חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חד נס - כפר תיירותי הכולל עשרות צימרים

מאת: אייל בהרבצימרים07/02/20101824 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עם נטוס במסוק קל מעל היישוב חד נס בדרום רמת הגולן ונפזר בו וסביבו כדורים צבעוניים, תתכסה כל רמת הגולן במרבד של צבעים מרהיבים. חד נס מציע לאורחיו מגוון צימרים יוקרתיים – לזוגות רומנטיים, למשפחות ולקבוצות ושפע של אטרקציות. בתוך חד נס תוכלו ליהנות מרכיבה על סוסים, מנסיעה בטרקטורונים, רכיבה על אופניים וממסלולי הליכה רגליים. בסביבה ממתינים לכם בריכת המשושים, נחל הזוויתן העליון, שמורת יהודיה ועוד. בסביבה הקרובה – דרך הפרי, יקבי רמת הגולן, תהילת הרוכבים, רוח דרומית – תיירות כפרית, טרקטורוני היער והגולן, חוות עמק הבוקרים, טרקטורונים ברמה, בית הבד של הגולם, מוזיאון עתיקות הגולן ועוד ועוד – יקבים, גלריות, קטיף פרי עצמי, מסעדות ( בטי ונחי מבשלים, סוזאנה- ביסטרו בר, גיליס – בית-ספר לבשר, פרובאנס בגולן, מבשלת הגולן, חוות ג'ילבון ועוד).
חד נס היא פנינה תיירותית מכל  בחינה והיבט. הנוף הנשקף מחלונות הצימרים שלה מהפנט. הכנרת הכחולה משתרעת מלוא יופיה ממערב. החרמון, הירדן ההררי, המרחבים, המטעים, הבוסתנים, האוויר הצלול, האווירה הכפרית.

חד נס היא חלופה מצוינת עבור מי שרוצים לעשות פסק-זמן בשגרה המלחיצה והתובענית ולהיכנס למעין בועה חמימה בצימרים מאובזרים ומהודרים, שבעליהם לא חסכו  כל מאמץ נדרש וכל משאב אפשרי על-מנת להפוך אתם למשכנות תענוגות עבור האורחים והנופשים, המטיילים וזוגות האוהבים, המחפשים מקום שקט, יפה וחמים, לאהוב או את אהבתם ( מותרת או אסורה...)
חלק מצימרים בחד נס מותאמים לאירוח משפחות עם ילדים, כאשר הימצאה של קומת גלריה במתחם האירוח מאפשר שהייה משותפת של הורים וילדיהם תוך אפשרות ההורים לשמור על פרטיותם כזוג.

זיהויו המובהק של חד נס עם תיירות כפרית שקטה ואיכותית הופכת אותו ליעד נבחר עבור "צימריסטים" רבים שמחליפים מידע  אלה עם אלה – מידע העובר מפה לאוזן כמו שמועה חמה, לוהטת.
תיירות כפרית ביישוב חד נס מתקיימת בכל חודשי השנה.  יש מי שהחורף, על גשמיו וסערותיו, אינו מניא אותם  מיציאה על חיק הטבע. עבורם  חד נס היא  נקודת-ציון חשובה ומרכזית לאורך ציר מסעם וגם מקום להירגע בו לפני יציאה לשטח ובשובם ממנו. בילוי נעים, חברות וחברים!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אייל בהרב

מאת: אייל בהרבצימרים24/02/101120 צפיות
הוא מלהיב. הוא מרהיב. הוא מלא אטרקציות כרימון. גבירותיי ורבותיי ( ברקע תרועת חצוצרות, תופים) קבלו את אתר החרמון. צימרים למרגלות החרמון ובסביבותיו הם אתרי עלייה לרגל של בלייני השלג וצלייניו. רבים מהם חיים משלג לשלג. כך הם סופרים את הימים שבין הבילויים בתוך הצימרים בחרמון.

מאת: אייל בהרברכב07/12/092070 צפיות
מצברים אמורים להיות רכיב חזק ועמיד. אם כן מהי עמידותם של מצברים אלו? מהו אורך חייהם? איך ניתן לשמור על מצבר?

מאת: אייל בהרבטיולי תרמילאים27/10/091386 צפיות
קמפינג הוא חוויה נפלאה לאנשים הרוצים חווית שטח. אך יש דבר יותר טוב מחווית קמפינג - והיא קמפינג בכנרת!

מאת: אייל בהרברכב27/10/091534 צפיות
מדוע הדברים הקטנים כה חשובים? מדוע מצבר הינו בעל חשיבות גבוהה מאד?

מאת: אייל בהרבתיירות ונופש - כללי09/07/091157 צפיות
הפעם אני רוצה לכתוב על טיולי ג'יפים שעשיתי עם משפחתי. הזמנתי טיולי ג'יפים בירושלים על מנת לגוון קצת באוירה ובנוף. טיולי ג'יפים תמיד היו אחד מתחביבי העיקריים, אך כתושב הגולן עשיתי אותם רק באיזור ביתי.

מאת: אייל בהרבטיולים משפחתיים11/06/092137 צפיות
אמנם אתרי קמפינג הם תחליף זול לאתרי אירוח, אך הם גם מספקים חוויה משפחתית מדהימה.

מאת: אייל בהרבתיירות ונופש - כללי11/06/091994 צפיות
הצפון פותח בפנינו מגוון רחב של אפשרויות בילוי. בצפון ממוקם אחוז גבוהה של אטרקציות, ואלפי מטיילים פוקדים אותו מדי שנה. במאמר הזה אפרט סוגים שונים של אטרקציות בצפון, האם מסעדות בצפון הן סוג של אטרקציה??

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172094 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171445 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171520 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171483 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171504 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161561 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161592 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica