חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניקוי רהיטים מרופדים

מאת: bartenderניקיון09/10/2011906 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשוק קיימים מגוון פתרונות לשמירה על הריפוד באמצעות מוצרים הנמצאים ברוב הבתים,  שואב אבק וחומרי ניקוי למיניהם. מרבית מחומרי הניקוי מגיעים בצורת תרסיס הניתנים לשימוש ע"י ריסוס ישיר על האזור המוכתם אשר דורש ניקוי.

אזהרה לפני כול ניקוי יש לקרוא היטב את הוראות השימוש על גבי תווית הבד על מנת שלא ייפגם עקב שימוש לקוי. אחת הסיבות העיקריות לשמירה על ניקוי הריפוד היא, שיפור האוויר בבית ובריאות המשפחה שלך. כדי למנוע בעיות בריאות אנחנו צריכים לשמור על ניקיונו. אבק וחיידקים הלכודים בתוך הריפוד שלך עלולים לגרום לבעיות נשימה ואלרגיה. אם לא נשמור באופן קבוע על הניקיון החיידקים ימשיכו לגדול ולהתרבות. בכדי להרוג את החיידקים יש לבצע ניקוי עמוק ויסודי. מומלץ לשכור את שירותיהם של אנשי מקצוע מומחים אשר באמצעות הידע והניסיון הרב שלהם ידעו לבחור בדרך הנכונה והמתאימה ביותר לניקוי בהתבסס על גיל, סוג, ומצבו של בד הריפוד. לאחר הניקוי אתה תהיה בעל מגוון רחב של יתרונות בריאותיים.

צור קשר עוד היום עם צוות מקצועי כדי לוודא שיש אוויר נקי בבית שלך!

טיפים מומלצים לניקוי:

הסוד להסרת כתמים הוא לפעול באופן מיידי, ככל שתחכו יותר זמן כך הכתם יהפוך לעקשן יותר, שפשוף נמרץ עלול לגרום לכתם להתפשט.

1. כתמי שמן - נספגים טוב עם טלק.

2. הסרת שיער חיות מחמד - יש להשתמש בשואב אבק או ברולר.

3. כתם מים - יש להרטיב את הכתם ולפזר סודה לשתייה להמתין כחצי שעה ולשאוב יש לחזור על הפעולה לפי הצורך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קורס ברמנים - ברטנדר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת bartender

מאת: bartenderאומנות - כללי08/11/151376 צפיות
כתבה בנושא אטרקציות בעיר ניו יורק - סיור אומנות מודרך בניו יורק בין הגלריות המפורסמות בעיר, מהווה דרך אחת לחרישת העיר ברגל, על אף שתוכלו למצוא סיורים מודרכים רכובים. קל להתמצא במפת העיר ניו יורק, כיוון שהיא בנויה שדרות החוצות את העיר לאורך ורחובות הממוספרים בסדר רץ, אשר חוצים את העיר לרוחב.

מאת: bartenderבר אירועים23/03/111002 צפיות
בחו"ל ידוע, כי ברמן הוא כל מי שעובד מאחורי בר, בעוד ברטנדר הוא כינוי לבעל מקצוע מלומד ומנוסה. המאמר הבא עוסק בהשוואה בין ברמן וברטנדר

מאת: bartenderבר אירועים23/03/111177 צפיות
בר לובי - כינוי לבר המרכזי והפעיל ביותר בבית המלון. בר לובי פועל כמעט תמיד בשתי משמרות (שעות הפעילות הן בדרך כלל מ- 10:00 בבוקר ועד לאחר חצות), ישנה הקפדה יתירה על תצוגה מרשימה של מיטב המשקאות והעזרים המקצועיים, כמו גם על הופעה אלגנטית של הברטנדר (חליפה, פפיון וכו'). על פי רוב, בר זה מתפקד בנוסף כבר שירות וכמוקד התכנסות ללקוחות יושבי בר.

מאת: bartenderבר אירועים23/03/111076 צפיות
הברים במאה ה8 לסיפרה - באותה תקופה החלו להופיע באנגליה אכסניות, מעין תחנות רענון לעוברי האורח, אשר זכו בשם "בתי השיכר" (Ale Houses) בזכות תפקודם העיקרי: ייעודם המקורי היה אכסניה ללינה, אך בנוסף נהנו האורחים מאוכל חם ושתיה, הרבה שתיה

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222938 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191634 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191672 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182093 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181632 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181525 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181425 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica