חפש מאמרים:
שלום אורח
12.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תיקון תריסים חשמליים ? איך לדחות ומה מומלץ

מאת: אריה גוטרמןשיפוצים19/03/20112173 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תריסים חשמליים מה כדאי

זה נוח לתפעול , בפתיחה אנו מקבלים פתח אור מלא או חלקי לפי רצוננו, וגם התריס החשמלי משרה הרגשת בטחון בעת סגירתו, שלא כמו תריסי הזזה, הממה ברוב הדירות החדשות שנבנו בעשר השנים האחרונות ישנם תריסים חשמליים עשויים משלבי פח  מוקצף ולא אלומיניום שהוא החומר ממנו אמור להיות התריס החשמלי,והסיבות ולמה מוכרים לנו את אותו סוג שלבים ? צדקתם ,חסכון לקבלן

למה שלבי אלומיניום ?

היתרון  בתריס חשמלי שעשוי כולו מאלומיניום רב הרבה יותר מתריסי שלבים פח מוקצף ,תריס אלומיניום חזק ועמיד לשנים רבות השלבים לא מתנתקים או מתעקמים בעת ירידה על מכשול , תריס אלומיניום מחובר לצינור או בשמו [וול] לא על ידי רצועות חבל ,אותו חבל שאנו מכירים להרמת תריס גלילה ידני ,אלא מחובר על ידי מחזיקי תריס מנירוסטה או פלסטיק [אוקולון] חזק ועמיד לשנים ארוכות , רק בשלבי אלומיניום נוכל לסמוך בעת סגירה, במיוחד אם התריס גדול וכבד ומעל 3 מטר רוחב ,ישנם סוגים שונים של נעילה לתריסים חשמליים אשר נועל את התריס בעת סגירתו ומונע הרמה לא רצויה של התריס , נעילה מסוג  זה מתאים רק לתריס שלבי אלומיניום , כמובן שהמנוע גדול וחזק יותר בהתאם למשקל התריס , הצינור [ וול ] שעליו נגלל התריס קוטרו גדול יותר ועמיד לאורך זמן ,וכמובן בשלבי אלומיניום הצבע שזה פרט חשוב לא פחות חזק ועמיד לשנים ארוכות,

שלב פח מוקצף חסרונות יש

יתרונות-רק אחד

בשלבי פח מוקצף השלבים עשויים מפח דק ובתוכם חומר מוקצף [פוליאוריטן] אשר מחזק אותם , בתריסים מסוג זה רבות  התקלות  במיוחד אם התריס גדול ,שלבים מסוג זה מתאימים אולי בחדרים לתריסי גלילה ידניים מטר מרובע, ולא לסלון ששם הפתחים גדולים יותר,נתחיל בזה שתריסים חשמליים מסוג זה מחוברים לצינור גלילה רק על ידי חבל ,ולא ניתן לחבר את שדה התריס על ידי מחזיק תריס חזק כמו באלומיניום, בשלבי פח לא יהיה אפקטיבי להוסיף נעילה למניעת הרמה לא רצויה של התריס , השלבים פשוט לא חזקים מספיק ויתעקמו בעת הפעלת לחץ , כמו כן רוב  התקלות הן בשלבי התריס , נשברים או מתעקמים במיוחד בחלק העליון של התריס , מנסיון רב בתחום האלומיניום ובתיקון תריסים חשמליים אני ממליץ  , לבדוק אלו תריסים מותקנים בבית, פח מוקצף , או אלומיניום, בכל מצב תמיד אפשר לבקש מהקבלן לשנות לשלב אלומיניום. השלבים  נראים אותו הדבר קשה אפילו לבעל מקצוע להבחין בין הסוגים ,לעיתים רק בנגיעה נדע ,בבתים צמודי קרקע המלצתי לשלב אלומיניום בכל הבית . כי בתוספת נעילה נכונה התריס יהיה כמו סורג, יתרונו של שלב פח הוא הבידוד מפני חום וקור , אבל ליד כל תריס חשמלי יש ויטרינה זכוכית שעושה את העבודה.  אז שלא יספרו לכם       

http://www.shuttersfix.co.il אריה מומחה ותיק תיקון תריסים חשמליים מכל סוג

 סגור,

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אריה מומחה ותיק ,תיקון תריסים חשמליים מכל סוג

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריה גוטרמן

מאת: אריה גוטרמןשיפוצים02/04/112536 צפיות
תריסים -תריס סורג ? האם כדאי. כולנו לא אוהבים סורגים ,אבל מה לעשות אנו זקוקים להם , סורגים - מגינים על הילדים שלנו , סורגים - מגינים על הבית שלנו, במאמר זה נלמד איך אפשר להגן על הילדים והבית ,ללא סורגים.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232693 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223335 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212895 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211357 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211236 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201410 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201141 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica