמו לפני 1.6.10אפשר לראות רק באתר שבו פורסמו
הכתובת www.elybikoret.022.co.il

 



תגיות המאמר: ELYBIKORET


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי ליאון-elybikoret

מאת: אלי ליאון-elybikoretספרות09/01/131363 צפיות
ספר שירה

מאת: אלי ליאון-elybikoretספרות09/01/13963 צפיות
ספר שירה

מאת: אלי ליאון-elybikoretמוסיקה26/04/121288 צפיות
10 שירים מצויינים בביצועו בלווי קלידים וגיטרה

מאת: אלי ליאון-elybikoretמוסיקה19/04/121474 צפיות
להקת פופ ודיסקו משנות ה80

מאת: אלי ליאון-elybikoretמוסיקה19/04/121255 צפיות
להקת פופ ודיסקו משנות ה80

מאת: אלי ליאון-elybikoretאומנות - כללי27/12/111322 צפיות
קולקטיב הבארוק הישראלי

מאת: אלי ליאון-elybikoretאומנות - כללי23/12/111250 צפיות
אלברט כהן שר שירי מחזמרים

מאמרים נוספים בנושא אומנות - כללי

מאת: אופיראומנות - כללי28/02/223303 צפיות
תכשיט עתיק הם עולם ומלואו. אלו תכשיטים המושכים את תשומת הלב ומצריכים גם עולם הערכת תכשיטים מיוחדת בעלת חשיבות עבור תכשיטים הנשמרים בצורה שלמה. למשל, תכשיטים מתחילת המאה ה19, וגם לפני. הערכת תכשיטים הוא מקצוע שחשוב להכיר אותו היטב. כשמדובר על תכשיטים עתיקים, חשוב לדעת שצריך ללמוד את הנושא מהבסיס, על מנת לבצע הערכה ראויה ומדויקת. חלק מההערכה המובן חייבת להתבסס על המידע מבעלי התכשיטים. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, וכל פיסת מידע מסייעת.

מאת: אופיראומנות - כללי18/01/223595 צפיות
אין הערכת אומנות הדומה אחת לשניה אך כל הערכת אומנות מתקיימת באותה הדרך ובאופן של התאמה אישית לסוג הפריט. פסל לדוגמא עובר תהליך אחר וזאת גם הסיבה שהאימות נעשה בהתאם לסוג הפריט.

מאת: danisapirאומנות - כללי07/01/223333 צפיות
דעו לכם כי חוגים למבוגרים בחיפה יכולים להעשיר את שעות הפנאי של המבוגרים ולהפוך אותם לכאלה שיהיו אנשים שמחים יותר. לאור זאת יהיה כדאי לכל אחד מכם לחפש אחר חוגים שיוכלו להתאים בדיוק לו ולהסב לו הנאה רבה. זה בוודאי יהיה מאוד חכם מצדכם ולא תרצו להתפשר בעניין הזה וזאת כאשר חושבים על הנושא הזה ומביאים בחשבון את כל ההיבטים השונים שיהיו קשורים לכך. אז אל תשכחו זאת.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205191 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאת: Danaאומנות - כללי01/07/205229 צפיות
החזרה לשגרה לאחר תקופת ההסגר פתחה בפנינו דלתות חדשות בחיים. בין אם פתחנו עסק חדש לאחר תקופת הקורונה, או פתחנו מחדש את העסק, או התחלנו עבודה חדשה ופשוט רוצים להתחדש בציור קיר. זאת הייתה תקופה קשה לכולנו, בין אם כלכלית, נפשית, או גם וגם.

מאת: מסגרתאומנות - כללי01/01/206167 צפיות
הדפסה על קנבס בחיפה – הדפסה של תמונות מטיולים כאשר אנחנו מטיילים בעולם אנחנו מצלמים הרבה תמונות. תמונות אלו לא שוות הרבה אלא אם נפתח אותן ונדפיס אותן כך שנתלה אותן בבית שלנו. הדפסה על קנבס בחיפה יכולה לאפשר לנו להדפיס את התמונות הכי יפות מהטיולים שלנו

מאת: שלום כהןאומנות - כללי27/09/192342 צפיות
סרטי תדמית אנו פוגשים במסגרות כמו מערכות בחירות ובחירת ראשי איגודים ולשכות ציבוריות, אך בתחום המכירות יש לתחום הזה משמעות ענפה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica