חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח ישיר או סוכן ביטוח

מאת: דני סופרנוביטוח רכב22/03/2011996 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קשה שלא להתייחס לסוגיה אותה העלו לאחרונה חברות הביטוח לסדר היומי הציבור בעניין נחיצות סוכני הביטוח בשרשרת רכישת ביטוח רכב בארץ. לא מכבר, העלתה אחת מחברות הביטוח הישיר פרסומת לערוצים המסחריים בה נראית שני כהן משחקת את תפקידה של מזכירה של סוכן ביטוח כלשהו. באותה פרסומת מגיע אחד מלקוחותיו הותיקים של סוכן הביטוח למשרדו במטרה לבטל את חידוש ביטוח הרכב באמצעותו שכן הוא עבר לבטח את רכבו אצל חברת ביטוח ישיר המוזילה לו סך עלות ביטוח הרכב. לאחר שהודיע הלקוח בפרסומת את אשר בליבו התחילה מזכירתו של סוכן הביטוח לשחק ללקוח "על המצפון" בנימה קומית וסאטירית. לא התכנסנו כאן לדון בשאלה האם הפרסומת הייתה ערוכה בטוב טעם אלא לדון בשאלה - האם אנו באמת זקוקים לסוכן ביטוח בעת שאנו זקוקים לפוליסת ביטוח רכב חובה, מקיף או צד ג'?

ראשית יש לציין כי כל אחד מאיתנו רשאי לבטח את רכבו האישי באיזו חברת ביטוח שהוא רוצה. רכישת פוליסת ביטוח רכב מקיף, חובה או צד ג' מתבצע באמצעות סוכן ביטוח אשר דואג לנו לכלל הכיסויים המתאימים לנו ומנהל במקומנו את הליך המשא ומתן מול חברות הביטוח עד אשר הוא מנפיק לנו ביטוח רכב בסופו של תהליך.  אפשרות פת היא לרכוש את ביטוח הרכב ישירות מחברות הביטוח ללא תיווך כלשהו. אין ספק כי הדרך הקלה והפשוטה ביותר לרכוש ביטוח היא באמצעות סוכן ביטוח שכן אין אנו חייבים להקדיש זמן וסבלנות לטובת שיחות טלפוניות עם נציגי כל אחת מחברות הביטוח בארץ. בנוסף לקיצור תהליכים, במקרה של תאונה יש המעדיפים את טיפולו האישי והמסור של סוכן הביטוח דרכו רכשת את הפוליסה. כל היתרונות הנזקפים לזכותו של סוכן הביטוח הם הגורמים לכך שביטוח רכב באמצעות סוכן ביטוח הוא בדרך כלל גם היקר ביותר.

רכישת ביטוח רכב ישירות מחברות הביטוח הישיר יכולה להוזיל באופן משמעותי את פרמיית הביטוח אותה אתם משלמים מדי שנה. פרמיית ביטוח הרכב, כולל פרמיה בגין ביטוח מקיף יכולה להגיע לסכומים העולים על 10,000 שקל. תוכלו להוזיל עלות זו באופן משמעותי על ידי השוואת מחירים בין הצעות הביטוח השונות אותן תאספו מכל אחת מחברות הביטוח.

במידה ואתם אכן מחליטים לערוך השוואת מחירים עליכם להכין את עצמכם מראש למספר שעות מעיקות ומייגעות בהם תאלצו לשוחח עם נציגים טלפוניים של חברות הביטוח להם תצטרכו למסור כל מיני פרטי מידע הרלוונטיים לרכישת ביטוח רכב: גיל הנהג הצעיר ביותר הנוהג על הרכב, מידע בדבר הרכב עצמו, קיום מערכות הגנה כלשהם, אזור מגורים, תביעות קודמות וכו'. מומלץ להצטייד במחברת ועט לתיעוד השיחות וההצעות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סוכן ביטוח

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני סופרנו

מאת: דני סופרנוביטוח נסיעות16/03/111080 צפיות
אם קורה ואכן אתם יושבים לקרוא מאמר זה, אתם וודאי מחפשים אינפורמציה נוספת בעניין ביטוחי הנסיעות לחו"ל אשר הפכו להיות מוצר מדף נפוץ כלפיו אנו מרגישים מחויבות בריאה לרכוש אותו לפני כל נסיעה לחו"ל.

מאת: דני סופרנויעוץ פנסיוני26/02/111060 צפיות
לכל אחד מאיתנו צריכה להיות תוכנית פרישה מסוימת לפיה נוכל לצאת לגמלאות תוך שמירה על רמת חיים גבוהה כמה שיותר ותאפשר לנו ליהנות מהחיים בשנות הזהב המרוחקות - תכנית פרישה זו היא למעשה פנסיה.

מאת: דני סופרנוביטוח נסיעות14/02/111004 צפיות
הסטטיסטיקה אמנם מראה כי מרבית הנוסעים לחו"ל דואגים לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל לפני כל יציאה מגבולות ישראל, אך עדיין ישנם נוסעים רבים המדלגים על שלב רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל ומבטלים את חשיבותו.

מאת: דני סופרנוביטוח נסיעות15/01/111065 צפיות
כיום, אנשים שנוסעים לחו"ל, אם לחופשה, לטיול ארוך או לנסיעת עסקים, דואגים לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל, אשר יגן עליהם ויכסה אותם במקרה הצורך.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח רכב

מאת: רוני הכהןביטוח רכב09/09/171739 צפיות
מה יכולים להיות ההבדלים בין שירות שניתן מול סוכן ביטוח רכב פרטי לבין נציגים שמבצעים את המענה דרך חברה גדולה? קראו את הדברים הבאים והגיעו לכדי החלטה בעצמכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/164127 צפיות
רכשתם רכב? רוצים להישמר מכל רע? לא די לרכוש פוליסת ביטוח רכב מקיפה, ביטוח רכב יעמוד לרשותכם בסופו של דבר לאחר מעשה, לעומת זאת ישנם הרבה מאד דברים שאפשר לעשות בכדי למנוע תאונות, תקלות, בעיות ברכב וצרות אחרות. במאמר שלפניכם נספר לכם על מספר אמצעים ומערכות מיגון ובטיחות לרכב המסייעות לשמור עליו ועל הנוסעים בו בצורה מיטבית, אנו מציעים לכם להכיר אותם מקרוב ולאמץ אותם, או לפחות כמה מהם לרכב הפרטי שלכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163370 צפיות
יש לכם שאלות על ביטוח רכב? יש לנו את התשובות בשבילכם! המשיכו לקרוא ממש כאן במדריך שלפניכם ותוכלו להבין טוב יותר כיצד לבחור ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163092 צפיות
באילו מקרים הביטוח המקיף הוא באמת ביטוח רכב שכולל הכל מהכל? לתשובה הזו כמה וכמה צדדים, לא רק מפני שמדובר בסוגיה מורכבת ואינדוודיאולית אלא בעיקר בגלל שישנם לא מעט מקרים שהביטוח המקיף כלל אינו רואה בהם אופציה לכיסוי. בואו להכיר את הפרטים הקטנים מאחורי הביטוחים הגדולים.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163072 צפיות
ארגוני הביטוח הגדולים בישראל הם תאגידי ענק החולשים על שוק הביטוחים כולו. היכרות מעמיקה עם המנגנונים השונים עשויה לחסוך לכם בטווח הארוך כסף רב. במילים אחרות, לא עושים ביטוח לפני שבודקים היטב את כל הפרמטרים החשובים באמת. לפניכם מספר טיפים חשובים על סודות עולם הביטוח, כאלו שיעזרו לכם להבין את המערכת, ולדעת כיצד היא פועלת. ביטוח רכב, דירה, בריאות וכו' ומה שביניהם.

מאת: שלום כהןביטוח רכב28/08/143614 צפיות
ביטוח רכב, ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף לרכב ואף ביטוח צד ג' – כל אלו מושגים מעורפלים אשר פעמים רבות נדמה שהם אומרים את אותו הדבר, אך לא כך.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147853 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica