חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דלתות כניסה

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/20091602 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מקובל על כולנו כי דלת כניסה היא אלמנט פונקציונאלי ודקורטיבי רב חשיבות. דלת הכניסה היא זו שמפרידה בין העולם החיצון ומרמזת על העולם שבפנים. דלת כניסה אמורה להיות מעוצבת באופן שייצור הרמוניה עם הסביבה עם הסביבה ועם סגנון הבנייה בתוכו היא מוצבת. רצוי להימנע מדלתות כניסה עמוסות מידי באלמנטים עיצוביים. אם בחרתם בדלת כניסה מעץ, הכניסו בה לא יותר משני אלמנטים דקורטיביים דומיננטיים. דלתות כניסה מיוצרת משילוב של עץ ואלומיניום כאשר העץ המצופה אלומיניום. כיום, ניתן לשלב ב דלתות כניסה אלמנטים של פרזול, זכוכית ואבנים. אנשים רבים משתמשים רק ב2 מרכיבים עיקריים בכל דלת. כיצד בוחרים בדלת הכניסה המתאימה: נתחיל במיקום- דלת כניסה של בית צמוד קרקע, כדאי תבנה מסוג עץ עמיד במיוחד. זאת עקב החשיפה הרבה יותר לפגעי מזג האוויר. דלת כניסה בבנייני מגורים, בנויות בדרך כלל על בסיס מתכת עם תוספות עיצוב של פִרזול, דלת כניסה שכזו נחשבת למוגנת מפגעי מזג האוויר, והיא עדיין דורשות תהליך של אטימה מפני נזקי לחות או יובש. כמה להוציא על בניית דלת כניסה הוא עניין בעל חשיבות רבה שרבים מאיתנו לא מבינים בו מספיק. מחיר דלת כניסה מורכב משני אלמנטים מרכזיים והם חומרים ועיצוב. דלת כניסה מעוצבת נפוצה הן ממתכת והן מעץ. רוחב הסטנדרטי של דלת כניסה מעץ נע בין שמונים סנטימטר למטר ועשרה, ואילו גובה סטנדרטי עומד על ממוצע של שני מטר ושלושים סנטימטר. ניתן גם להזמין דלתות כניסה בהתאמה אישית ובגובה של עד שלושה מטרים. סוגי העץ הנפוצים לבניית דלת כניסה הם עץ מלא מסוג מייפל, הארד מייפל, בוק, אלון, אגוז אפריקאי ומהוגני. דלתות כניסה מעץ, מבחינת עיצובן מוצעות במראה מט או מבריק ולמעשה ניתן לגלף בהן עיצובים מרהיבים שיהפכו אותה למרשימה. עלותה של כל דלת כניסה היא נגזרת מחומרי הייצור ומרמת הגימור הנדרשת. כיום נמכרות בישראל דלתות במחירים ממוצעים של כ5000 שקלים, אך בשל המגוון הרחב ואינספור האפשרויות , יכולה דלת כניסה לעלות גם 15.000שקלים . באשר לצביעת דלת כניסה : צביעה היא הליך הכרחי ומטרתו היא איטום. ניתן גם לצפות דלת כניסה באמצעות חומר מיוחד שלאחריו מורחים שכבת לכה. צבעת דלת הכרחית גם משום שהיא אמורה להיות משולבת באופן הרמוני עם שאר האלמנטים שאחראיים על עיצוב הבית מבחוץ. שימו לב: דלת כניסה מעץ שלא עברה תהליך צביעה או איטום, לא תחזיק מעמד לאורך זמן בשל השפעות מזג האוויר. העץ עלול להתנפח ולהתעוות והדלת לא תתאים למשקוף. דלת כניסה חייבת להיות נוחה לשימוש, כך שרצוי להימנע מידיות מעוצבות מידי שמקשות על פתיחה וסגירה.

מידע נוסף בפורטל הרהיטים המוביל בישראל.

 



תגיות המאמר: דלתות כניסה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל עיצוב

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091168 צפיות
סורגים

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091418 צפיות
פינות אוכל

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091214 צפיות
מערכות ישיבה

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091218 צפיות
דלתות

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091271 צפיות
מטבחים

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091384 צפיות
ריהוט כפרי

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091188 צפיות
חדרי ילדים

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232600 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223272 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212867 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211221 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201126 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica