חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איכות המים במדינת ישראל

מאת: אריק כהןקניות 20/03/20111012 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דבר ידוע הוא שהעולם והאנשים חיים לפי טרנדים. אם בעבר היינו שותים ללא חשש מים מהברזייה בבית הספר, כיום אמא שתראה את בנה הקטן שותה מים מברזייה תחטוף התקף לב מהחשש לזיהום וחיידקים. אך האם כך הדבר בפועל ומי הברז בישראל אינם ראויים לשתייה או שמדובר בשטיפת מוח והפעלת מנגנון פחדים מחושב. עם מראה עיניים וטעם קשה להתווכח, מי מאיתנו לא פתח את הברז בבית ומי השתייה שזרמו היו בצבע עכור ואיך אפשר שלא להתייחס לטעם הלוואי הדומיננטי של הכלור. פתרון לבעיות אלו ניתן למצוא ברכישת מתקני מים כגון מיני בר שיאפשרו שתיית מי ברז מסוננים באיכות ובטעם נפלא.

יתרונות מי השתייה בישראל

משרד הבריאות ומומחים בתחום המים מצהירים בתוקף כי המים בישראל הינם באיכות מעולה ולא נופלים מאיכות מים מינרלים. מי השתייה בישראל בהיותם מי תהום מכילים מינרלים רבים כסידן ומגנזיום. כמו כן עובדה ידועה היא שמים זורמים כמי השתייה בברז עדיפים על מים "עומדים" במניעת זיהומים וחיידקים. מי השתייה בישראל עוברים מספר מערכות סינון המוודאות את תקינות המים, כמו כן מוסיפים למים כלור שימנע התפתחות זיהומים וכן פלואוריד שמונע עששת לילדים.

המים המינרלים מאוחסנים בבקבוקי פלסטיק לתקופה ארוכה, בקבוקי הפלסטיק שקופים וחשופים לשמש ולשאר מזהמים סביבתיים כגון משאבות דלק וכו' ובשל כך יכולים להתפתח במים חיידקים וזיהומים. כמו כן בקבוקי הפלסטיק עצמם מהווים מקור חשש היות ואחד הרכיבים שלהם  Bisphenol-A נחשב כחומר מסוכן מאוד לבריאות, ולאחרונה אף חל עליו איסור שימוש בכל הנוגע לבקבוקי תינוקות. בקבוקי הפלסטיק מיוצרים מנפט והליך ייצורם פולט גזים התורמים להתחממות הגלובאלית.

כמו כן השינוע של בקבוקי הפלסטיק גורם לזיהום האוויר ובזבוז מיותר של דלק, והאם ידעתם כי רוב בקבוקי הפלסטיק עושים דרכם למטמנות האשפה ולא ממוחזרים וזאת מפני חוסר הביקוש שקיים לצבע הכחול של הפלסטיק. חברות המים התעלמו מהבקשה לעבור לבקבוקי פלסטיק שקופים היות שלדעתם צבע הפלסטיק הכחול עוזר למכירת בקבוקי המים.

מתקני מים הפיתרון האידיאלי

כל הבעיות שהוזכרו במי השתייה בישראל כגון צבע עכור וטעם לוואי ניתנים לפתרון קל באמצעות מתקני מים. מתקני מים מסננים את מי הברז באמצעות מסננים שונים המורכבים בהם ומאפשרים לכם ליהנות ממים מסוננים, נקיים וטעימים. בשוק ישנו מגוון רחב של מתקני מים בגדלים וסוגים שונים. אחד ממתקני המים הנפוצים ביותר הינו מתקן מיני בר. מיני בר הינו מתקן קומפקטי בעל משקל קל ולפיכך מיועד להצבה על השיש או כל משטח אחר ובקרבת ברז מים לשם חיבורו לצנרת.

מיני בר יספק לכם מים קרים, חמים, ומורתחים והכל בלחיצת כפתור ללא צורך בקירור מוקדם במקרר או חימום בקומקום. בטרם רכישת מתקן מיני בר חשוב לבדוק האם המתקן עונה לכל צרכיכם והאם הוא בעל תו תקן המוכר על ידי מכון התקנים בישראל.

 



תגיות המאמר: מים, מתקני מים, מיני בר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריק כהן

מאת: אריק כהןצרכנות17/08/11944 צפיות
מה כבר לא נאמר אודות איכות המים בישראל. הנושא מצוי בשנים האחרונות במרכז הכותרות והאמת הדעות חלוקות בלשון המעטה. בכל מקרה מוסכם על הכל כי מענה מושלם לבעיית איכות המים בין אם אסתטית או בריאותית ניתן על ידי מתקני מים מטהרים.

מאת: אריק כהןצרכנות14/07/111207 צפיות
הציבור בישראל חושש מלשתות את מי השתייה ישירות מהברז, אך אל דאגה הפתרון כבר נמצא, כל שעליכם לעשות הוא לרכוש מערכות מסנני מים לבית, בשוק קיימות מערכות מסנני מים חיצוניות, פנימיות ומובנות בהתאם לרצוני תכם והעדפתכם האישית.

מאת: אריק כהןצרכנות04/07/111008 צפיות
אם ברצונכם ליהנות ממים איכותיים ללא כל דאגה ובראש שקט מומלץ כי תרכשו לביתכם מתקני מים שיספקו לכם מים איכותיים וצלולים בזמינות מיידית.

מאת: אריק כהןצרכנות22/05/111173 צפיות
בעבר הלא רחוק הציבור בישראל יכול היה לשתות מי ברז ללא כל דאגה וחשש, אך לאחרונה נראה כי השתנו פני הדברים. שפכים תעשייתיים, חקלאיים ועירונים מצאו דרכם למאגרי המים וגרמו לזיהומם, רק לאחרונה משרד הבריאות אסר על תושבי קריית מוצקין לצרוך מי שתייה עקב זיהום שהתגלה במים והתושבים נאלצו לרכוש מים מינרלים לשתייה. הרתחת המים לא עזרה ונאסר על צריכתם בצורה חד משמעית. אם אתם רוצים לשתות מים בראש שקט תעשו לעצמכם טובה ותרכשו מתקני מים לשתייה.

מאת: אריק כהןצרכנות18/05/111083 צפיות
בריאותכם חשובה לכם והחלטתם להתחיל בדיאטה ואכילת פירות וירקות, אך שום דיאטה לא תהיה שלמה ללא הפסקת שתיית משקאות מוגזים והתחלת שתיית מים באופן תדיר. מים מכילים מינרלים חשובים כמו סידן ואבץ, הם נטולי קלוריות וכולם רק בריאות. אך לא הכל ורוד, מי השתייה בישראל אינם איכותיים כפי שהיו בעבר. רכישת מתקני מים לבית או למשרד תאפשר לכם ליהנות ממים נקיים ואיכותיים בראש שקט. להרחבה קרא את המאמר

מאת: אריק כהןצרכנות09/05/111191 צפיות
כשהיינו ילדים היינו נוהגים לשתות מים היישר מהברזיות בבית הספר או מהברז בבית ללא כל חשש, אך היום אם תראו את ילדכם שותה מברזייה יתמלא ליבכם בדאגה עקב איכות המים הירודה. שוק המים בישראל מצוי בעין הסערה כבר תקופה ארוכה ומתנהל ויכוח עז לגבי איכות מי השתייה. מומחים בתחום המים טוענים כי צבעם העכור של המים וטעם הלוואי של הכלור ניתנים לטיפול באמצעות רכישת מסנני מים או מתקני מים לשתייה, ומדובר בבעיות אסתטיות ולא בריאותיות.

מאת: אריק כהןצרכנות18/04/11983 צפיות
תזונה בריאה ונכונה הפכה בשנים האחרונות לחלק אינטגראלי מחיינו. עתה כבר ידוע לכל כי שתייה תדירה של מים שומרת על בריאותנו וגופינו. מחקרים הוכיחו כי מים מסייעים להפחתת מחלות סרטן, לב, התייבשות, כאבי ראש והרגשה כללית רעה. מתקני מים לשתייה יהפכו את הצורך החיוני של שתיית מים להרגל שבשגרה. עצם הימצאות מתקני מים כדוגמת מיני בר בבית, תגביר את הצריכה היומיומית ותשמור על בריאות המשפחה.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213754 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205209 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186850 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173166 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172924 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161595 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161713 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica