חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הברים של היום - סוגים וסגנונות של ברים

מאת: bartenderבר אירועים23/03/20111176 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פאב קלאסי

מקור המילה "פאב" במושג "Public House" - "בית ציבורי". פאב קלאסי מצויד במיטב המשקאות, יש בו הקפדה על אוירה אינטימית ומוסיקה רגועה, ולצד השתייה מוצעים בדרך כלל גם מגוון מתאבנים (אפריטיפים). פאב קלאסי מאכלס קהל קבוע, ועל כן ישנה חשיבות רבה לאישיותו של הברטנדר וליחסיו עם הלקוחות. בפאב קלאסי הבעלים הוא על פי רוב גם הברטנדר, ואם לאו הרי שמועסק ברטנדר קבוע.

פאב אנגלי

באנגליה נפוצים פאבים שכונתיים, לעיתים אף כמה פאבים ברחוב אחד. פאב אנגלי טיפוסי פעיל רוב שעות היום (בדרך כלל מ- 13:00 ועד 23:00) ובצהרים מוגשות מנות אנגליות קלאסיות. עיקר הפעילות בפאבים אלה היא לאחר שעות העבודה, מ- 17:00 ואילך. בפאב אנגלי יש מקומות ישיבה וגם דלפקים לשתיה בעמידה. עיקר השתייה היא כמובן בירה אנגלית מסוג אייל (Ale).

בר שירות

מאופיין בעבודה מול מלצרים. ברים כאלה מצויים על פי רוב במסעדות ובמלונות והם פעילים רק בשעות הפעילות של המסעדות. בר שירות יכול להוות חלק מכל בר בו ניתן שירות גם ללקוחות ישובים בשולחנות ("עמדת Service").

בר לובי

כינוי לבר המרכזי והפעיל ביותר בבית המלון. בר לובי פועל כמעט תמיד בשתי משמרות (שעות הפעילות הן בדרך כלל מ- 10:00 בבוקר ועד לאחר חצות), ישנה הקפדה יתירה על תצוגה מרשימה של מיטב המשקאות והעזרים המקצועיים, כמו גם על הופעה אלגנטית של הברטנדר (חליפה, פפיון וכו'). על פי רוב, בר זה מתפקד בנוסף כבר שירות וכמוקד התכנסות ללקוחות יושבי בר.

בר טרופי

בר המצוי על חוף ים או לצד בריכת בית מלון. בר טרופי מציע מגוון משקאות וקוקטיילים צוננים כמו: דאקירי פירות קפוא, מרגריטות קפואות בטעמים, פינייה קולדה, שייק פירות וכו'. בבר כזה יושם דגש על עיצוב הבר וצורות הגשה מקוריות (למשל: פינייה קולדה המוגשת בקליפת אגוז קוקוס).

בר מועדון

בר המשרת לקוחות רבים, בין שיושבים "על הבר", ובין שניגשים לקבלת משקה בעמידה, וכן לעיתים אף מגיש למלצרים (כבר שירות). במועדון ישנה רחבת ריקודים, מוזיקה רועמת ואווירה תוססת, והברטנדר עובד בתנאי לחץ, ולכן חייב להיות יעיל וזריז במתן השירות. עיקר המשקאות הנמכרים במועדון הם הקוקטיילים האופנתיים לצד מותגים קלאסיים.

"דנס בר" (Dance Bar)

בר הממוקם במרכז מתחם ריקודים רחב. בניגוד למועדון ריקודים, בדנס בר נהוג לפתוח את הערב במוסיקה רגועה יחסית ובשתייה סביב הבר, וככל שהאווירה מתחממת המוסיקה נעשית קצבית יותר והקהל מתחיל לרקוד, אם כי האווירה אינטימית יותר מבמועדון. לעיצוב הבר ולרמת השירות חשיבות רבה, והלקוחות נוהגים להזמין משקאות מובחרים.

בר V.I.P.

בר המשמש אח"מים, בו מוגשים מיטב המשקאות לצד מיטב המתאבנים וחטיפי האירוח. בר כזה מאפיין מועדוני חברים אקסקלוסיביים, חדר אורחים מכובדים בבתי מלון, חדרי V.I.P בנמלי תעופה ובמסעדות יוקרה וכו'.

בר טרקלין ("Lounge Bar")

בר המאופיין בחלל גדול ומעוצב היטב, ריהוט כבד וספות ישיבה רחבות בהן מסבים האורחים. האוירה בבר כזה תוססת, ובדרך כלל מוגשים בעיקר מותגים פופולארים.

בר יינות

בר המציע מגוון רחב של יינות מרחבי העולם לצד מאכלי גורמה. לאוהבי יינות תהה זו הזדמנות נאה להיחשף למבחר יינות מיוחדים ולהנות מאיכותם בזכות ההקפדה על תנאי אחסנתם ואופן הגשתם.

לעוד מידע מומלץ ראו גם : קורס ברמנים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קורס ברמנים - ברטנדר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת bartender

מאת: bartenderאומנות - כללי08/11/151376 צפיות
כתבה בנושא אטרקציות בעיר ניו יורק - סיור אומנות מודרך בניו יורק בין הגלריות המפורסמות בעיר, מהווה דרך אחת לחרישת העיר ברגל, על אף שתוכלו למצוא סיורים מודרכים רכובים. קל להתמצא במפת העיר ניו יורק, כיוון שהיא בנויה שדרות החוצות את העיר לאורך ורחובות הממוספרים בסדר רץ, אשר חוצים את העיר לרוחב.

מאת: bartenderניקיון09/10/11906 צפיות
ניקוי ריפודים - ריפודים מלוכלכים או מוכתמים הם בהחלט הדרך להרוס את מראה החדר שלכם. אפילו כאלה שרק נראים נקיhם וחדשים יש לשמרם מהאבק המחלחל מתחת לפני השטח, או בכלל כתמי אוכל, חלב, ילדים, חיות מחמד וכו'. להלן מאמר מקצועי המפרט את כל המידע החיוני לניקוי ושמירת הריפודים בבית ברכב ובכלל.

מאת: bartenderבר אירועים23/03/111002 צפיות
בחו"ל ידוע, כי ברמן הוא כל מי שעובד מאחורי בר, בעוד ברטנדר הוא כינוי לבעל מקצוע מלומד ומנוסה. המאמר הבא עוסק בהשוואה בין ברמן וברטנדר

מאת: bartenderבר אירועים23/03/111076 צפיות
הברים במאה ה8 לסיפרה - באותה תקופה החלו להופיע באנגליה אכסניות, מעין תחנות רענון לעוברי האורח, אשר זכו בשם "בתי השיכר" (Ale Houses) בזכות תפקודם העיקרי: ייעודם המקורי היה אכסניה ללינה, אך בנוסף נהנו האורחים מאוכל חם ושתיה, הרבה שתיה

מאמרים נוספים בנושא בר אירועים

מאת: גולאסובר אירועים10/06/161935 צפיות
בר מתוקים ודוכני מזון מתאימים לכל סוג של אירוע , בין אם מדובר באירוע גדול כמו חתונה, או באירוע קטן יותר, כמו ימי גיבוש. המגוון הרחב של סוגי בר מתוקים מאפשר התאמה מצוינת של הכיבוד לאופי האירוע.

מאת: פלאש ברבר אירועים25/08/143104 צפיות
בר מתוקים הינו אטרקציה מתוקה ומלהיבה אנשים רבים המוזמנים לאירועים. אם אתה רוצה להפתיע את האורחים שלך, לפנק את בן או בת הזוג או את הילד בחגיגת בר המצווה שלו, אטרקציה מתוקה ומלהיבה התפורה בדיוק לסוג האירוע ולגיל האורחים הינה בר מתוקים.

מאת: ספיר ספירבר אירועים28/08/131824 צפיות
פתיחת סניפים בכל הארץ של חברת קייטרינג חלבי יכול באמת לעזור לכל חברה שאר רוצה באמת לקבל הצלחה מידית בגל הארץ בו זמנית .

מאת: בני חגואלבר אירועים11/08/131804 צפיות
אני בטוח שאיי פעם שאלתם את עצמכם, מהו בר מתוקים? ואיך אפשר לראות אותו באירוע? מאחר ויש הרבה סוגים של אירועים, חתונות, בר מצוות, בריתות וכדומה, אנו צריכים להציע לקהל שלנו משהו מתוק לאכול, משהו שיגדיל את השמחה, כאן בא לידי ביטוי בר המתוקים....

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131714 צפיות
תכנון וארגון החתונה כולל תהליך ארוך ומייגע של חשיבה על פרטים חשובים מכריעים אך גם פרטים קטנים חשובים לא פחות. בגלל זה, התכנון יכול לגזול זמן רב, ומצד שני, יכול להיות מהנה ומאוד מספק. כשמצליחים ביעילות ובעזרת האנשים הנכונים להגיע לאירוע שישלב את כל מה שאתם רציתם בחבילה אחת. החתונה יכולה להיות כלי בידיים של החתן והכלה להביע את עצמם. חלק מהבחירות שעל החתן והלכה לבצע כוללות: בחירת המיקום והאולם לאירוע, בחירת העיצוב והמראה של המקום הנבחר, האוכל והמנות שיוגשו ועוד המון המון המון דברים...

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131755 צפיות
אל תשקיעו כל כך הרבה מחשבה במה שתלבשו, בר ממתקים ומפלי שוקולד יהיו פינוק, הפתעה והקינוח המושלם בכל אירוע! האוכל והקינוח והאופן בו אתם והאורחים שלכם תוכלו להתפנק חשובים לא פחות, מהאולם, העיצוב, המוזיקה או העיצוב.

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131757 צפיות
בשנים האחרונות, ובמיוחד בעשור האחרון, דוכני ממתקים ובר מתוקים באירועים הפכו להיות חלק כמעט בלתי נפרד מאירועים שונים ברחבי הארץ. שוקולד, ממתקים הריחות והמראות יעלו חיוך על פני כל האורחים שלכם, וזאת הבטחה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica