חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תואר ראשון בתיירות ומלונאות בישראל

תואר ראשון בתיירות ומלונאות

מדינת ישראל משקיעה כספים רבים בפיתוח הענף התיירות והמלונאות בישראל. בשנים האחרונות הגיעו גם במשרדים הגבוהים למסקנה שענף זה יכול להיות אחד מהענפים הכלכליים הראשיים בישראל לצד היותו ענף אשר מאפשר לישראל לנהל את מערכת יחסי ציבור הטובה ביותר שלה - דרך אנשים רגילים, בכל הגילאים ומכל שכבות האוכלוסייה אשר מגיעים לבקר בה ונחשפים ישירות לחיים בארץ, לאנשים ולניגוד בין הצגתה בעולם לבין התנהלותה בפועל.

כחלק מהשינוי התפיסתי של ענף התיירות לקחו על עצמן גם האוניברסיטאות והמכללות אחריות והחלו בלימודי תואר ראשון בתיירות ומלונאות. תואר ראשון זה אשר שוכלל מאד בשנים האחרונות מקבץ בתוכו מידע רב על תחום התיירות בכלל ובארץ בפרט. במהלכו לומדים הסטודנטים כיצד לשווק את ישראל, כיצד להתמודד עם תגובות פוליטיות וכן לומדים תודעת שירות ברמה גבוהה.

המטרה של תואר ראשון בתיירות ומלונאות היא להכשיר אנשים מצוינים לכל אחד מהתפקידים שדורש ענף זה - מאנשי שיווק, דרך מנהלי מלונות וכלה בפקידי קבלה ומדריכי טיולים. לכל אחד מבעלי התפקידים הללו קשר ישיר עם התייר ולפיכך יש לו השפעה על דעתו.

הבנה מעמיקה כי ענף התיירות חשוב למדינת ישראל במספר מישורים (כאמור, הן מישור כלכלי והן מישור הסברתי) תביא למינוף התחום ולתפוקה מקסימאלית ממנו.

המכללות והאוניברסיטאות המציעות תואר ראשון בתיירות כוללות בתוכנית הלימודים שלהן גם התנסות מעשית של הסטודנטים בתחום תיירות לפי בחירתו. שילוב של הידע התיאורטי יחד עם התנסות מעשית בשטח מדגים באופן הכי טוב את האתגרים בהם נתקלים אשר התיירות ומאפשר לסטודנט ללמוד ולהתנסות בעבודה אשר הוא מייעד לעצמו.

לימודי תואר ראשון בתיירות ומלונאות כוללים לימודים לפי מגמות התמחות: ניהול מלונות, תכנון ותפעול של טיול מאורגן, טכנולוגיה של מזון, ביטחון ובטיחות בתיירות, הזמנות במלונות, תמחור מוצרים תיירותיים, תעופה, תמחור ותקצוב במלונאות, תחבורה ותיירות, מערכות הנדסיות במלון, ניהול מערכות מידע ועוד.  

בוגרי תואר ראשון בתיירות ימצאו את עצמם בסיום התואר בעלי ידע והכשרה מבוקשת בשוק ולא יתקשו למצוא עבודה. יש לציין כי רבים מהם יחלו בעבודתם כבר במהלך לימודי התואר, מה שיקל על סיום הלימודים ויאפשר צבירה של שנות ניסיון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל קורס הינו אתר לימודים מקיף מסוגו בישראל המאגד מגוון קורסים, לימודי תעודה, הכשרות, לימודי הנדסאים ועוד. האתר מאפשר לגולשים לקרוא על כל קורס וליצור קשר עם מוסדות הלימוד ללא התחייבות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צוות פורטל קורס

מאת: צוות פורטל קורסלימודים אקדמאיים31/05/131323 צפיות
לימודי הרפטולוגיה מתאימים לאנשים אשר מגלים עניין בבעלי חיים זוחלים, אנשים אשר כבר מגיל צעיר מגדלים בביתם זוחלים או דו-חיים, מרותקים מאופיים, יופיים, כוחם ודרך החיים שלהם. אנשים אלו מתייחסים לעצמם לא פעם כאל "הרפרים" או "הרפרס".

מאת: צוות פורטל קורסלימודי תעודה ומקצוע31/05/13988 צפיות
כיום כמעט ולא ניתן למצוא אדם שאין ברשותו מצלמה כזו או אחרת, אם במסגרת הפאלפון או הסמארטפון ואם כמצלמה דיגיטאלית קטנה או כזו מקצועית. השימוש במצלמה הפך לחלק יומיומי בחיים והעובדה שמפתחי הגדג'טים, האפליקציות והסמרטפונים משקיעים זמן רב בפיתוח ושכלול יכולת הצילום והעיצוב של התמונה מעידה על הצורך האדיר של האזרח הקטן בתיעוד אסתטי של חייו.

מאת: צוות פורטל קורסקורסים וסדנאות31/05/131537 צפיות
רוב האוכלוסיה המעוניינת ביין פשוט הולכת לסופר או לחנות המשקאות הקרובה וקונה בקבוק יין. רבים אפילו לא מבינים ומבחינים בהבדל שבין יין מרלו לבין שרדונה. מי שמבחין בהבדלים ומעיד על עצמו כ"מבין ביין" יכול על ידי טעימה בלבד לחרוץ את גורלו של היין ולקבוע את סוגו, זן הענבים ממנו הוכן, מידת העפיצות, גילו של היין וכדומה. אותם אנשים אינם מסתפקים ביין מהסופר ולא פעם מעוניינים להתחיל ולגדל יין בעצמם.

מאת: צוות פורטל קורסרפואה משלימה31/05/131310 צפיות
בניגוד לשנים עברו היום כאשר מרגישים לא טוב, ישנם מיחושים שונים בגוף או כאב זה כבר ממש לא ברור שהפנייה המידית היא לרופא המשפחה או לרופא מומחה. לפני שני עשורים פחות או יותר, נכנס לעולם המערבי תחום הרפואה המשלימה והחל אט אט לחלחל לתודעה הציבורית כתחלופה הולמת לרפואה המערבית המוכרת.

מאת: צוות פורטל קורסלימודים אקדמאיים05/08/111289 צפיות
ההתעניינות בתחום הכלכלה אינה מפתיעה. תחום זה נוגע לכל אחד ואחד בארץ ובעולם ובעל השפעה ישירה על איכות חיינו. יחד עם העובדה כי המידע היום נגיש יותר וניתן לשלוט ולעקוב אחר התנהלותם של בנקים ומניות מהמחשב הביתי בכל שעה ביום ומכל מקום בעולם, זה רק מתבקש כי תחום הכלכלה יהפוך לתחום בו שולטים אנשים רבים.

מאת: צוות פורטל קורסאימון אישי - כללי21/06/111446 צפיות
העובדה שנוספו לחיינו עשרות מטלות יומיות לא שינתה את העובדה שיש ביממה רק 24 שעות, מהן חלק מיועדות לשינה, וכך, אנשים רבים שאינם עומדים בלחץ הזמן מגיעים למצב בו הם מדלגים על מטלות חיוניות יותר ופחות ולמעשה מאבדים קצת שליטה על עולמם.

מאת: צוות פורטל קורסחדר כושר24/05/111435 צפיות
חוג עיצוב הגוף הוא אחד מתוך סדרה של חוגי ספורט ופעילויות שונות אשר מטרתם לסייע בהשגת גזרה יפה. החוג נעשה בדרך כלל בקבוצה בה מודרכות הנשים על ידי מדריכה מנוסה כיצד להאריך את השרירים, לחזק את הבטן, לשמור על יציבה נכונה ובגדול, לחטב את גופן. כמובן ששיעור אחד אינו מספיק ויש להגיע אל החוג באופן קבוע ורציף על מנת שניתן יהיה לראות תוצאות.

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182591 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182438 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181890 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181707 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171477 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172267 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171935 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica