חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פוליש – ניקיון או הברקה בלבד?

מאת: VPRניקיון22/03/20111227 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רובינו מכירים את פעולות הפוליש, כולנו מכירים כמעט את המכשיר שעושה קצת רעש והרבה עבודת פוליש מבריקה. השאלה היא האם פוליש זו פעולת הברקה בלבד או שמא אכן עבודת קודש הניקיון?

כולנו אכן רוצים בית נקי אבל מי מאיתנו לא רוצה עבודת פוליש אשר תבריק לנו את הבית ותחזיר אותנו כמה שנים אחורנית לאותם הימים שראינו את הבית שלנו לראשונה כאשר רק קנינו אותו. בית מצוחצח ומלא ניצוצות של הברקה אמיתית. פוליש קריסטל ופוליש כללי עושה את הבית שלנו למשהו שאנחנו לא מכירים מהסיבה הפשוטה, לא בגלל שהבית שלנו "מלוכלך" או משהו כזה, ההפך – כאשר בית "עומד" כבר מספיק שנים – הוא צובר לו אבק משלו ולכלוך אשר מראה שכבות נוספות שלא הכרנו ברצפה שלנו. פוליש גורם להם להעלם ולא כדרך הקסם אלא כדרך המכונה שבעצם מורידה בכח עוצמתי את השכבות שצברנו במשך השנים.

שיפוצים זה מעולה אבל מה אחר כך?

כאשר אנחנו בתהליכים של שיפוצים בבית אנחנו יכולים לראות איך הבית שלנו לא רק מעלה אבק אלא גם מעלה שכבות לכלוך שלא הכרנו מעולם. ישנם אנשים אשר קוראים לחברות ניקיון מקצועיות כאלו ואחרות אשר דואגות לניקיון הבית לאחר השיפוץ הכללי שעשינו, הן במטבח והן לכל הבית עצמו.

העניין הוא שיש הבדל גדול מאוד לבין ניקיון כללי ולבין עבודות פוליש מקצועיות שיורידו כמו שאמרנו את השכבות המצופות אבק ולכלוך במקרה הטוב ובמקרה הרע את החיידקים שהבית שלנו צובר במהלך השיפוצים. לרוב בזמן השיפוץ הבית לא רק צובר אבק ולכלוך אלא בגלל שמדובר בשיפוצים אינטנסיביים אנחנו רואים את הקירות שלנו נופלים, רצפות קדוחות חורים וכד' מה שאומר שהלכלוך שהיה בבית שלנו במשך השנים שלא הצלחנו להגיע אליו פורץ החוצה בקול גדול מה שאומר שאנחנו חייבים לנקות, מטאטא וכמה סמרטוטים לא יכולים לעשות את העבודה לא משנה כמה ננקה, ניקיון כללי פשוט חייב להיות רק אחרי עבודות פוליש מקצועיות אחרת אנחנו חוזרים חלילה לאותה בעיה כללית בבית שלנו – בעיית החיידקים הבלתי פוסקת, אנשים רבים טוענים שהופכים חולים רק משום שהבית היה מלוכלך מעט, אז אם כך מה יקרה כאשר הבית נמצא לאחר שיפוץ?

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

VPR בניית אתרים לעסקים בראייה של חברת קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת VPR

מאת: VPRייעוץ עסקי31/07/111346 צפיות
הקמתם עסק, זה מספיק? עדיין לא, אז פרסמתם אותו ברשתות חברתיות וגם זה לא הספיק, ניסיתם אפילו לפרסם מודעה באחד המקומונים, אבל מה באמת הביא לכם עבודה בצורה הטובה ביותר?

מאת: VPRניקיון19/07/111568 צפיות
מי לא אוהב בית נקי ומצוחצח. בית נקי אינו רק נכון מבחינה בריאותית אלא גם תורם רבות לשקט הנפשי של כלל דיירי הבית. גם אם ההמצאות של הדיירים בבית לאורך שעות היום היא מועטה, ניקיון בתים יכול בהחלט להשפיע על האנרגיות הסוררות בבית ולטהר אותם.

מאת: VPRטבעות אירוסין ונישואין11/04/111583 צפיות
טבעות אירוסין אפשר לקנות מן המוכן באחת מהחנויות התכשיטים או ללכת למעצב/ת תכשיטים שיעצבו לכם טבעת לפי הטעם האישי שלכם.

מאת: VPRבידור ופנאי - כללי24/03/111817 צפיות
אם עד לפני כמה שנים אנשים הגיעו לבתי קפה באמת בשביל לשתות קפה, המצב היום השתנה כמעט ב-180 מעלות. היום בתי קפה, הופכים עבור אנשים למשרד לכל דבר ועניין. בוא ללמוד על הטרנד שסוחף אחריו מדינה שלמה (מדינת תל אביב)

מאת: VPRהפסקת עישון 22/03/111599 צפיות
בכל פעם שמדברים על הפסקת עישון בקרב חברים ומשפחה תמיד חושבים שמדובר סביב המעשן עצמו וכל מה שהוא עובר, ואין שאלה – ברור שמי שמעשן סובל ובדרך כבדה יותר מהבריאות אפילו, אלא גם בצורה כלכלית נוראית, ישנם כאלו שמעשנים בצורה כבדה יותר מ-2 קופסאות ביום ומגיעים להוצאות של 1000 שקל ויותר בחודש בזמן שמרוויחים כמעט רק 4000, קל זה לא אבל מי באמת מבין את הבעיה הגדולה יותר – הוא המעשן הפאסיבי?

מאת: VPRשיפוצים22/03/111379 צפיות
אנחנו אוהבים לראות את הבית שלנו לאחר שיפוצים כאלו ואחרים ואנחנו מאוד אוהבים לראות את הבית שלנו מלא ברהיטים חדשים, בעזרת שיפוצים ממוקדים יותר אנחנו משפצים גם את אזור המטבח לרוב, מטבחים (שוב, לרוב) משנים את הבית ואת האווירה שלו כמעט ב180 מעלות. שינוי של כבית חדש.

מאת: VPRגאדג'טים22/03/111574 צפיות
אנחנו רואים בכל יום מחדש את הקדמה משיגה אותנו ונותנת לנו כלים חדשים לעתיד, בין מצלמות אבטחה לבית המוסתרות היטב בעזרת בורג או שניים ועד לאלפי גאדג'טים נוספים אשר מצדיקים את העתיד הקרב ובא.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211482 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: yoni romניקיון31/05/181256 צפיות
האם הגיע הזמן לקנות ספה חדש או שאפשר עדיין ל"הציל" אותה? ואם כבר, איך בוחרים חברה מקצועית לניקוי ספת הבד?

מאת: רוני הכהןניקיון13/05/181307 צפיות
אחד מן הדברים שמאוד חשובים הוא שמירה על המקום של העבודה נקי ומסודר

מאת: רוני הכהןניקיון12/11/171794 צפיות
מה קורה כשאר הניקיון הזה הוא דבר אשר צריך להישמר באופן יציב גם במקום של העבודה שאליו מגיעים המוני אנשים כל יום מחדש ושם הם נמצאים לטווח של שמונה שעות ואף יותר מכך בממוצע? את הפעולה של הניקיון חלק ניכר מבצעים על ידי חברות ניקיון משרדים בתל אביב שם יש ריכזו גבוה של בתי עסק בצורה בולטת.

מאת: נריה שמואליניקיון21/08/171950 צפיות
מה חברות ניקיון יכולות לעזור לאדם הפשוט?

מאת: שלום כהןניקיון02/08/171642 צפיות
יש לא מעט דברים בחיינו שכולנו יודעים שעלינו לעשות אך לא נוח ולא נעים לנו להתעסק בהם. לדוגמה: ניקיון. מי לא היה רוצה שהבית שלו יהיה נקי יותר? ומי לא היה רוצה שהמשרד שלו יהיה מרשים מבחינת הניקיון והסדר? עם זאת, לא קל לענות על השאלה כיצד נוכל לשמור על הסדר ועל הניקיון בכל המרחבים שבהם אנחנו נמצאים כך שאתם ממש לא היחידים שמוטרדים מהעניין הזה. אפשרות טובה יכולה להיות הזמנת שירותיה של חברת ניקיון מקצועית כי חברה כזאת יכולה לעשות עבורכם את כל העבודה. חברת ניקיון מובילה תוכל להגיע לביתכם או לכל נכס אחר

מאת: רוני הכהןניקיון02/12/161602 צפיות
צריכים להתמודד עם שלבים לא פשוטים החל מבחירת איש מקצוע לעבודת השיפוצים, להתמודד עם השיפוצים עצמם שכוללים רעש ולכלוך שמצליחים להגיע לכל חדר מחדרי הבית, ולבסוף לחזור אל השגרה רק על מנת לגלות כי הבית פשוט מאוד מלוכלך. איך מנקים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica