חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הנהלת חשבונות מעשית

מאת: אקטיביטקראיית חשבון27/03/20111910 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בכל תחום לימודים, בכל מקצוע, דרוש ניסיון. לא מספיק ללמוד את המקצוע ואת הנושאים הקשורים בו, חשוב מאוד לקבל הכשרה מעשית ולצבור ניסיון בתחום. כך גם בתחום החשבונאות. מקצועות הנהלת חשבונות וכן מקצועות אחרים כמו חשבי שכר או ייעוץ מס מצריכים הנהלת חשבונות מעשית, בה הסטודנט מתמחה בפועל בידע ובכלים שרכש. הנהלת חשבונות מעשית היא הכרחית עבור כל מי שלומד את מקצועות החשבונאות. הנהלת חשבונות מעשית הכרחית עבור מנהל חשבון סוג 1, 2, 3, מנהל חשבונות מדופלם וכדומה. מדוע? מהסיבה הפשוטה שכל חברה מעוניינת בעובדים עם ניסיון – הנהלת חשבונות מעשית. מנהלי חשבונות דרושים בשפע, שכן בכל מסגרת תעסוקתית נחוץ אדם שינהל את העניינים הפיננסיים, אך כמעט כל המעסיקים דורשים ניסיון מקצועי. במכללת חשב תוכלו לרכוש ניסיון בתחום גם בלי להתחיל לעבוד – קורס הנהלת חשבונות מעשית במכללת חשב שווה ערך לחצי שנת ניסיון במקצוע. מכללת חשב, המכללה המובילה בארץ בתחום החשבונאות, מבינה את הצורך בכל הקשור אל הנהלת חשבונות מעשית ובחשיבות יישום החומר הנלמד באופן מעשי. מכללת חשב, בכל מסלולי הלימוד שהיא מציעה, מציעה גם הנהלת חשבונות מעשית כחלק מהקורס, על מנת לאפשר לסטודנטים ליישם את הכלים שרכשו ולצבור ניסיון. בנוסף, מתוך ההבנה בצורך של הסטודנטים בניסיון וותק על מנת להשתלב כמה שיותר מהר בשוק העבודה, בנתה מכללת חשב קורס הנהלת חשבונות מעשית, במהלכו לומד הסטודנט באופן מעשי את כל תוכנות החשבונאות המתקדמות ביותר ואף מקבל בסיום קורס הנהלת חשבונות מעשית אישור על חצי שנת ניסיון בעבודה. הנהלת חשבונות מעשית מעניקה לסטודנטים של מכללת חשב יתרון משמעותי על פני בוגרי מכללות אחרות.

הנהלת חשבונות מעשית – קצת על הקורס

קורס הנהלת חשבונות מעשית של מכללת חשב מיועד למנהלים הנהלת חשבונות סוג 1 , מנהלי חשבונות סוג 2 ,מנהלי חשבונות סוג 3 או לבעלי תעודות בתחום החשבונאות, אשר לא התנסו בתחום הנהלת חשבונות מעשית בצורה מקיפה ואין להם ניסיון מעשי רב. מכללת חשב מציעה קורס הנהלת חשבונות מעשית יוקרתי בהיקף של כ-40 שעות לימוד, כאשר בסיומו תוענק לסטודנט מטעם מכללת חשב תעודת גמר קורס הנהלת חשבונות מעשית. הנהלת חשבונות מעשית היא למעשה חשבונאות ממוחשבת. קורס הנהלת חשבונות מעשית כולל עבודה על התוכנות החשבונאיות המתקדמות ביותר – חשבשבת חלונות, מיכפל, פרויורטי ועוד. מדובר למעשה בתוכנות הנהלת חשבונות מעשית הנחוצות בכל חברה. קורס הנהלת חשבונות מעשית של מכללת חשב מתקיים בכיתות מחשב מתקדמות. במהלך קורס הנהלת חשבונות מעשית ינהלו הסטודנטים תיקים פיננסיים אמיתיים ויתנסו בעבודה על תוכנות הנהלת חשבונות מעשית בזמן אמת.

מכללת חשב מציעה לנוחות הסטודנטים שני מסלולי הנהלת חשבונות מעשית – מסלול ערב ומסלול יום ו'. מסלול הנהלת חשבונות מעשית של מכללת חשב נחשב לאחד מהמסלולים היוקרתיים והנחשבים ביותר, ומספק לבוגריו את כל הכלים הדרושים לביצוע תפקידם על הצד הטוב ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הופץ ע"י אקטיביטק – קידום אתרים-פתרונות כוללים בכל תחומי השיווק באינטרנט ומקצוענית פרסום מוסמכת של Google.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אקטיביטק

מאת: אקטיביטקעיצוב פנים28/07/11806 צפיות
במרבית הבתים במדינת ישראל, נוהגים לחפות את הרצפה באמצעות קרמיקה בעלת עיצובים שונים ומגוונים. עלויות השיפוץ הינן גבוהות ופעמים לא מבוטלות מנסים רבים לחסוך מעט בהוצאות ומבצעים בגפם את עבודת הרכבת הקרמיקות.

מאת: אקטיביטקקורסים וסדנאות27/06/11840 צפיות
קורס חשבי שכר בכירים הוא אחד מהקורסים הפופולאריים ביותר וזאת משום הביקוש למקצוע זה במשק, השכר הנאה, התנאים ואפשרויות הקידום הרבות במקומות עבודה שונים בארץ.

מאת: אקטיביטקעיצוב פנים25/05/111266 צפיות
בעידן בו תכתיבי האפנה אינם פוסחים על עיצוב הבית, גם חיפוי קירות של אמבטיה, מטבח או סלון מקבלים תכתיבים משלהם. גם לפני שני עשורים ניתן היה לומר שהאפנה קבעה כי חיפוי קירות הכרחי בכל חדר אמבטיה ולמעודכנים שבינינו, גם חדר המטבח קיבל חיפוי קירות מכובד משלו.

מאת: אקטיביטקבתי מלון26/04/111701 צפיות
מה מייחד כל כך מלונות בירושלים? על פניו, ניראה כי האטרקציה של מלונות בירושלים מתאימה בעיקר לתיירים שמגיעים מחוץ לארץ - הם מתלהבים מאד משהיה בתוך מלונות בירושלים, שכן ירושלים היא העיר שמקודשת לשלושת הדתות - היהדות, הנצרות והאסלאם.

מאת: אקטיביטקבתי מלון20/04/111075 צפיות
למה דווקא מלונות בטבריה הפכו להיות פופולאריים כל כך? במילה אחת - הכנרת. הכנרת היא ימה קטנטנה של מים מתוקים אבל היא הפכה להיות מוקד עבור תיירות פנים ותיירות חוץ, מה שהוביל להקמה של מלונות בטבריה לטובת הציבור הרחב.

מאת: אקטיביטקטיולים בחו"ל20/04/11908 צפיות
טיסות לקרואטיה יכולות להוביל אתכם לארץ שהיא גן עדן עבור חובבי אקסטרים, אבל במקביל גם גן עדן עבור חובבי ההיסטוריה והתרבות. אז מה יש בקרואטיה, שהופך טיסות לקרואטיה לכל כך משתלמות?

מאת: אקטיביטקעבודה וקריירה - כללי28/03/111301 צפיות
. במכללת חשב, המכללה המובילה בישראל בתחום לימודי הנהלת חשבונות, קיימים מגוון מסלולי לימודי הנהלת חשבונות, בהם תוכל להשתלב ולהתקדם לעבר עתיד מקצועי ואישי מבטיח.

מאמרים נוספים בנושא ראיית חשבון

מאת: אור מחשביםראיית חשבון24/10/162562 צפיות
הדוח השנתי הוא הדיווח שמידי שנה כל עצמאי מחויב בו הבסיס בדוח שמיחד אותו אצל עצמאי אל מול שאר מגישי הדוח הוא נספח א שבו רשומות כלל ההכנסות החשבוניות שבעל העסק הוציא באותה שנה ללקוחותיו ,מתחת לשורת ההכנסות רשומות כלל ההוצאות שבעל העסק הוציא.

מאת: עידן שלומןראיית חשבון05/03/152562 צפיות
טיפול בענייני מס נחשב מזה שנים רובת כשייך לרואי חשבון המייצגים עצמאיים ואנשי עסקים המגלגלים כסף רב, אך המצב אינו כזה ולאחרונה עוד ועוד שכירים מגלים כיתכנון מס אפקטיבי עבורם לא פחות מאשר עבור המעסיק שלהם.

מאת: עידן שלומןראיית חשבון05/03/152069 צפיות
פתיחת עסק עצמאי דורשת לא מעט אומץ ותעוזה כמו גם התמחות ויכולת בתחום שבו בחרתם. מעבר לכל אלו חשוב לנהל את כל ההתנהלות העיסקית בצורה נכונה וזאת באמצעות ליווי של רואה חשבון מקצועי.

מאת: עידן שלומןראיית חשבון05/03/151939 צפיות
אם אתם מקימים עסק חדש אתם חייבים לשכור שירותי רואה חשבון באזור המגורים שלכם ולקבל ממנו את כל סל השירותים המקובל בין רו"ח ללקוח. על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןראיית חשבון05/03/151971 צפיות
אחת הדרכים הנוחות ביותר להרוויח כסף מעבודה צדדית לזו שלכם כשכירים או סטודנטים היא באמצעות פתיחת תיק של עוסק פטור. מדובר על רישום כחוק כמי שעוסק בעבודה כעצמאי אך בהיקפים קטנים שפוטרים אותו מתשלומי מעמ או קבלה שלהם. על כך במאמר הבא.

מאת: יוסי נטוביץראיית חשבון08/02/152263 צפיות
בחינת הבקרות הפנימיות בארגון ובפרט בתהליכים עסקיים הייתה ונשארה אבן היסוד בעבודת המבקר הפנימי. תהליכים עסקיים רבים בארגון מתבצעים כיום במערכות ממוחשבות ומורכבותם, במיוחד בארגונים גדולים, מקשה על יכולת המבקר לבצע עליהם ביקורת אפקטיבית ללא אמצעים ממוחשבים. פיתוח טכנולוגית כריית התהליכים (Process Mining) לניתוח ניהולי של התהליכים עורר התעניינות מחקרית רבה ביכולות השימוש שלה גם ככלי בקרה בין היתר לזיהוי הפרות אבטחת מידע , ולאחרונה אף ככלי לביקורת פנימית לניהול סיכונים , ולזיהוי הונאות ומעילות

מאת: טוב לעסקראיית חשבון20/01/151918 צפיות
אחת השאלות אשר נשאלות על ידי עסקים, היא באיזה פונקציה להשתמש לצורך ניהול חשבונות העסק. ברואה חשבון או ביועץ מס, מה בעצם ההבדל ביניהם. במאמר זה ננסה להבהיר כיצד לבחור יועץ מס וההבדל מרואה חשבון.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica