חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אתרי קמפינג כחוויה משפחתית

מאת: אייל בהרבטיולים משפחתיים11/06/20092134 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אתרי קמפינג הינם תחליף זול לצימרים ובתי מלון, נכון לא תמיד אנו רואים יתרון ב לינת שטח מחוץ לבית, אך כטיול משפחתי - אתרי קמפינג הם הדבר הטוב ביותר המגבש את המשפחה.

כאשר משפחה יוצאת לטיול בין מספר ימים, יש צורך לתכנן מראש היכן עוצרים ללינה בלילה. לינת שטח הינה דבר מהנה ביותר עבור הילדים. ישיבה סביב המדורה, אין טלוויזיה אין הסחות דעת, רק ההורים והילדים. לאחר יום של טיול ארוך ההגעה לאתר קמפינג הינה אטרקציה בפני עצמה. השאלה הראשונה הנשאלת היא איפה מתמקמים ל לינת שטח, חווית הגיבוש הזו הינה אחת החוויות המחזקות את הקשר המשפחתי. הקמת האוהלים יחד ומתחם קמפינג משפחתי מסייעות רבות לקשר בין ההורים לילדים. במסגרת זו הילדים מקבלים תפקידים חשובים, ושיתוף הפעולה הוא הדבר העיקרי.

קמפינג הופך לפעמים להיות האטרקציה העיקרית בטיול. הילדים מתייחסים לנושא לינת שטח כאל חוויה מיוחדת בה כל המשפחה יוצאת יחד, מעין מסע גיבוש.

אתרי קמפינג רבים פרושים היום לאורכה של ישראל ומציעים שירותים חיוניים כגון - שרותים, מקלחות ומי שתיה.

רשתות השיווק מוכרות היום אוהלים במחירים נוחים ומשפחות רבות מצאו את הפוטנציאל ביציאה ל לינת שטח באתרי קמפינג. כך למשל פארק הירד מציע היום למטיילים מתחם קמפינג חדש בו ישנן טרסות המשמשות מתחמים של לינת שטח.

בצפון פרושים רוב אתרי הקמפינג, בדרך כלל לינת שטח נעשית בסמוך לנחלים או לכנרת. עדיין הכנרת הינה מוקד המשיכה הגדול ביותר בצפון בתחום לינת שטח. ישנם אפילו חופים המציעים לשכור מחסנים הכוללים חיבור לחשמל, מקררים ועוד.

חשוב ביותר - שמירה על הניקיון. אתרי קמפינג עושים כל שביכולתם לשמור על ניקיון החניונים, אנא עזרו להם, זו הארץ של כולנו. מעבר לפגיעה האקולוגית ממש לא נוח להיות במקום מוזנח ולא נקי.

 



תגיות המאמר: קמפינג, לינת שטח


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אייל בהרב

מאת: אייל בהרבצימרים24/02/101119 צפיות
הוא מלהיב. הוא מרהיב. הוא מלא אטרקציות כרימון. גבירותיי ורבותיי ( ברקע תרועת חצוצרות, תופים) קבלו את אתר החרמון. צימרים למרגלות החרמון ובסביבותיו הם אתרי עלייה לרגל של בלייני השלג וצלייניו. רבים מהם חיים משלג לשלג. כך הם סופרים את הימים שבין הבילויים בתוך הצימרים בחרמון.

מאת: אייל בהרבצימרים07/02/101822 צפיות
היישוב חד נס ממוקם במורדות הגולן ומשקיף על הכנרת, זה מה שהופך אותו למוקד תיירות בעיקר לזוגות רומנטיים המחפשים קצת שקט ונוף.

מאת: אייל בהרברכב07/12/092069 צפיות
מצברים אמורים להיות רכיב חזק ועמיד. אם כן מהי עמידותם של מצברים אלו? מהו אורך חייהם? איך ניתן לשמור על מצבר?

מאת: אייל בהרבטיולי תרמילאים27/10/091383 צפיות
קמפינג הוא חוויה נפלאה לאנשים הרוצים חווית שטח. אך יש דבר יותר טוב מחווית קמפינג - והיא קמפינג בכנרת!

מאת: אייל בהרברכב27/10/091533 צפיות
מדוע הדברים הקטנים כה חשובים? מדוע מצבר הינו בעל חשיבות גבוהה מאד?

מאת: אייל בהרבתיירות ונופש - כללי09/07/091155 צפיות
הפעם אני רוצה לכתוב על טיולי ג'יפים שעשיתי עם משפחתי. הזמנתי טיולי ג'יפים בירושלים על מנת לגוון קצת באוירה ובנוף. טיולי ג'יפים תמיד היו אחד מתחביבי העיקריים, אך כתושב הגולן עשיתי אותם רק באיזור ביתי.

מאת: אייל בהרבתיירות ונופש - כללי11/06/091991 צפיות
הצפון פותח בפנינו מגוון רחב של אפשרויות בילוי. בצפון ממוקם אחוז גבוהה של אטרקציות, ואלפי מטיילים פוקדים אותו מדי שנה. במאמר הזה אפרט סוגים שונים של אטרקציות בצפון, האם מסעדות בצפון הן סוג של אטרקציה??

מאמרים נוספים בנושא טיולים משפחתיים

מאת: tiloniטיולים משפחתיים20/05/196141 צפיות
Israel is a Middle Eastern country on the Mediterranean Sea, which is recognized by Jews, Christians and Muslims as a sacred land. It has long been known to hold many sites with religious and spiritual significance.

מאת: ניב אבןטיולים משפחתיים23/08/172042 צפיות
בעוד רבים נזכרו כי אין להם מקום מסודר לחופש קצר עם הילדים, וכל המחירים באילת הרקיעו לשחקים לא הגיוניים, עדיין ישנה האפשרות לצאת מן השגרה ולחפש אחר השכרת קרוואן שבו כולם יכולים לנוע אל עבר הנופים הכי יפים שיש לארץ הקטנה שלנו להציע.

מאת: ליאורטיולים משפחתיים07/03/171451 צפיות
מלונות בירושלים בפסח, מספקים לכם הזדמנות, לחופשה אביבית מוצלחת מאוד. בירושלים יש מזג אוויר נעים מאוד, בחודשי האביב. ירושלים היא עיר הבירה של ישראל, וגם העיר הכי מאוכלסת במדינה.

מאת: articlestbdטיולים משפחתיים28/02/171336 צפיות
למה צריכים הסעה לנתב"ג ומה יתרונותיה? מה לגבי שיקולים כלכליים? תשובות בגוף המאמר.

מאת: דרורטיולים משפחתיים11/07/161887 צפיות
הקיץ אוטוטו מגיע, חודשיים בהם הילדים ישבו בבית ואתם תצטרכו לחפש להם תעסוקה. אז יש קייטנות, בריכות, ים, שבוע אצל הסבים והסבתות, פארקים והצגות, אך עדיין יישאר לכם מספיק זמן בו תצטרכו להחליט כיצד להעביר להם את הזמן בצורה מהנה, וחוץ מזה, גם אתם בוודאי תרצו קצת חופש, הרי חופשת הקיץ מיועדת גם לכם, לא?

מאת: דרורטיולים משפחתיים11/07/161698 צפיות
כבר בתחילת הדרך של טיולים מאורגנים, נהוג היה לחלק את הטיולים לקטגוריות שונות, כשאחת מהקטגוריות הפופולאריות ביותר היתה טיולים למשפחות. הרעיון היה מאוד פשוט, טיולים שמתאימים להורים ולילדים, ובכך הם אפשרו להורים לקחת את ילדיהם לחו"ל במקום להשאיר אותם בארץ או לקחת אותם באופן עצמאי.

מאת: אסףטיולים משפחתיים31/05/162074 צפיות
עוד מעט יגיע החופש הגדול ואתם תצטרכו להחליט לאן אתם נוסעים הקיץ, זה הזמן להתחיל להתכונן, לעבור על יעדים ולבחור את היעד המועדף עליכם. אנחנו רוצים לעזור לכם כאן בהחלטה, ולהמליץ לכם, במקום לנסוע אל יעד מוכר וידוע במערב אירופה או לנסוע אל ארה"ב, לבחור דווקא ביעד מעט שונה, שונה אך מעניין וייחודי, אנחנו רוצים להמליץ לכם על טיול לזנזיבר וטנזניה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica