חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אטרקציות בצפון

אטרקציות

אטרקציות זו מילה גדולה מדי, מה היא בדיוק אומרת? אטרקציות בצפון התפתחו עם השנים האחרונות וניתן לראות סוגים רבים של עסקים שהוסבו כאטרקציה על מנת לספק את המענה לביקוש התיירותי הגובר. רפתות, שטחים חקלאים ואפילו גלריות אומנות הסבו את עסקיהם לעסק תיירותי. אטרקציות בצפון ידועות בשינוי אותו הם עשו עם הביקוש בתיירות כפרית. כך למשל בתי בד הסבו את המפעל למרכזי מבקרים, רפתות רובוטיות נהנות מנתח כלכלי גבוהה יותר מביקור ברפת מאשר מתפוקת החלב ועוד.

עונות הקיץ והחופש מוציאות את האנשים מבתיהם המבקשים לשנות אווירה. גם חופי הכנרת נכללות בתוך אטרקציות בצפון , מסלולי טיול, אתרי קמפינג גם הם - אטרקציות בצפון. עלתה שאלה בקרב העוסקים בתיירות האם מסעדות בצפון גם נחשבות לאטרקציה?? אם כך תנו לי לשאול אתכם שאלה אחרת - מה זה בכלל אטרקציה?

פירוש המילה אטרקציה על פי המילון - הוא משהו שגורם לאנשים להימשך אליו - תשוקה, ריגוש ועוד. מסעדות בצפון גם הן מעין אתר בילוי או יותר נכון מוקד משיכה. מסעדות בצפון ומסעדות בכלל הן לא רק מוקד המספק מזון, המטרה העיקרית של מסעדה היא לא המזון - אלא החוויה אותה היא מוכרת. לקנות מזון ניתן לקנות בפיצרייה או במכולת, מסעדות מעצבות את המקום שלהן על מנת למכור חוויה ייחודית.

אטרקציות בצפון ידועות באתרים מסוג - טיולי סוסים, טיולי ג'יפים, טרקטורונים ועוד. אך גם מסעדות בצפון נחשבות כאטרקציות. הצפון פורש בפנינו אפשרויות בילוי של אטרקציות ומסעדות רבות, ולכן תמיד אנו שומעים את צמד המילים אטרקציות בצפון יותר מאשר המילה אטרקציות לבד. בתי בד בגולן ובגליל שהפכו להיות מוקד תיירות החלו להציע לקהל הרחב גם מסעדה הממוקמת בבית הבד - זו אטרקציה! כך למשל בבית הבד של הגולן ישנה מסעדה המספקת מענה הן לתושבי הסביבה והן למבקרים בבית הבד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אייל בהרב

מאת: אייל בהרבצימרים24/02/101119 צפיות
הוא מלהיב. הוא מרהיב. הוא מלא אטרקציות כרימון. גבירותיי ורבותיי ( ברקע תרועת חצוצרות, תופים) קבלו את אתר החרמון. צימרים למרגלות החרמון ובסביבותיו הם אתרי עלייה לרגל של בלייני השלג וצלייניו. רבים מהם חיים משלג לשלג. כך הם סופרים את הימים שבין הבילויים בתוך הצימרים בחרמון.

מאת: אייל בהרבצימרים07/02/101822 צפיות
היישוב חד נס ממוקם במורדות הגולן ומשקיף על הכנרת, זה מה שהופך אותו למוקד תיירות בעיקר לזוגות רומנטיים המחפשים קצת שקט ונוף.

מאת: אייל בהרברכב07/12/092069 צפיות
מצברים אמורים להיות רכיב חזק ועמיד. אם כן מהי עמידותם של מצברים אלו? מהו אורך חייהם? איך ניתן לשמור על מצבר?

מאת: אייל בהרבטיולי תרמילאים27/10/091383 צפיות
קמפינג הוא חוויה נפלאה לאנשים הרוצים חווית שטח. אך יש דבר יותר טוב מחווית קמפינג - והיא קמפינג בכנרת!

מאת: אייל בהרברכב27/10/091533 צפיות
מדוע הדברים הקטנים כה חשובים? מדוע מצבר הינו בעל חשיבות גבוהה מאד?

מאת: אייל בהרבתיירות ונופש - כללי09/07/091155 צפיות
הפעם אני רוצה לכתוב על טיולי ג'יפים שעשיתי עם משפחתי. הזמנתי טיולי ג'יפים בירושלים על מנת לגוון קצת באוירה ובנוף. טיולי ג'יפים תמיד היו אחד מתחביבי העיקריים, אך כתושב הגולן עשיתי אותם רק באיזור ביתי.

מאת: אייל בהרבטיולים משפחתיים11/06/092135 צפיות
אמנם אתרי קמפינג הם תחליף זול לאתרי אירוח, אך הם גם מספקים חוויה משפחתית מדהימה.

מאמרים נוספים בנושא תיירות ונופש - כללי

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205107 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/204993 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195453 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: yoni romתיירות ונופש - כללי22/10/195654 צפיות
איזו מזוודות מומלצות? בחירת המזוודה, תלויה במספר פרמטרים. לא משנה איזה סוג של מזוודה תבחרו - חשוב מאוד שלמזוודה, יהיה גלגלים. בין אם אתם זקוקים למזוודה לצורך טיול בארץ ובין אם אתם טסים לחו"ל, צריך שיהיה למזוודה גלגלים וידית אחיזה נוחה. אבל, עליכם לבחור מזוודה לפי כמות התכולה שתצטרכו, משקל וצבע.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196401 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי04/12/182451 צפיות
אם חיפשתם בילוי מהנה קרוב לבית, בתוואי נסיעה נוח ומהיר ועם הבטחה להנאה מרבית בתוך פרק זמן של כמה שעות בודדות - תוכלו לסמן על כל אלה "וי" גדול, עם טיולי ג'יפים בגליל התחתון או אפילו רחוק מכך - בגליל העליון, בגלבוע או בגולן אם רק תרצו ותוכלו. למה טיולי ג'יפים, אתם שואלים? כי זו אולי האטרקציה שיכולה להתאים לכל סוג של מטייל, החל מגיל כמה שבועות ועד לגילאים מבוגרים (ומבוגרים מאד), והם יכולים להיות רגועים ורומנטיים לזוגות צעירים, או לחלופין אתגריים ומלאי אדרנלין למשפחות הרפתקניות או לקבוצות חברים שמחפ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי05/08/181706 צפיות
בכל הנוגע אל רכישה של בקבוק מים חדש בעבורכם או בעבור בני המשפחה, דעו לכם כי אין מה לחשוב על העניין יתר על המידה. בסופו של יום זהו דבר שיהיה מאוד חיוני בעבורכם. בעזרתו של בקבוק מים יהיה ניתן לקבל גישה נוחה למדי לצריכה של מים ובכך בעצם תוכלו להיות בטוחים כי יתאפשר לכם לצרוך הרבה יותר מים מידי יום, דבר שללא ספק תרצו בו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica