חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דורה במדבקות לחדרי ילדים

מאת: מילנהאדריכלות פנים17/03/20111524 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נכון, שאפשר להיעזר ביועצת פנג שואי מקצועית שתדריך אותנו איך לסדר ולעצב את החדר בצורה האופטימאלית ואפשר לפנות למעצב פנים אופנתי שייתן לחדר את הטאצ' הייחודי שלו, אך בתקופה בה החנויות גדושות במוצרי עיצוב מרהיבים, אתרי האינטרנט שופעים בהצעות ורעיונות נפלאים להורים ולילדים וחנויות הספרים מלאות בספרות מקצועית ובמגזינים שונים מתחום העיצוב, אפשר בהחלט לבצע את המשימה באופן עצמאי ואף חסכוני. כך למשל, במקום לרכוש טפטים יוקרתיים ניתן להשתמש במדבקות לחדרי ילדים, המהוות פתרון עיצובי נפלא ומאפשרות חופש פעולה אינסופי. אלה יכולות להיות מדבקות של דורה החוקרת, של גיבורי דיסני או דמויות קומיקס והן ניתנות לרכישה אפילו בלחיצת כפתור אחת במחשב.

אפשרויות לעיצוב במדבקות לחדרי ילדים

בעידן בו התמונות המוזהבות במסגרות של הילדים כבר לא נחשבות לאלמנט עיצובי אופנתי, לעזרתם של ההורים המבולבלים, הן מהשפע של מוצרי העיצוב לחדרי הילדים והן מהרצונות של האוצרות היקרים שלהם המשתנים על בסיס יומי, הגיע השימוש במדבקות לחדרי ילדים. למעשה, מדובר בפתרון עיצובי מושלם המהווה גם אטרקציה מרהיבה בפני עצמה, אותה ניתן לשנות מתי שרוצים ואיך שרוצים. מה גם, השימוש במדבקות לחדרי ילדים הוא מאוד פשוט והן ניתנות להדבקה שאינה פוגעת בקיר או ברהיטים אחרים עליהם הן מודבקות.

מדבקות לחדרי ילדים – דורה ודמויות אחרות

השימוש במדבקות לחדרי ילדים זוכה היום ליותר ויותר ביקוש, בעיקר בשל היותן פריט עיצובי לא יקר ומאוד אופנתי. הרי גם הילדים רוצים להיות מעודכנים ומגניבים, לא פחות מהוריהם וגם הילדים רוצים להיות מעורבים בהליך העיצוב של הפינה האישית שלהם. זו הסיבה כי השימוש במדבקות לחדרי ילדים כמו דורה: דורה חוקרת, דורה והחלל, דורה עם נסיך, דורה ביער, דורה ודייגו ועוד רבים אחרים זוכים למרבית הביקושים בקרב הילדים. מה גם, מדבקות יכולות להיות מתנה מקסימה לילד, גם אם מדובר בפעוט בן כמה חודשים וגם אם הילד בכיתה א'.

מדבקות לחדרי ילדים – לא רק לקירות

השימוש במדבקות לחדרי ילדים, על אף שלכאורה נראה כי הוא מיועד רק לעיצוב קירות, מתאים לעוד שלל פריטים ומקומות, החל מדלת החדר ועד לחלון, התקרה וחדר האמבטיה. הן מאפשרות לילד ליצור חדר ייחודי ומקורי במיוחד, תוך הפיכתו לחדר בנושא מסוים: חדר של היפיפייה הנרדמת, חדר דורה בטירה, חדר פיטר פן, חדר ג'ונגל או חדר מרוצי מכוניות. אומנם אם מעצבים את החדר בנושא מסוים רצוי לאבזר אותו בעוד כמה פריטים השייכים לעיצוב הספציפי הזה כמו מנורת שולחן, כריות עם הדפסים או שטיח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מילנה חנוכייב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מילנה

מאת: מילנהלימודי תעודה ומקצוע17/03/111214 צפיות
"שיטת ההתמקדות רואה את האדם כתהליך מתמשך של שינוי והתמקדות. הרי כשאנו מתמקדים בצורה נכונה, אנו לא רק מצפים לשינוי אלא יוצרים אותו במו יידיינו", כך אמר יוג'ין ג'נדלין שהמציא וייסד את שיטת ההתמקדות.

מאת: מילנהאדריכלות פנים17/03/111453 צפיות
היום עיצוב הבית הוא תחום מלא ועמוס בתכנים מרהיבים, שיש להעמיק ולבחון כל אחד מהם, משום שלבית יש משמעות מאוד גדולה, יחד עם הרגשה הטובה והנינוחה.

מאת: מילנהאופנה17/03/111842 צפיות
בתי עסק וארגונים רבים מחייבים היום את עובדיהם ללבוש בגדי עבודה מיוחדים. הסיבות העיקריות לדרישה הן קודם כל במתן שפה משותפת לעסק וביצירת מראה אחיד בין כל העובדים.

מאת: מילנהימי הולדת16/03/111206 צפיות
ענף האירועים בישראל המגלגל מיליארדי דולרים בשנה הוא ללא ספק אחד המשגשגים במשק. בין אם בשל רמת החיים שעלתה בשנים האחרונות בארץ בצורה ניכרת ובין אם בשל אהבתנו הרבה לשמחות מכל סוג: חתונה, בר מצווה, ברית, בריתה, גיוס או סתם יום הולדת, אבל מה שקשור לאירועים אנחנו האלופים.

מאת: מילנהבריאות ורפואה כללי16/03/111311 צפיות
גזזת זוהי לא רק מחלת עור פטרייתית שהייתה נפוצה בישראל הצעירה בראשית המאה הקודמת, אלא סיפור אנושי כואב של יהודים עולי צפון אפריקה אשר הגיעו ארצה ונקלעו ללב הסערה שמאוחר יותר כונתה כ"שואת ילדי הגזזת".

מאת: מילנההומור וסטנד-אפ16/03/111441 צפיות
גם אם נראה שאין ביניהם קשר ישיר, פרחים סטנד אפ קשורים מאוד אחד בשני. שניהם יכולים בקלות מאוד לרומם את הרוח ולעורר שמחה רבה. ולא רק בתחום מצב הרוח תרומתם!

מאת: מילנהאדריכלות פנים16/03/111368 צפיות
עיצוב הבית הוא נושא המעניין רבים – צעירים ומבוגרים כאחד. האפשרויות הרבות שקיימות כיום לעיצוב הבית הופכות את המשימה למרתקת ומאתגרת.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות פנים

מאת: moraleאדריכלות פנים30/08/181675 צפיות
מי שמעוניין לעצב את הבית שלו, לא יתקשה למצוא היום מגוון רחב של אתרים ומדריכים מצולמים אשר יכולים לעזור לו. זה נכון, בין אם מדובר בעיצוב בתים פרטיים או בעיצוב דירות מגורים וכל סוג אחר של מבנים. זה גם נכון כמובן בלי קשר לשאלה היכן ממוקם המבנה והוא רוצה לעצב אותו.

מאת: רוני הכהןאדריכלות פנים01/12/171945 צפיות
זה די ספציפי לתכנן עיצוב משרדים יוקרתי עבור העסק, ולכן כדאי מאוד לעבור על פני כל מה שרוצים להפיק מאותו עיצוב לפני שמתקדמים אל עבר הביצוע של העיצוב עצמו בפועל. על מה כבר יכול העיצוב להשפיע מלבד החזות עצמה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: שרון צרפתיאדריכלות פנים14/09/172102 צפיות
אלו רעיונות לעיצוב חדרי ילדים יכולים להיות פשוטים לביצוע עוד היום? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוןאדריכלות פנים28/09/161928 צפיות
תקלות צנרת עלולות להיות דחופות, ולכן להזמנת אינסטלטור הקרוב לאזור המגורים יתרונות רבים. איך מאתרים ומזמינים אינסטלטור מומלץ במודיעין?

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164609 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: sharondan80אדריכלות פנים06/04/161833 צפיות
בין אם אתם רוצים לעצב בית, משרד, חנות, או כל חלל אחר ומעוניינים בעזרתה של מעצבת פנים בצפון, מאמר זה הוא בשבילכם!

מאת: אוהד ז.אדריכלות פנים17/12/151916 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica