חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אינטרקום- הכי חשוב לבית שלכם

מאת: אירה ס.צרכנות26/03/2011872 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אינטרקום- הכי חשוב לבית שלכם

הדבר הכי חשוב כאשר נכנסים לבית חדש זה לדאוג למערכת אינטרקום. הלקוחות שאני הכי אוהב זה אלו שמזמינים אותי לעשות התקנת אינטרקום כאשר הם קונים או עוברים לבית חדש. הסיבה שאני אוהב אותם, כי אני מבין מיידית שזה לקוחות חכמים, כאלו שמבינים את הצרכים הראשונים של בית פרטי.

אין שום ספק בכלל, כאשר עוברים לגור בבית פרטי, נולדים מיידית צרכים חדשים הקשורים לנושא המיגון והאבטחה.  הרי ברגע שתרצו לעשות ביטוח נגד גניבות לבית החדש שלכם, אתם מהר מאוד תגלו שאתם מוכרחים להתקין אזעקה ראשונית בסיסית, שהיא לא זולה בכלל ויותר מזה, אתם חייבים מצלמות, גלאים ועוד שלל של דברים שיכריחו אתכם להשקיע כספים לא מעטים, אך בהחלט משתלמים.

הרוב חושבים שהדבר הראשון שצריך לדאוג לו זה מערכת אזעקה, אבל לדעתי, אחרי הרבה שנים בתחום, אני טוען שאינטרקום זה הדבר החשוב ביותר. גנבים רבים מבינים היטב שדלת פתוחה או דלת שצריך רק להכניס את היד כדי לפתוח אותה היא כמו מזמינה פורצים. האזעקה היא השלב הבא כבר בהרתעה אך זה כבר שלב מתקדם בהרבה. הדבר הראשון שאתם רוצים להראות לגנב, זה שלא ניתן לחדור אל תוך הבית בלי לבקש רשות ממי שנמצא בפנים.

אינטרקום בא להגיד: "בבית הזה שומרים על פרטיות", הכול כאן מושקע באמצעי אבטחה מההתחלה ועד הסוף. אין שום דבר אחר שיכול להגיד את זה כמו מערכת אינטרקום חדשה ומשוכללת. תאמינו לי שאפילו גנב מבין שאם הוא מגיע לבית שיש בו אינטרקום טכנולוגי וחדשני, כל שאר הבית ממוגן באותה צורה.

אינטרקום מבחינת המיגון הוא כמו הדלת של הבית. אם האינטרקום מצביע על בית ממוגן היטב, הפורצים ילכו לחפש להם בית אחר לגנוב בו. מי שמבין את זה חוסך לעצמו הרבה כאב ראש ופגישות עם נציגי חברות הביטוח.

 



תגיות המאמר: אינטרקום


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נכתב ע"י אירה, ניו ויז'יון מדיה - דפוס, עיצוב גרפי ופרסום www.nvm.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירה ס.

מאת: אירה ס.צילום אירועים05/04/111419 צפיות
כל חברה שמתחתנת זו סיבה למסיבה. אמנם ההוצאות על המתנות אינן מעטות אך הרי לכן סיבה מעולה למסיבת בנות מטורפת לפני החתונה - מסיבת הרווקות. רבות דובר על מסיבת הרווקות, על מתנות, סדנאות, משחקים ואפילו חשפנים.

מאת: אירה ס.פרסום באינטרנט05/04/111247 צפיות
חנות אינטרנטית וקידום באינטרנט- מה זה בכלל חנות וירטואלית, מה היא צריכה לעזור לנו ומה העזרה שלה בשביל העסק שלך. כל אלה והרבה דברים מעבר לכך, אני מתכוון לפרט בסיכום היום. הדבר החשוב שצריך להבין הוא שחנות וירטואלית חייבת להכיל פקטורים אחרים מתחום אחר כדי להצליח

מאת: אירה ס.ביקורות מוצרים03/04/111254 צפיות
אחד הגורמים המהותיים ביותר שאנו כמנהלי חברות מפעם לפעם נוטים לשכוח זה העובדה שכרטיסי ביקור זה יכולים להיות מאוד דבר מה של מראה ולא רק עניין של חסות. אנחנו עובדים עם כרטיסי ביקור כאשר אנחנו בפגישה עם לקוח פוטנציאלי וחושבים שזה הדבר שידחוף אותו לו להתקשר אלי כשיצתרך, אך לצערי זה לא פועל ככה עם כרטיסי ביקור, הדבר המשעשע הוא שאנו נוטים לרוב לא להבין איך עובד שיווק באמצעות כרטיסי ביקור.

מאת: אירה ס.ביקורות מוצרים02/04/111427 צפיות
כשמדובר בניקוי מסוג ניקוי ספות אסור לכם בשום פנים ואופן להתפשר ומומלץ לשכור חברה אשר מתמחה בניקוי ספות. חברה מקצועית באמת תבדוק קודם כל את מערכת הישיבה, תעניק לכם הסבר מקיף על אופן הטיפול ואופן העבודה ובסופו של דבר תעניק לכם תוצאות מצוינות שיגרמו לספות שלכם להראות כחדשות.

מאת: אירה ס.קניות 02/04/111335 צפיות
מקרנים משמשים אותנו בחיינו למגוון שימושים, לצורך הקרנת שקופיות במוסדות חינוך שונים, להקרנת משחקי כדורגל על גבי מסך ענק במסעדות או פאבים או אפילו לצורך ישיבות הנהלה וכנסים של חברות שונות. מקרנים מאפשרים לנו להשתמש בטכנולוגיה פשוטה בכדי להקרין שקופיות על ידי תאורה מיוחדת ועבודת מראות זהירות שעל גבי המקרן.

מאת: אירה ס.אבטחת הבית29/03/111282 צפיות
אינסטלאטור הוא בעל מקצוע העוסק בצרות השייכות לצינורות המים או למערכות הביוב. האינסטלאטור מטפל בהרבה מישורים, עיסוק בבעיות נמצאות וגם בהרכבת צנרות חדשות. היום בשביל להשיג תפקיד אינסטלאטור, הכרחי ללמוד בקורסים מתאימים ולקבל אישור השכלה. תפקיד השרברב השתפר מאוד ברבות השנים , ובעידן המודרני צריך להצטייד במכשור אלקטרוני, מודרני וחדשני.

מאת: אירה ס.התמכרויות28/03/119334 צפיות
חרדה היא הפרעה העלולה להשפיע על חיי היומיום בצורה קלה או משמעותית, כזו המהווה פגיעה של ממש בתפקוד ובאיכות החיים. טיפול בחרדה יכול להיות נפשי, תרופתי או משולב. רוב האנשים הנעזרים בטיפול בחרדה חשים בשיפור של ממש ומציינים כי הטיפול עוזר להם לשלוט בחרדה.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214270 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204408 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205309 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194180 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193407 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193457 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182925 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica