חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אדריכלים

מאת: פורטל עיצובריהוט 18/06/2009788 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אדריכלים אם אתה מחפש אדריכל ואתה מבין את החשיבות שבעבודה מול אדריכל מקצועי ומהימן אז להלן כמה שאלות והצעות חשובות שיעזרו לך לנהל את תהליך בחירת האדריכל.

חלק מן השאלות וההצעות הן פועל יוצא של נסיון בעבודה במשרדי האדריכלים ופגישות עם מאות לקוחות פוטנציאליים. כמו כן חלק מהשאלות קשורות להתנהלות משרדי האדריכלים בשנות האלפיים והשימוש השונה שאדריכלים עושים באמצעים טכנולוגיים.

ראשית מומלץ להגיע למשרד האדריכל איתו אנו שוקלים לעבוד.

בעוד שרוב הפגישות מן הסתם יתנהלו באתר הלקוח המיועד, חשוב להקדים פגישה ולהגיע למשרדו של האדריכל ושם להתרשם בנוגע לטעם האישי והיצירתיות של אותו אדריכל מדובר.

האם המשרד מסודר או ששרויה בו עירבוביה שלמה שמעידה על אי סדר וחוסר ניהול? יש לו רהיטים מיוחדים? אדריכלים נחשבים לאמנים במלאכתם. כך שחשוב שלא נבלבל בין אי סדר לבין מניירות של אמן וסקיצות פזורות בכל עבר. אין ספק שיש להתרשם מצורת הניהול שודאי תעיד על תהליך העבודה בהמשך.



חשוב לבדוק האם האדריכל שלנו עובד עם הטכנולוגיות החדשות ששוק התוכנה יודע להציע לאדריכלים. תוכנות אלו מאפשרות לאדריכלים ליצור הדמיות של הפרויקטים וליצור ניהול נכון של מידות וכמויות החומרים בבניית הבית, מה שעלול למנוע טעויות קריטיות בהמשך. חשוב להעלות נושא זה ולשאול ולהתרשם.



כדאי לשאול ולהתעניין בנוגע להשכלה של האדריכל שלנו ומעשיו בלימודים. האדריכלים המוכשרים ביותר ידעו להציג פרסים ותעודות של מוסדות מכובדים מאוד וכל אלו כמובן שהשפעתם מרובה על תהליך העבודה והתוצר הסופי.



אם החלטתם לשכור את שירותיו של משרד אדריכלים גדול חשוב מאוד לשאול ולהכיר את כל חברי הצוות. לעיתים מי שיעבוד אצלך בבית ויהווה גורם משפיע מכריע על העיצוב והבנייה הם אדריכלים זוטרים מן המשרד איתו אתה עובד. על כן חשוב לברר מי בדיוק הם האדריכלים שיעבדו ולברר אודותיהם כפי שכבר כתבנו כאן. שווה להגיע למשרד האדריכל. שווה לשאול בנוגע ללימודיו ותאריו.



כדאי להציץ על שרטוטיו של האדריכל. נכון, לא כל אחד יודע לקרוא עבודות של אדריכלים אך אם אתה לא מצליח להבין השרטוט גם לאחר שהאדריכל שלך ניסה להסביר לך, אזי שהשירטוט לא כל כך טוב או שלאדריכל איתו בחרת לעבוד יש קושי לתקשר איתך. שני אלו עלולים להיות לך למכשול.



שים לב היטב לשירטוטיו של האדריכל שלך, לא כל המידע החשוב אמור להמצא שם כדוגמת האינסטלציה, תשתית החשמל, החומרים המידות וכן הלאה. חשוב שהאדריכל שלך ירשום כל אלו בספסיפקציות אחרת תמצא עצמך משיב להמון שאלות במהלך הבניה. דבר שעלול להיות פתח לצרות רבות.



עם כל אלו כמובן שמומלץ מאוד גם לבדוק עבודות קודמות של אותו אדריכל או משרד אדריכלים איתו אנו עובדים ומומלץ לעבוד עם אדריכל המנוסה בעבודות מהסוג שלנו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל עיצוב

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091605 צפיות
דלתות כניסה

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091168 צפיות
סורגים

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091418 צפיות
פינות אוכל

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091215 צפיות
מערכות ישיבה

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091218 צפיות
דלתות

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091271 צפיות
מטבחים

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091384 צפיות
ריהוט כפרי

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201573 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201152 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201708 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201794 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191604 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191584 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191583 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica