חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניתוח אף במסגרת טיפולים אסתטיים בפנים

מאת: אליניתוחים פלסטיים13/03/20111091 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאמר זה יעסוק כולו ברובו על עניין טיפולים אסתטיים ובעיקר על ניתוח אף, כמו כן בכל הקשור לאופן הביצוע ועל ידי מי בפועל אמור להתבצע ניתוח פלסטי דהיינו בחירה של מנתח פלסטי מתאים בר סמכא בלבד. אם כן ניתוח זה הינו ניתוח פופולארי מאוד ונפוץ בו זמנית בעולם כולו. בל לנו לשכוח כי אף הינו איבר בולט ובעל מיקום אסטרטגי ומושך אליו תשומת לב יומיומית ומשפיע באופן מהותי על מראה הפנים הן ממבט קדמי והן בפרופיל ולכן אנשים שנולדו עם אף בעייתי דהיינו אף גדול או מחודד יתר.

אם כן אנשים בעלי אף מהסוג הנ"ל הינם בעלי צורך לבצע ניתוח אף באמצעות מנתח פלסטי או במסגרת טיפולים אסתטיים. אותם אנשים חשים צורך לשנות באמצעות פעולה זו מראה חדש לעצמם או לשוות לפניהם מראה נאה יותר. לא רבים מקבלים אף גנטי משובח כשל "שחקני קולנוע" או אפים שהפכו לסמל מסחרי וכד'. אם כן שמבחינים בניתוח אף פלסטי לפני ואחרי אפשר לראות הבדלים רבים בשינוי שחל במראה הפנים אחרי הניתוח.

פסקה זו תעסוק למי בעצם מתאים ניתוח אף. אם כך ניתוח אף מתאים למי שקיבל כאחת המתנות הגנטיות אף נשרי או גדול  או גבנוני או עקום או בעל צורה חריגה אחרת. הצורה של האף בעקרון מולדת ויש מקרים שכיחים שאנשים שנפגעו או נפצעו יבצעו באמצעות טיפולים אסתטיים טיפול כדי להשיב את האף לקדמותו טרם המפגע. בנישה הנ"ל יש גם אנשים שסובלים מבעיות נשימה וגם אצלם נדרש ניתוח מסוג זה דהיינו סידור מבנה עקום של מחיצת האף הממוקמת בין הנחיריים. אם כן יבוצע גם פעולה אסתטית אך גם ניתוח פלסטי בו זמנית.

ניתוח אף מביא לשינויים הן בתחושה הפנימית והן במראה החיצוני. שינוי ממשי ביותר בעל משמעות אם כן לא רק באף עצמו אלא גם משהו באישיות האדם וגם במראה הפנים כולו. החלטות אלה מאוד נכונות וחשובות ביותר הן בשיחה עם מנתח פלסטי מומחה בלבד לפני ההליך או במסגרת טיפולים אסתטיים כאלה ואחרים. אין ספק כי ייעוץ מקדים יסייע ביותר הרבה לפני הניתוח.

 חשוב לבצע ניתוח אחרי גיל ההתבגרות כדי שהאף יסיים להתפתח או לגדול. המנתח יכול תוך כדי הניתוח גם להקטין את האף לקצר או לשנות צורה וכד'. אם כן ביקור אצל כירורג חשוב ביותר טרם הניתוח. במעמד זה יסביר הרופא על כל ההשלכות של הניתוח. על מה קודם לניתוח. מה צריך להכין לפני ניתוח ואיך צריך לנהוג. כמו כן יציג רופא מומחה בתחום בלבד סיכונים אפשריים בניתוח מהסוג הנ"ל ולכן בהחלט חשוב לפנות לייעוץ ואף לבצע סקר מוקדם טרם ביצוע פעולה זו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלי גולדמן - מומחה קידום אתרים ובעלים של אגו ווב העוסקת בתחום קידום אתרים באינטרנט.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/172765 צפיות
גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מאת: אליטיולים בארץ22/11/171469 צפיות
הישראלים מחפשים דילים משתלמים ובעיקר כאשר מדובר על חופשה בארץ ולא בחוץ לארץ. היעדים הפופולאריים של אילת, תל אביב, ירושלים, ים המלח, טבריה וחיפה זוכים להתעניינות גבוהה לאורך כל השנה וכמובן עם ביקושים ערים יותר בתקופת החופש הגדול והחגים הבולטים.

מאת: אליטיולים בחו"ל31/10/171413 צפיות
התייר הישראלי מבקר בעיר במרבית המקרים באמצעות רכישת חבילות נופש ללונדון הכוללות טיסה ישירה ובית מלון מתאים עבורו אך יש הבדל בין התיירים הישראלים המגיעים אל העיר ואת אלו ניתן לחלק ל 7 קבוצות תיירים עיקריות.

מאת: אליטיולים בארץ24/05/171203 צפיות
ישראל היא מדינה שיש לה הרבה מאוד מה להציע למי שרוצה לנפוש. כאשר אנחנו יוצאים לחופשה כדאי לנו לבחור לצאת אליה דווקא בארץ. היעדים המובילים הם טבריה, אילת וים המלח כמובן.

מאת: אליאטרקציות24/05/171452 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

מאת: אליתרבות דיגיטלית08/02/172035 צפיות
כרטיס ביקור דיגיטלי מדמה כרטיס ביקור "רגיל" אך עם יתרונות שיש לעולם הטכנולוגיה להציע כמובן. כרטיס דיגיטלי מתקדם במרבית המקרים מכרטיס רגיל וכלל הרבה יותר מידע ודרכי התקשרות עבור בעלי הכרטיס או מי שמקבלים אותו.

מאת: אליטיולים בחו"ל02/08/161819 צפיות
אם אתה מחפש את היעד האטרקטיבי ביותר בחוץ לארץ עבור חופשה חלומית ומפנקת, הכר את בלגרד, בירת סרביה. בלגרד מהווה את נקודת המפגש בין נהר הדנובה לבין נהר הסאבה. המיקום הוא מיקום אסטרטגי ולכן יש לא מעט אתרים היסטוריים במקום, שניתן להגיע אליהם ולהתרשם. מעבר לאתרים היסטוריים אשר ניתן לבקר בהם, ישנם לא מעט פארקים ירוקים ונופים מרהיבים וכן, מרכזי קניות אשר ניתן למצוא בהם את כל החנויות של המותגים המובילים ביותר.

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161784 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161675 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161780 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161618 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152274 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151780 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152307 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica