חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מעצבי פנים

מאת: פורטל עיצובריהוט 18/06/2009906 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מעצבי פנים בעלי בית הם אנשים מאוד משעשעים בכל הקשור לעיצוב הבית הפרטי שלהם.

כל בעל בית חושק בבית מעוצב כמו שצריך, סוג של עיצוב שמחזיק בתוכו אמירה עיצובית של ממש.

עיצוב פנים שמייצר אווירה מעולה בתוך חללי הבית ושהמבקרים בביתנו יוסיפו לדבר עוד ועוד על העיצוב לאורך ימים.

או אז, כל אחד נהיה פתאום לכזה שיכול להחליף את עבודתם של מעצבי פנים. כולנו יודעים מלאכתם של אלו ולמה שלא ניגש מיד אל המלאכה ואין שום צורך במעצבי פנים. אז הנה כל בעל בית לוקח את השאיפות העיצוביות שיש לו ועשיו ינסה האחרון להגשים אותם בתוך חללי הבית שלו ובכך לכפות את חוסר הידע שיש לו ואת כל חוסר המקצועיות שלו , ולכפות את העיצוב שהפנטסטי לדעתו שעשה בסביבת הבית שלו ללא עזרתם של מעצבי פנים מיותרים. כטענתו.

אז באמת לפעמים אנחנו מגלים שהחיים לידינו הם אכן ניחנו בכל מיני איכויות של מעצבי פנים והם אכן עשו חיל עם עיצוב הבית שלנו לפעמים החברה האלה ממש נרגשים נוכח גילוי היכולות החדשות והם אכן בוחרים בכל מיני מסלולים של מעצבי פנים. אבל, בואו נחזור לרגע למציאות. במקרים לא מעטים אף הם אותם בעלי בתים מעצבי פנים ליום אחד משאירים את הבית עזובה גמורה אסון קטסטרופלי של עיצוב. אוי לבושה. וכל זאת לאחר השקעה מרובה של מאמצים וזמן וכספים שהושקעו בבית. לו רק היינו נועצים במעצבי פנים כמה יכולנו לחסוך. והכי פדיחה היא שיש הרבה שינויים שאנחנו עושים, ללא עזרה מקצועית של מעצבי פנים, שאחר כך אי אפשר להשיב אותם על מקומם וכל תהליך העיצוב יוצא לנו נזק אחד גדול וחמור מאוד.

אז למה לא התקשרנו למשרד מעצבי פנים?
אולי כי כאלו אנחנו הישראלים? יושבים מול הטלויזיה צופים בתחרויות אולימפידה ושואלים את עצמנו "מה הבעיה בעצם"? נכנסים לבית שעוצב על ידי מעצבים פנים מקצועיים ומוערכים ושואלים את עצמנו, נו, מה הבעיה, גם אני יכולתי.

מעצבי פנים שלמדו שנים ארוכות, שראו אלפי ומאות אלפי סוגים שונים של עיצובים שונים שמושפעים מכל מיני אלמנטים וטומנים בחובם כל מיני תמות עיצוביות, סכמות צבעים נכונות שרק מעצבי פנים יודעים להכתיב לעיצבו הבית שלנו, הרהיטים , התאמה בין החללים השונים, שמירה על תמהיל נכון של אסטטיקה אל מול פונקציונאליות. כל אלו הם מרכיבים רבים וחשובים בעבודתם של מעצבי פנים ואי אפשר להתעלם מכך ולחשוב שאנו מסוגלים פשוט להתעורר בבוקרו של יום תמים ושיגרתי ולהפוך פתאום למעצבי פנים.

אז בואו נירגע וניזכר שאנחנו לא מעצבי פנים. בואו נזכר באמירה שקובעת שמה שעולה זול עולה ביותר ונודה שאנחנו איננו מעצבי פנים ואנחנו רוצים את הטוב ביותר עבור ילדינו ובני ביתנו ונעסיק את מעצבי פנים הטובים יותר שנוכל למצוא.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל עיצוב

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091604 צפיות
דלתות כניסה

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091168 צפיות
סורגים

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091418 צפיות
פינות אוכל

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091214 צפיות
מערכות ישיבה

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091218 צפיות
דלתות

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091271 צפיות
מטבחים

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091384 צפיות
ריהוט כפרי

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201573 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201152 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201708 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201794 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191604 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191584 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191582 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica