חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לאחר ניתוח אף

מאת: אליניתוחים פלסטיים13/03/20111291 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם כן מה קורה לאחר ניתוח אף. מה צריך לבצע ועד כמה רצוי בעצם לפנות אל מנתח פלסטי ולקבל חוות דעת טרם הניתוח בפועל. כמה חשובה פעולה זו ומדוע חובה לבצע ייעוץ לפני ביצוע ניתוח בפועל. אם כן הייעוץ חשוב ביותר גם בגלל שבייעוץ יוכלו לספר לכם איך תתעוררו לאחר ניתוח או טיפולים אסתטיים שקשורים בניתוח אף. הייעוץ טוב מכיוון שהוא גם מסייע בסקר שווקים נכון בכל העולה וכמה עולה מעבר למיקום ויכולותיו של מנתח כזה או אחר.

ניתוח אף הרגע שאחרי ימצא אתכם עם סד לאפכם וטמפונים בנחיריים. הסד אשר לרוב עשוי גבס נועד לקבע צורה חדשה לאף והטמפון יספוג את הדם שנגרם כתוצאה מעניין טיפולים אסתטיים. ייצוב מבנה האף. הסד יישאר שבוע ימים הטמפונים יוסרו תוך יום יומיים. לאחר הניתוח יהיו קשיי נשימה בגלל הטמפונים התקועים ובעיקר בגלל נפיחות באף. הנפיחות לרוב תעלם אחרי שבוע ולאחר חצי שנה עד שנה יעברו כל התופעות. הכאבים של אחרי לא יהיו חזקים ויהיה ניתן להרגיעם עם משככי כאבים חזקים אבל לרוב אפילו לא יהיה צורך בכך.

חשוב לציין כי ניתוח אף או טיפולים אסתטיים הקשורים בכך עשויים לגרום לתחושת גירוד או רגישות באף ושינוי בקול ואפילו בהפרשות הנוזלים. בדרך כלל אמור לחלוף לאחר מספר ימים או שבועות חוץ מתחושה של רגישות שעשויה להישאר עד שנה מביצוע ניתוח אף בפועל. כמובן שמלחץ הניתוח יהיו סביב העיניים שטפי דם ואפילו דימום קל בנחיריים אך אין להיבהל מכיוון שמדובר בתופעה ידועה של החלמה אחרי ניתוח שלא מסוכנת אפילו כל עוד כמובן שמדובר בדימום קל בלבד.

לאחר ניתוח אף יורה מנתח פלסטי להוריד את הסד ויהיה ניתן לחזור לפעילות יומיומית רגילה אך ללא פעילות גופנית מאומצת. חשוב שבמשך שבועיים לא להיחשף לשמש ולשים משקפי שמש וקינוח אף. חובה להישאר עם הכירורג שביצע בפועל את הניתוח בקשר ואף לתאם תור לביקורת לוודא שהכול תקין בעצם ושאין שום סכנה או סיבוך כתוצאה מהניתוח עצמו. הפגישה תיערך רק לאחר שלושה חודשים עד שנה מיום הניתוח.

בדרך כלל ניתוח אף או כל נושא טיפולים אסתטיים מוגדרים כלא מסובכים ואין בו בדרך כלל סיכונים אבל חשוב לדעת מראש סיכונים שקשורים בו ואפילו לדעת על תופעות לוואי שעשויות להתרחש לרבות דימום או זיהום או חוסר תחושה במקום המנותח או אפילו פגיעה בחוש של הריח. בשיטה פתוחה כשיבצעו ניתוח תישאר צלקת קטנה שדוהה עם הזמן ואפילו לא תראה וכשמבצעים הקטנה או הצרה של נחיריים יישארו צלקות קטנות בלבד בבסיס של הנחיריים כלומר במקום שהוא יחסית מאוד נסתר. אחוז קטן של מנותחים יחזור לתיקונים בגלל בעיה של זרימת אויר באף אבל בעקרון לא ייתכנו הרבה בעיות כאלה ואחרות ולכן גם חשוב לבחור מנתח שמתאים בעל סמכא בנושא ולא מישהו שאין לו מקצועיות בפן הזה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלי גולדמן - מומחה קידום אתרים ובעלים של אגו ווב העוסקת בתחום קידום אתרים באינטרנט.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/172765 צפיות
גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מאת: אליטיולים בארץ22/11/171469 צפיות
הישראלים מחפשים דילים משתלמים ובעיקר כאשר מדובר על חופשה בארץ ולא בחוץ לארץ. היעדים הפופולאריים של אילת, תל אביב, ירושלים, ים המלח, טבריה וחיפה זוכים להתעניינות גבוהה לאורך כל השנה וכמובן עם ביקושים ערים יותר בתקופת החופש הגדול והחגים הבולטים.

מאת: אליטיולים בחו"ל31/10/171413 צפיות
התייר הישראלי מבקר בעיר במרבית המקרים באמצעות רכישת חבילות נופש ללונדון הכוללות טיסה ישירה ובית מלון מתאים עבורו אך יש הבדל בין התיירים הישראלים המגיעים אל העיר ואת אלו ניתן לחלק ל 7 קבוצות תיירים עיקריות.

מאת: אליטיולים בארץ24/05/171203 צפיות
ישראל היא מדינה שיש לה הרבה מאוד מה להציע למי שרוצה לנפוש. כאשר אנחנו יוצאים לחופשה כדאי לנו לבחור לצאת אליה דווקא בארץ. היעדים המובילים הם טבריה, אילת וים המלח כמובן.

מאת: אליאטרקציות24/05/171452 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

מאת: אליתרבות דיגיטלית08/02/172034 צפיות
כרטיס ביקור דיגיטלי מדמה כרטיס ביקור "רגיל" אך עם יתרונות שיש לעולם הטכנולוגיה להציע כמובן. כרטיס דיגיטלי מתקדם במרבית המקרים מכרטיס רגיל וכלל הרבה יותר מידע ודרכי התקשרות עבור בעלי הכרטיס או מי שמקבלים אותו.

מאת: אליטיולים בחו"ל02/08/161819 צפיות
אם אתה מחפש את היעד האטרקטיבי ביותר בחוץ לארץ עבור חופשה חלומית ומפנקת, הכר את בלגרד, בירת סרביה. בלגרד מהווה את נקודת המפגש בין נהר הדנובה לבין נהר הסאבה. המיקום הוא מיקום אסטרטגי ולכן יש לא מעט אתרים היסטוריים במקום, שניתן להגיע אליהם ולהתרשם. מעבר לאתרים היסטוריים אשר ניתן לבקר בהם, ישנם לא מעט פארקים ירוקים ונופים מרהיבים וכן, מרכזי קניות אשר ניתן למצוא בהם את כל החנויות של המותגים המובילים ביותר.

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161782 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161674 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161778 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161615 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152272 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151778 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152306 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica