חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הגורמים אשר מרכיבים את מחיר הובלות הדירה

מאת: שגיאתחבורה ורכב - כללי04/04/20111232 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שירותי הובלות אינם ניתנים חינם, אך עדיין ישנו בלבול רב לגבי הגורמים אשר עלולים לתרום לעלות הסופית של הובלת תכולת הדירה. יש להבין את תהליך מעבר הדירה לפי שלבים, להבין מה אתם יכולים לעשות בעצמכם ומה אתם משאירים למובילים ורק אז ליצור קשר עם מובילים שונים.

על מנת להביא לקצת סדר בבלגאן בפניכם הגורמים אשר מרכיבים את המחיר שתקבלו להובלת דירתכם. זיכרו, הובלות בהיקפים שונים מתומחרות באופן שונה וכמו כן קיימים הבדלים בין מובילים כך שחובת השוואת המחירים ומציאת המחיר המשתלם ביותר מוטלת בסופו של דבר עליכם.

• גובה הקומה – פקטור חשוב זה משפיע באופן חד משמעי על עלות ההובלה מאחר והזמן הדרוש לעליה וירידה במעלית עם תכולת הדירה משתנה בין קומה גבוהה לנמוכה וזמן כידוע לכל, שווה כסף. כמובן שיש לקחת בחשבון את גומה הקומה של הדירה הנוכחית וגם של הדירה אשר אליה עוברים.

• מעלית? שילוב של קומה גבוהה והיעדר מעלית בבניין מייקר משמעותית את מחירן של הובלות באופן טבעי.

• מהיכן להיכן אתם עוברים? באותו הרחוב? לעיר שכנה או לקצה השני של הארץ?

• נגישות – מובילים מעדיפים שהמרחק בין החניה לכניסה לבניין או הבית יהיה קצר ביותר ונגיש. הימצאות מכשולים בדרך או מרחק רב בין המדרכה לכניסה מייקרים את מחיר ההובלה.

• האם ישנם רהיטים שדורשים פירוק ואתם משאירים זאת למובילים? ישנם רהיטים גדולים אשר אותם יש לפרק על מנת שיעברו בדלתות הבית כגון מיטות, ארונות בגדים, מזנונים גדולים, פסנתרים, פינות אוכל ולעיתים אף ארונות מטבח במקרה ומעוניינים לפרק אותם.

מקרר – "מוקש" גדול בהעברת דירה. הובלות של מקררים תמיד בעייתיות במיוחד כאשר המקרר גדול במיוחד ודורש פירוק של דלת הכניסה ו/או פירוק דלת המקרר עצמו.

בכל מקרה, יש לפרט ככל שאפשר על כל גורמים אלה טרם קביעת המחיר הסופי עם כל חברת הובלות שהיא על מנת להימנע מאי נעימויות ביום המעבר עצמו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שגיא קהלני, מנהל מחלקת השיווק בחברת דרונט המתמחה בבניית אתרים, שיווק באינטרנט וקידום אתרים במנועי חיפוש

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שגיא

מאת: שגיאעסקים - כללי29/08/121467 צפיות
רבים מאתנו מכירים את המצבים הלא נעימים של סתימות בצנרת, או של תקלות במשאבות הביוב, או הצפות עקב פיצוץ בצנרת. כל המצבים הללו יוצרים אצלנו תחושות של חוסר אונים, משום שאין באפשרותנו לפתור את התקלות בעצמנו, ועלינו להיעזר באנשי מקצוע המספקים שירותי אינסטלציה.

מאת: שגיאמיחשוב ארגוני06/08/121376 צפיות
המשתמש הממוצע במחשב מכיר את היישומים והתוכנות שבהם הוא משתמש ואת החלקים הנראים לעין של המחשב. ואולם תקלה קלה במחשב גורמת ללחץ רב אצל המשתמשים ועלולה לשבש באורח משמעותי את הפעילות העסקית....

מאת: שגיאעיצוב פנים27/06/111756 צפיות
גם אלה שאינם מחשיבים את המטבח למקום המרכזי בבית חייבים להודות כי הוא לפחות המרכז הקולינרי שם. וכיון שכך, וכיון שמרכז קולינרי איננו יכול להתקיים אלא אם הרהיטים בו הם האיכותיים ביותר, השימוש בו הוא הנוח ביותר והמראה שלו תופס את העין ומשובב את הלב. רק מטבחים איכותיים ברמה גבוהה עונים על כל הדרישות האלה, ובראש מטבחי היוקרה ניתן, ללא ספק, להציב את מטבחי טופז. מה, אם כן, מייחד את מטבחי טופז משאר המטבחים?

מאת: שגיאגני ילדים23/06/112020 צפיות
התפתחותם של ילדינו, דור העתיד שלנו, צריכה להעסיק כל אחד מאיתנו. חלק מרכזי בהתפתחות הילדים הוא שימוש נבון ויעיל בצעצועים השונים ובציוד לימודי לגני-ילדים.

מאת: שגיאעיצוב פנים07/06/115272 צפיות
למטבחי טופז מוניטין רב שנים בייצור מטבחים איכותיים העמידים לא רק לפגעי האקלים הים תיכוני, החום והלחות אלא גם למפגעים נוספים הקשורים למהות העבודה במטבח כגון רטיבות, עומס משקלי על הארונות ועוד.

מאת: שגיאכירופרקטיקה29/05/119251 צפיות
גם אתם סובלים מכאבי מפרקים? נמאס לכם לחיות עם כאב בלתי נסבל? נסו גם אתם את טבליות מגה גלופלקס והצטרפו להמוני האנשים שכבר החליטו להפחית מהכאב.

מאת: שגיאבניין ואחזקה - כללי23/05/111755 צפיות
העברת תכולת דירה או משרד היא עסק לא קל, זאת יודע כל מי שעבר דירה בחייו. גם מציאת חברת הובלות שאפשר לסמוך עליה יכולה לקחת זמן רב. הובלות במרכז הארץ מהוות את עיקר ההובלות המתבצעות מדי יום. אחד הדברים המאפיינים הובלות במרכז לעומת הובלות באזורים אחרים הוא עומסי התנועה הרבים בגוש דן בשעות הבוקר ואחרי הצהריים. טיפ חשוב הוא, לכן, לתכנן הובלות במרכז הארץ כך שיפלו דווקא על שעות הערב, או אפילו לדחות אותן לסוף השבוע.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213563 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204156 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205073 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192539 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181357 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181318 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181521 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica