חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צימרים בחרמון

מאת: אייל בהרבצימרים24/02/20101118 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הוא  מלהיב. הוא מרהיב. הוא מלא אטרקציות כרימון. גבירותיי ורבותיי ( ברקע תרועת חצוצרות, תופים) קבלו את אתר החרמון. צימרים למרגלות החרמון ובסביבותיו הם אתרי עלייה לרגל של בלייני השלג וצלייניו. רבים מהם חיים משלג לשלג. כך הם סופרים את הימים שבין הבילויים בתוך הצימרים בחרמון.

בחורף, כשהגולן בלבן, זו היא עת הפריחה של בעלי מתחמי האירוח בגולן בכלל ובקרבת הר החרמון המושלג בפרט.  לרשותכם, תיירי החורף היקרים ( וגם בשאר העונות – בל יקופח חלקו של איש מכם) מגוון עשיר של צימרים מהודרים, יוקרתיים ומפנקים, עם כל אבזרי הנוחות, מול נופים מקסימים ממערב וממזרח ( הכנרת).

אף שתכולת צימרים באזור החרמון מספיקה כדי לא לעורר רצון לצאת מהם בכל משך השהייה באזור החרמון – האטרקציות הרבות הזמינות ומזומנות לתיירי האזור מפתות. לכן, השילוב בין החוץ לפנים כאשר באים לבלות חופשה רומנטית בצימרים בחרמון, מכפיל ומעצים את ההנאה.

צימרים בחרמון מהווים אטרקציה גם לזוגות רומנטיים ( אין חמה כמו אהבה בשלג) וגם למשפחות עם ילדים, בעיקר מי מהם שאוהבים לגלוש במדרונות החרמון או להיקסם מהנוף בעודם עולים ויורדים ברכבל.

אני זוכר שבת אחת, שבה נסענו לפני שנים רבות, אל אתר החרמון. כאשר ראתה אשתי את גגות הצימרים בחרמון נפלטה מפיה אנחת תענוג, אשר אי אפשר היה  אז ועדיין אי אפשר גם כיום לטעות בפירושה. וזה פירושה: אני מקנאה. גם אני רוצה. גם אני חולמת על חופשה זוגית רומנטית ( מאחר שהדברים לא נאמרו בקול, הילדים,שהיום אפילו הקטן שבהם כבר גדול, שנודו – כביכול -  מהמשאלה הנשית, האנושית לא התמרמרו ולא התמרדו ולא טענו לקיפוח כל שהוא) באחת הבקתות המחופות שלג.

אי מזה התקבצו כל יושבי צימרים בחרמון והצטרפו אל האלפים שבאו ממרכז הארץ לפקוד את האתר.

חופשה חורפית חמימה ומפנקת מוצעת ומומלצת בעשרות צימרים בסביבת החרמון למי שיודעים ליהנות גם מדברים פשוטים, בתוך הצימרים ומחוץ להם. בחודשים שבהם רמת הגולן כולה הופכת לאתר תיירות אחד – בילוי בתוך צימר המצוי למרגלות בחרמון הופך לחוויה שאין די מלים במילון העברי לתיאורה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אייל בהרב

מאת: אייל בהרבצימרים07/02/101822 צפיות
היישוב חד נס ממוקם במורדות הגולן ומשקיף על הכנרת, זה מה שהופך אותו למוקד תיירות בעיקר לזוגות רומנטיים המחפשים קצת שקט ונוף.

מאת: אייל בהרברכב07/12/092069 צפיות
מצברים אמורים להיות רכיב חזק ועמיד. אם כן מהי עמידותם של מצברים אלו? מהו אורך חייהם? איך ניתן לשמור על מצבר?

מאת: אייל בהרבטיולי תרמילאים27/10/091383 צפיות
קמפינג הוא חוויה נפלאה לאנשים הרוצים חווית שטח. אך יש דבר יותר טוב מחווית קמפינג - והיא קמפינג בכנרת!

מאת: אייל בהרברכב27/10/091533 צפיות
מדוע הדברים הקטנים כה חשובים? מדוע מצבר הינו בעל חשיבות גבוהה מאד?

מאת: אייל בהרבתיירות ונופש - כללי09/07/091155 צפיות
הפעם אני רוצה לכתוב על טיולי ג'יפים שעשיתי עם משפחתי. הזמנתי טיולי ג'יפים בירושלים על מנת לגוון קצת באוירה ובנוף. טיולי ג'יפים תמיד היו אחד מתחביבי העיקריים, אך כתושב הגולן עשיתי אותם רק באיזור ביתי.

מאת: אייל בהרבטיולים משפחתיים11/06/092134 צפיות
אמנם אתרי קמפינג הם תחליף זול לאתרי אירוח, אך הם גם מספקים חוויה משפחתית מדהימה.

מאת: אייל בהרבתיירות ונופש - כללי11/06/091991 צפיות
הצפון פותח בפנינו מגוון רחב של אפשרויות בילוי. בצפון ממוקם אחוז גבוהה של אטרקציות, ואלפי מטיילים פוקדים אותו מדי שנה. במאמר הזה אפרט סוגים שונים של אטרקציות בצפון, האם מסעדות בצפון הן סוג של אטרקציה??

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172093 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171444 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171517 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171481 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171503 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161560 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161590 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica