חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורס התמקדות לקניית רכב חדש

מאת: מילנהלימודי תעודה ומקצוע17/03/20111215 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חולם על רכב חדש? המחשבה על ריח הפלסטיק הטרי ועל רשרוש הניילון הרך לא נותנים לך מנוח? הבעיה היחידה המפרידה בינך לבין רכב חדש זה כסף? הרשה לי להציע לך הצעה שתעזור להגשים את חלומך. ולא מדובר בהצעה לשדוד את סניף הבנק הקרוב לביתך ולא מדובר בשירות הנדיב של תחום הליסינג, אלא במשהו פחות חומרי אך הרבה יותר אפקטיבי – קורס התמקדות. כן, קורס התמקדות יכול לא רק לעשות פלאים לחשבון הבנק שלך אלא להכיר לך דרך לחיים בריאים יותר. טוב, למען האמת ולפרוטוקול, לא מדובר בקסם אלא בעבודה מאומצת להעצמה אישית, הכרוכה בעשיית דרך לא קטנה בהתפתחות העצמית, שמוכרחים לעבור בטרם מגיעים לתוצאות, כמו למשל רכב חדש. יתרה מכך, קורס התמקדות, המיועד לכל החפצים לפתח קריירת מטפלים מצליחה, יכול להיות גם פרנסה צדדית מכובדת מאד ומין הסתם לקרב אותך אל החלום – רכב חדש.

קורס התמקדות – שיטת ההתמקדות

שיטת ההתמקדות, או כפי שהיא נקראת באנגלית שיטת ה- Focusing זוהי אחת השיטות המהפכניות בתחום הטיפולים האלטרנטיביים. בישראל השיטה הנלמדת במסגרת קורס התמקדות זוכה לפופולאריות רבה והיא מעניקה אפשרות ללמוד אותה בכדי לבצע טיפול עצמי או בכדי לטפל באחרים. היא מתבססת על האמונה כי כאבינו הגופניים הם למעשה איתותים וסימנים ששולח לנו הגוף במטרה לטפל בבעיות בריאותיות הן בפן הפיזיולוגי והן בפן המנטאלי. על פי שיטה זו ניתן לשפר כמעט את כל ההיבטים של חיינו, החל ממערכת היחסים ועד למערכת החיסונית של הגוף.

קורס התמקדות – לחיות באושר ועושר

במילים אחרות ניתן לומר כי שיטת ההתמקדות הנלמדת במסגרת קורס התמקדות, מעניקה לנו הזדמנות נפלאה להיות קשובים לגופינו ולנפשנו, ובכך להגיע ליעדים הרצויים שקבענו לעצמנו. זוכר את הצעתי לקניית רכב חדש? הרי אם נלמד כיצד להתמקד בצורה הטובה ביותר במטרות ובמסרים הנשלחים אלינו דרך הגוף, נוכל להגשים כל חלום שרק נרצה.

קורס התמקדות – לפתח קריית מטפל

לכל החולמים על קריירת מטפל הוליסטי מוצלחת ומשגשגת, בעזרתה ניתן לסייע לאנשים אחרים להצליח בחייהם ועל הדרך אולי גם לעזור לעצמך להגשים את החלום של רכב חדש, קורס התמקדות הוא הכתובת. הלימודים נערכים בו גם על בסיס שיעורים מעשיים וגם על בסיס ידע תיאורטי נרחב ובסיומם מעניקים לכל תלמיד שיעמוד במבחנים תעודת מאמן מטעם המרכז הישראלי להתמקדות, המונפק על ידי האגודה האמריקנית International Focusing Institute. מה גם, בין אם הינך מעוניין לקנות רכב חדש ובין אם אתה מחפש תחביב רוחני, קורס התמקדות זה הדבר הטוב ביותר שתוכל לעשות לעצמך.

 



תגיות המאמר: רכב חדש, קורס התמקדות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מילנה חנוכייב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מילנה

מאת: מילנהאדריכלות פנים17/03/111453 צפיות
היום עיצוב הבית הוא תחום מלא ועמוס בתכנים מרהיבים, שיש להעמיק ולבחון כל אחד מהם, משום שלבית יש משמעות מאוד גדולה, יחד עם הרגשה הטובה והנינוחה.

מאת: מילנהאדריכלות פנים17/03/111525 צפיות
מי מההורים לא מצא את עצמו ניצב מול דילמה קשה: כיצד לעצב את חדר הילדים ואיך במינימום השקעה להפוך אותו לחדר נוח, מזמין ובעל אנרגיות חיוביות.

מאת: מילנהאופנה17/03/111842 צפיות
בתי עסק וארגונים רבים מחייבים היום את עובדיהם ללבוש בגדי עבודה מיוחדים. הסיבות העיקריות לדרישה הן קודם כל במתן שפה משותפת לעסק וביצירת מראה אחיד בין כל העובדים.

מאת: מילנהימי הולדת16/03/111206 צפיות
ענף האירועים בישראל המגלגל מיליארדי דולרים בשנה הוא ללא ספק אחד המשגשגים במשק. בין אם בשל רמת החיים שעלתה בשנים האחרונות בארץ בצורה ניכרת ובין אם בשל אהבתנו הרבה לשמחות מכל סוג: חתונה, בר מצווה, ברית, בריתה, גיוס או סתם יום הולדת, אבל מה שקשור לאירועים אנחנו האלופים.

מאת: מילנהבריאות ורפואה כללי16/03/111311 צפיות
גזזת זוהי לא רק מחלת עור פטרייתית שהייתה נפוצה בישראל הצעירה בראשית המאה הקודמת, אלא סיפור אנושי כואב של יהודים עולי צפון אפריקה אשר הגיעו ארצה ונקלעו ללב הסערה שמאוחר יותר כונתה כ"שואת ילדי הגזזת".

מאת: מילנההומור וסטנד-אפ16/03/111441 צפיות
גם אם נראה שאין ביניהם קשר ישיר, פרחים סטנד אפ קשורים מאוד אחד בשני. שניהם יכולים בקלות מאוד לרומם את הרוח ולעורר שמחה רבה. ולא רק בתחום מצב הרוח תרומתם!

מאת: מילנהאדריכלות פנים16/03/111368 צפיות
עיצוב הבית הוא נושא המעניין רבים – צעירים ומבוגרים כאחד. האפשרויות הרבות שקיימות כיום לעיצוב הבית הופכות את המשימה למרתקת ומאתגרת.

מאמרים נוספים בנושא לימודי תעודה ומקצוע

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע05/01/181661 צפיות
לימודים, בכל תחום שהוא, מאפשרים לנו להעמיק ולהרחיב את הידע שלנו, מה שתורם רבות להתפתחות האישית שלנו. לצד זאת, חשוב גם שהדברים שנלמד ישמשו אותנו בעתיד, ולא רק ימלאו את ראשנו בעובדות כאלו ואחרות. זו הסיבה לכך שאנשים פונים ללימודי תואר או לימודיים מקצועיים, ורוצים בכך לא רק לרכוש השכלה, אלא גם כלים שיאפשרו להם למצוא תעסוקה עתידית. למרבה השמחה, ישנו מקצוע שעונה על שתי הדרישות הללו, ויש לו יתרון חשוב נוסף – הוא מבוקש במיוחד.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע03/01/181689 צפיות
לימודי הנהלת חשבונות בארץ נחשבים ללימודים מכווני תעסוקה אשר מטרתם היא להכשיר מנהלי חשבונות למעבר בחינות ההסמכה של משרד הכלכלה ולהשתלבות מהירה בתעשיית הנהלת החשבונות בארץ. תכנית הלימודים בקורסים השונים להנהלת חשבונות מורכבת באופן כמעט שווה משעות לימוד עיוני ושעות תרגול מעשי מבניהן ניתן למצוא שעות תרגול המוקדשות להקניית היכולות לעבודה בסביבה ממוחשבת.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע03/01/181601 צפיות
תחום הנהלת החשבונות נלמד בארץ בצורה של קורסים המקנים השכלה מקצועית בתחום ברמות שונות של העמקה. בכדי להתחיל לעבוד כמנהל חשבונות מהשורה הדרישה הינה למעבר הקורס הראשון במסלול ללימודי הנהלת חשבונות ולמעבר הבחינה להסמכת מנהלי חשבונות מטעם משרד התעסוקה, לימודי הנהלת חשבונות כוללים 3 קורסים הניתנים ללמידה במתכונות לימודים מלאות וחלקיות.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע03/01/181460 צפיות
אחת המטרות החשובות של כל מקצוע שלומדים, בין שמדובר בתואר או בלימודי תעודה, היא לספק את הכלים הנחוצים למען מציאת עבודה. ישנם מספר מקצועות שנחשבים למבוקשים במיוחד בהקשר הזה כשאחד מהם הוא הנהלת חשבונות. עם המקצוע הזה ניתן לצאת לשוק העבודה עם תעודה מקצועית שלא רק מאשרת שאתם מוסמכים לעסוק בתחום, אלא מאפשרת לכם לעסוק בתחום במגוון מקומות.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע28/12/171415 צפיות
אחד מהדברים שכולנו שוקלים כאשר אנו פונים ללמוד מקצוע כזה או אחר הוא האם יש בו עתיד מקצועי, והאם נוכל להתפרנס ממנו בהצלחה. בשל הסיבה הזו, אנשים רבים פונים לפנות את אחד המקצועות שתמיד יש להם ביקוש בשוק, ולא רק זאת, אלא הביקוש עבורו הולך וגדל עם השנים – הנהלת חשבונות.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע04/12/171544 צפיות
במציאות כלכלית בה כסף מהווה גורם מכריע הנהלת חשבונות מהווה את אחד המקצועות הנדרשים ביותר בשוק, כיום בכל חברה ניתן למצוא מחלקה שאחראית על תחום ניהול החשבונות ובה עובדים מנהלי חשבונות שתפקידם: פיקוח על מאזן ההוצאות וההכנסות של החברה, פיקוח על תזרים המזומנים, התנהלות מול גופי המיסוי וגופים ממשלתיים נוספים, התנהלות שכר מול עובדים, רישום וניהול של הפעולות הפיננסיות המבוצעות בארגון, חלוקת תקציב, ניהול פיננסי ועוד.

מאת: אסף דורילימודי תעודה ומקצוע30/11/162055 צפיות
קורס חשמלאי בודק כשרוצים להתעמק בנושא חדש ולהבין אותו לעומק, צריכים לקחת פסק זמן, לחשוב, לאסוף מידעים על הנושא, וכך להתפתח, זה הכיוון הנכון כאשר מעוניינים ללמוד ולהעשיר את הידע בתחום של חשמלאי,.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica