חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בר מצווה - זיכיון להפעלת אולמות

מאת: מילנהימי הולדת16/03/20111206 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כך, לצד החתנים המאושרים המוציאים ביום זה עשרות אלפי שקלים, גם חתני בר מצווה משקיעים את מירב מאמציהם וכספי ההורים בהפקת אירוע מפואר. הרי היום, כשאירועי בר מצווה מספקים לא רק את הפן התרבותי והמסורתי הכרוך במאורע מסוג זה, אלא דואגים גם לפן החברתי, אין נער שלא חולם על אירוע מרשים, גדוש באטרקציות מרהיבות ורצוי גם שיערך באולם. זו הסיבה כי התחום מציע להם מבחר רב של אולמות שמחה וגני אירועים, שחלקם הגדול פועל לפי השיטה של זיכיון.

בר מצווה באולם שמחות
לצד האופציות לחגוג בר מצווה כמו מועדון, בית כנסת, גן אירועים וחצר הפרטית בביתנו, קיימת גם האופציה לחגוג בר מצווה באולם שמחות, שגם ככל הנראה תמיד תהיה המועדפת על כל החתנים הצעירים. הרי אולם שמחות מציע גם אווירה בוגרת וגם שלל אטרקציות מרתקות לילדים המעודכנים בכל מגמות האופנה השולטות ולא מוכנים לוותר על הפקה גרנדיוזית. מה גם, אולם שמחות זה תמיד נוח ופרקטי, בין אם מדובר באירוע בר מצווה עם כמה עשרות חברים ובין אם זה אירוע של כמה מאות מוזמנים.

הצלחה של אולמי שמחות
אחת התופעות שמהן כמעט ולא ניתן להתעלם היום זוהי התופעה של אולמי שמחות, הנפתחים ברחבי הארץ בקצב של אחד לשבוע, תוך שבעליהם משקיעים מאות אלפי שקלים בפרסום, מיתוג וקידום העסק. עם זאת, לא כל המקומות הללו נפתחו בזכות ההשקעה האדירה אלא בזכות השיטה בשם זיכיון. הרי בדיוק כמו שכל אחד מאיתנו יכול היום לפתוח לעצמו סניף של בית קפה ארומה או חנות אופנה של רשת פוקס, יכול גם לפתוח סניף של אולמי רסיטל או שמש אדומה. מדוע? כי השיטה של זיכיון חוסכת מהיזמים המון כסף ומאפשרת להם להפוך לעסק מצליח ומשגשג, ללא בניית מוניטין וללא השקעה של שנים.

זיכיון להפעלת אולם שמחות
זיכיון להפעלת אולם שמחות לאירועים מסוג חתונה, בר מצווה או ברית, זוהי אחת האפשרויות המצוינות לכל היזמים החולמים על עסק עצמאי בתחום האירועים ורוצים למנף את כספם
באמצעות השקעה במותג מוכר בשוק, או יותר נכון באמצעות שימוש בסימן המסחרי שלו. זיכיון הנחשבת לשיטה עסקית המשתלמת לשני הצדדים, זוהי התחלה קלה ומומלצת לכל יזם המציעה כלים מעשיים והדרכה עסקית להשגת ביצועים גבוהים במיוחד. במסגרת של רכישת זיכיון היזם יכול להתחיל מאפס ותוך זמן קצר מאוד להגיע לתוצאות, שבדרך כלל נראות רק בעסקים וותיקים בעלי שם ומוניטין.

 



תגיות המאמר: בר מצווה, זיכון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מילנה חנוכייב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מילנה

מאת: מילנהלימודי תעודה ומקצוע17/03/111216 צפיות
"שיטת ההתמקדות רואה את האדם כתהליך מתמשך של שינוי והתמקדות. הרי כשאנו מתמקדים בצורה נכונה, אנו לא רק מצפים לשינוי אלא יוצרים אותו במו יידיינו", כך אמר יוג'ין ג'נדלין שהמציא וייסד את שיטת ההתמקדות.

מאת: מילנהאדריכלות פנים17/03/111453 צפיות
היום עיצוב הבית הוא תחום מלא ועמוס בתכנים מרהיבים, שיש להעמיק ולבחון כל אחד מהם, משום שלבית יש משמעות מאוד גדולה, יחד עם הרגשה הטובה והנינוחה.

מאת: מילנהאדריכלות פנים17/03/111525 צפיות
מי מההורים לא מצא את עצמו ניצב מול דילמה קשה: כיצד לעצב את חדר הילדים ואיך במינימום השקעה להפוך אותו לחדר נוח, מזמין ובעל אנרגיות חיוביות.

מאת: מילנהאופנה17/03/111842 צפיות
בתי עסק וארגונים רבים מחייבים היום את עובדיהם ללבוש בגדי עבודה מיוחדים. הסיבות העיקריות לדרישה הן קודם כל במתן שפה משותפת לעסק וביצירת מראה אחיד בין כל העובדים.

מאת: מילנהבריאות ורפואה כללי16/03/111312 צפיות
גזזת זוהי לא רק מחלת עור פטרייתית שהייתה נפוצה בישראל הצעירה בראשית המאה הקודמת, אלא סיפור אנושי כואב של יהודים עולי צפון אפריקה אשר הגיעו ארצה ונקלעו ללב הסערה שמאוחר יותר כונתה כ"שואת ילדי הגזזת".

מאת: מילנההומור וסטנד-אפ16/03/111441 צפיות
גם אם נראה שאין ביניהם קשר ישיר, פרחים סטנד אפ קשורים מאוד אחד בשני. שניהם יכולים בקלות מאוד לרומם את הרוח ולעורר שמחה רבה. ולא רק בתחום מצב הרוח תרומתם!

מאת: מילנהאדריכלות פנים16/03/111369 צפיות
עיצוב הבית הוא נושא המעניין רבים – צעירים ומבוגרים כאחד. האפשרויות הרבות שקיימות כיום לעיצוב הבית הופכות את המשימה למרתקת ומאתגרת.

מאמרים נוספים בנושא ימי הולדת

מאת: עידן אברהמיימי הולדת13/06/181784 צפיות
כולנו אוהבים חוויות, אקסטרים ועוד, כאשר אנו רוצים לספק לילדים שלנו אחר צהריים מהנה ומקפיץ בלי לרוקן את הארנק, מומלץ לחפש השכרת מתנפחים בזול.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת07/06/181431 צפיות
כולנו מחפשים לתת לאירוע שלנו טאצ' מיוחד, חגיגת יום הולדת או כל אירוע אחר, מתנפחים לילדים הופכים את האירוע למושלם. מתנפחים לילדים הם מוצר שכולנו כבר מכירים מהילדות, הם חרוטים לנו עמוק בתודעה כחוויה שאף ילד לא יכול לפספס, מתנפחים לילדים הם כמו סנפלינג או חוויה מרגשת אחרת שחווים המבוגרים, האפשרות לקפוץ ולהשתולל בלי החשש של הנפילות והכאבים מעניקים לילדים חוויה שונה ומהנה, הם יוכלו על המתנפחים לעשות כל פעלול שלא העזו לעשות על האדמה המוצקה.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת25/05/181763 צפיות
רציתם לארגן מסיבת יום הולדת חגיגית לילד שלכם? מעוניינים לחגוג ולהפעיל מסיבה אטרקטיבית לחברים שלו? השכרת מתנפחים לימי הולדת זה רעיון נהדר!

מאת: עידן אברהמיימי הולדת12/02/181711 צפיות
המתקנים המתנפחים היו ועודם המתקנים האהובים ביותר על כל ילד. הם הולכים ומשתבחים עם השנים כאשר כיום ניתן למצוא מתנפחים המשלבים אתגרים שונים המעניקים למתקנים הללו ממד אטרקטיבי במיוחד. השכרת מתקנים מתנפחים מהווה כיום מענה אולטימטיבי למגוון מטרות כמו הפעלה לימי הולדת, הפעלות לקייטנות או סתם כך ליום של כיף. איך נבחר את המתקנים המתאימים כדי ליהנות מכל היתרונות שלהם?

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181461 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181504 צפיות
בחירת הפעלות ליום הולדת/ ליצן ליום הולדת

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181393 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן - מומלץ! לקריאה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica