חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך בוחרים תקליטן ?

כאשר אתם מתכננים אירוע יש לקחת בחשבון מספר פרטים : קודם כל  איזה סוג של אירוע אתם מתעדים להפיק ?,כמות המוזמנים ?גילאי המשתתפים באירוע ? והמיקום?

ראשית יש להבין כי לא כל תקליטן מתמחה בכל סוגי האירועים .ישנם תקליטנים המנגנים באופן סדיר במועדונים והם מכורח העבודה יתמקצעו בלנגן מוסיקת להיטים, דאנס,והיפ הופ . הם ינגנו מוסיקה לפי טעמם האישי ולקהל אין אינטרקציה והיכולת לבקש מהם לשנות סגנון או לבקש שירים. בעולם האירועים הדבר שונה, תמיד יגיע מישהו מהמשפחה או מהחברים לבקש שיר או בקשה מסויימת, ועל כן תקליטן האירועים חייב להיות ערוך ומעודכן לכל סגנון מוסיקלי.

הסוג השני הם תקליטני אירועים שהתמחות שלהם לנגן מוסיקה ים תיכונית ,עדתית , והם מכירים את הטקסים השונים בשלביו השונים של האירוע.  למשל, תקליטן לחתונה צריך להנחות את הערב ולדעת מתי לצאת להפסקות למנות המוגשות באולם .

תקליטן לאירוע יצטרך לתזמן את הערב עם נותני השירות השונים,להיות דינאמי ולדאוג לשינויים במוסיקה על פי שלבי הערב . תקליטן מועדוניםינגן ללא הפסקות מוסיקה רציפה ורקידה ללא הנחייה וללא מעורבות של הקהלבטעמו המוסיקלי האישי. ההסבר הנ"ל נותן לכם להבין שלתקליטן מועדונים אין אתהידע והכלים להעביר אירועים משפחתיים ,ולכן אם אתם מתכננים בר מצווה אוחתונה הקפידו ליצור קשר עם תקליטן מקצועי שמתמחה באירועים משפחתיים.

לעולם אל תתפתו לשכור את שירותי של הבן דוד שהוא תקליטן של דאנס באר מוכר לאירוע משפחתי, הוא יכול להיות תקליטן מעולה ,אבל בעולם האירועים הכללים משתנים, והידע מתבטא בהכרת המוסיקה על בוריה , כישרון לקריאת הקהל בתוספת הנחייה יפה,וכושר אילתור להתפתחויות השונות במהלך הערב.

תקליטן מקצועי יגיע תמיד עם מערכת גיבוי נוספת למקרה של תקלה . הוא מבין את מהות הערב ,ויתעקש לקבוע פגישת מוסיקה לתיאום ציפיות והבקשות המוסיקליות שלכם . אם יצרתם קשר עם תקליטן בידקו בגוגל אינפורמציה עליו תופתעו לדעת שלכל תקליטן מקצועי יש קבלות בשטח ,אתר מקצועי , ותגובות באינטרנט מלקוחות עבר, המלצות , תמונות והרבה אינדיקציה .

לאחר מכאן התקשרו אל התקליטן ובידקו אם הוא מכיר ומבין את מהות האירוע שלכם? האם השירות מוגבל בזמן ?

האם הוא מתמחה בסגנון במוסיקה שאתם רוצים לשמוע באירוע שלכם? האם הוא מגיע עם ציוד טכני חדיש ואמין ?

הדבר החשוב מכל הוא לדעת להבחין שיש כמיה בשיחה ושאתם באותו ראש . אם עברתם את המשוכה הראשונית כנראה שיש לכם עסק עם תקליטן רציני ,ומכאן קיבעו פגישה .

בפגישה אל תתבישו לשאול שאלות :  מה הרזומה של התקליטן ? ,האם השירות כולל תוספות ואטרקציות שונות? האם אתם מרגישים בטוחים מול ספק השירות? האם הוא מגיע עם מערכת גיבוי למקרה של תקלה ?. האם יש לו מחליף במקרה של תקלה? לאחר מכן חיתמו על חוזה וקיראו את תנאיו כולל השורות הקטנות.

זיכרו שהפקדתם אירוע חשוב בידיו של התקליטן ,ולכן זיכרו שעליכם לצאת מהפגישה בהרגשה טובה ושאתם בטוחים שהפקדתם את העבודה בידיים נאמנות.

באתר הבית - תוכלו לקבל אינפורמציה רבה על הפקות אירועים,תוכלו להאזין לשירים מומלצים, ולקבל טיפים רבים .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אופיר כהן מוסיקה לאירועים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אופיר כהן מוסיקה לאירועים

זוגות רבים העומדים לפני חתונה מתלבטים בבחירת סגנון השירים באירוע , איזה שירים יתאימו לאופי שלכם וכיצד נבחר את השירים המתאימים לכניסה לחופה , שבירת הכוס , וסלואו לחתונה ? מאמר זה ינסה לסדר לכם את הדברים !

מאת: אופיר כהן מוסיקה לאירועיםחינה27/01/121390 צפיות
טקס החינה הוא מסיבת טרום נישואים הנערכת בדרך כלל על ידי יוצאי עדות המזרח . לאירוע ספציפי זה נדרש תקליטן עם ניסיון , מקצועי , ואחד שמבין את שלבי האירוע והמוסיקה המתאימה. מהם הכישורים של תקליטן מסוג זה ?

מאת: אופיר כהן מוסיקה לאירועיםימי הולדת27/01/12921 צפיות
ימי הולדת נחגגים במהלך כל השנה , ורובנו מציינים אירוע זה במסיבה לחברים למשפחה ולקרובים . מסיבות יום הולדת כמובן מתחלקות במוסיקה מתאימה בהתאם לגילאי המשתתפים והחוגג עצמו. איך בוחרים ??

מאת: אופיר כהן מוסיקה לאירועיםבר ובת מצווה27/01/121065 צפיות
מאמר זה נועד להורים שמחפשים די גיי לאירוע בר מצווה , בת מצווה . כיום בשוק האירועים קיימים מאות תקליטנים לאירועים אז איך בוחרים את התקליטן הראוי ?

רובנו חוגגים אירוע פעם ב.. ולכן חשוב לדעת איזה שאלות יש לשאול כאשר נזדקק לשירותיו של התקליטן. כאן תוכלו לקבל מושג מה לשאול, ומה צריך לדעת.

מאת: אופיר כהן מוסיקה לאירועיםתרבות ובידור24/05/111705 צפיות
בשוק האירועים רווחת הדעה שתקליטנים מרוויחים כסף רב באירועים, ויש כאלה שחושבים שלא מגיע להם . מאמר זה יסביר לכם כלקוחות את העבודה הקשה של התקליטן ואת המצרכים הנדרשים בכדי להיות תקליטן, ואת הכלים שנדרשים בשביל להיות די ג"יי מוצלח..

מאת: אופיר כהן מוסיקה לאירועיםחתונות20/04/111143 צפיות
האולם כבר נבחר ,שמלת כלה כבר מצאתם, טבעות בחרתם ,ועכשו נשאר לבחור תקליטן לחתונה . תקליטן לחתונה הוא האיש שייתן את הטון באירוע ויכתיב את האווירה . למה צריך לשיב לב בשבוחרים?

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182899 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181372 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181507 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181584 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172060 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172179 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172106 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica