חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מותר על פי חוק לעשן במקומות ציבוריים . האם ואיך זה הגיוני !?

מאת: מריאן פרייסגאדג'טים29/03/20111928 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מותר על פי חוק לעשן במקומות ציבוריים .  האם ואיך זה הגיוני !?

אני בטוח שכל מי שמעשן  וקרא את הכותרת היה בטוח שזאת מתיחה. אז לא , זאת לא מתיחה . מדובר בהמצאה גאונית !                                                                                    

מדובר בסיגריה האלקטרונית . את הסיגריה האלקטרונית מותר לעשן בכל מקום . כולל : מטוסים, מסעדות, קניונים ועוד.

הסיגריה האלקטרונית קיבלה אישור של המשרד לאיכות הסביבה ועל פי חוק מותר לעשן אותה במקומות ציבוריים.

בפעם הבאה שאתם טסים , שימו לב שבהרבה מקרים הדיילות במטוס מציעות למכירה סיגריות אלקטרוניות. לי יצא לראות אנשים שמעשנים את הסיגריה האלקטרונית במטוס. אני זוכר שהיא הוציאה עשן בדיוק כמו סיגריה רגילה אבל לעומת זאת , לא היה לה ריח . מאוחר יותר ביררתי את העניין ובאמת נוכחתי לדעת שהסיגריה האלקטרונית בעצם נטולת ריח ולא מזיקה כלל לסביבה.

פעם היו זמנים שהיה מותר לעשן במטוסים באזורים המוגדרים לכך, אזורים אלה היו בעיקר בקצה המטוס. היום , כמובן שאסור לעשן במטוסים והרבה מאיתנו בוודאי ראו את ההזהרה ואת הקנס הגדול שצפוי למי שיעשן במטוס אך את הסיגריה האלקטרונית בהחלט מותר לעשן גם במטוס.

אם פעם כשהיינו טסים היינו צריכים להחזיק מעמד במשך טיסה שלמה בלי לעשן ובהרבה מקרים זה היה כרוך בהרבה שעות, אז היום אנחנו לא חייבים . עם הסיגריה האלקטרונית לא נצטרך יותר להיכנס לחדר העישון הכבד בשדה תעופה שתמיד מלא עשן סמיך ובנוסף , נוכל לעשן בכיף בכל מקום אשר נרצה בשדה תעופה.

הסיגריה האלקטרונית מוציאה עשן אך אין זה עשן כמו לסיגריה , אלו בעצם אדים ואדים אלה אינם מזיקים לסביבה.

הסיגריה האלקטרונית מתאימה למספר סוגים של אנשים :

·         אנשים שרוצים להצליח ב גמילה מעישון .

·         אנשים שרוצים להמשיך לעשן ולהישאר בריאים 

·         אנשים שרוצים לעשן בכל מקום , ללא מוגבלות וקנסות.

מאמר זה מוגש באדיבות בום פראייס יבוא ושיווק כל סוגי סיגריות אלקטרוניות בישראל ובעולם

למבחר עצום של סוגים ובכל הטעמים כנסו אלינו סיגריה אלקטרונית בום פראייס 03-5257435

חייגו לכל שאלה לגבי גמילה מעישון 03-5257619

·         http://www.boomprice.co.il/

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה מוגש באדיבות בום פראייס יבוא ושיווק כל סוגי סיגריות אלקטרוניות בישראל ובעולם

למבחר עצום של סוגים ובכל הטעמים כנסו אלינו סיגריה אלקטרונית בום פראייס 03-5257435

חייגו לכל שאלה לגבי גמילה מעישון 03-5257619

·         http://www.boomprice.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מריאן פרייס

מאת: מריאן פרייסטכנולוגיות חדשות29/03/111212 צפיות
אז אמנם זה נכון , הסיגריות מרגיעות , הסיגריות מעודדות , הן נותנות ביטחון ועוזרות לנו ברגעים הקשים בחיים אבל האם זה שווה את המחיר הכבד ? האם אנשים יודעים בכלל שבכל סיגריה רגילה שאנחנו מעשנים יש יותר מ-4000 חומרים רעילים ויותר מ-40 חומרים מסרטנים ? טכנולוגיה חדשה מביאה לנו את הסיגריה האלקטרונית

מאת: מריאן פרייסמחשבים וטכנולגיה - כללי29/03/111090 צפיות
הסיגריה האלקטרונית נועדה למנוע מאיתנו להמשיך להרוס את הבריאות שלנו ולהציל את חיינו . הסיגריה האלקטרונית בנויה בצורה דומה ועם מאפיינים דומים לשל סיגריה רגילה . מאפיינים אלו יגרמו לנו לקבל את חווית העישון המלאה והמרבית , הן במראה והן בתחושה. לדוגמא : מהסיגריה האלקטרונית יוצא עשן סמיך , בדיוק כאילו אנחנו מעשנים את הסיגריה הרגילה.

מאת: מריאן פרייסמחשבים וטכנולגיה - כללי29/03/111067 צפיות
הסיגריה האלקטרונית היא גאונית. היא מיועדת לתת לנו חוויית עישון מלאה ועשירה כשל סיגריה רגילה ועם זאת, היא לא מזיקה לבריאות שלנו.

מאת: מריאן פרייסטכנולוגיות חדשות29/03/111277 צפיות
הרבה פעמים אתם מוצאים את עצמכם קונים מתנות ימי הולדת לאנשים שמעשנים . מתנות כמו : מאפרה או מצת זיפו עם חריטה והקדשה . הפעם במקום להביא למי שאתם אוהבים ויקר לכם משהו שמעודד את העישון שלו , תביאו לו משהו הרבה יותר חשוב. תנו לו את הבריאות שלו ותקנו לו את הסיגריה אלקטרונית.

מאמרים נוספים בנושא גאדג'טים

מאת: נינה כהןגאדג'טים15/01/182092 צפיות
מה מעלה את הצורך לטעון את המצבר? כיצד אפשר לשמור על המצבר לאורך שנים? מדוע כדאי שיהיה לך מטען עבור המצבר והיכן כדאי לרכוש אותו? התשובות לשאלות אילו יכולות לשמור על המצבר שלך בטווח הארוך.

מאת: יבגני דוברובסקיגאדג'טים25/02/161833 צפיות
"וואן-פלוס" נוסדה ב-16 בדצמבר, 2013, ע"י סגן הנשיא של "אופו", פיט לאו וקארל פיי. לפי מסמכי ממשלת סין, בעל המניות המוסדי היחיד של וואן פלוס הוא אופו. אף על פי שבתחילת הדרך הכחיש לאו את היותה של וואן-פלוס חברת בת של אופו, ברגע שחרור נשורת הרגולציה הודו שהם שייכים לאופו והם "בקשר עם משקיעים אחרים" (למרות ששום דבר לא הוכרז עד כה)

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/152782 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/151893 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: ravivorגאדג'טים16/03/152529 צפיות
אנחנו אוהבים אותם ולא מוכנים להיפרד מהם אפילו לרגע. אז לפחות בואו נפנק אותם (ואת עצמנו) בכמה תוספות שווה במיוחד.

מאת: רוני מיכאלגאדג'טים23/10/146065 צפיות
בעולם הטכנולוגי והמתקדם בו אנו חיים, כמעט הכל נעשה באמצעות מכשיר או מוצר אלקטרוני מסוים, כאשר כמעט שום דבר, מלבד לחיצה על כפתור ההפעלה, לא נעשה על ידינו.

מאת: אוהד ז.גאדג'טים27/02/148400 צפיות
מצלמות דרך לרכב נמכרות בשוק כבר משנת 2000 אך בתחילת העשור הנוכחי מכירתן החלה לתפוס תאוצה, בעיקר עקב מקרים שבהם נהגים שקיבלו דוחות לא מוצדקים הצליחו להוכיח את טעותו של השוטר ואת התנהגותו, ובנוסף הצליחו להוכיח את האמת במקרי תאונה. במאמר הבא נדבר על היתרונות ברכישת מצלמות רכב וניתן טיפים לרכישה נבונה ולשימוש נכון בהן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica