חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אנני ספרינקל

מאת: לי באומןמעמד האישה09/04/20112498 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנני ספרינקל היא דמות שמאוד קשה לכתוב עליה, לא כל שכן לאהוב אותה. מי היא אנני ספרינקל? יש שיאמרו כוכבת פורנו מפורסמת, יש שיציינו כי היא בעלת דוקטורט במיניות האדם, ויש שיאמרו בצורה החלטית שהיא אמנית וסופרת. לאחר קריאת ספרה של ספרינקל "פוסט פורנו מודרניסטית- 25 שנותיי כזונת מולטימדיה" חייבים להודות שאנני ספרינקל עונה לכל ההגדרות שאומרים עליה.

בספרה, ספרינקל מתארת את חוויותיה המיניות ועמדותיה הפוליטיות החל מגיל 17, הגיל הקריטי בו ספרינקל איבדה את בתוליה- אירוע שהוביל אותה להארה שאורגזמה זה מטרת חייה. בקלילות קצת מטרידה, ספרינקל מספרת כיצד התמזל מזלה להפוך לזונה, ומגוללת אינספור הרפתקות מיניות ולקוחות מאושרים. כיאה לאשה שלמדה לעשות כסף ממיניותה, ספרינקל לא חוסכת מאיתנו הקוראים את הפרטים העסיסיים אודות השימוש הרב שעשתה במהלך חייה ב אביזרי מין , מוצרי סקס וויברטורים בגדלים שונים וביקורים כמו ביקור ב  חנות סקס מגוונת. כמו גם, מתוארות מערכות יחסים מיניות עם נשים ופתיחות מינית רבה.

קוראי הספר עלולים לטעות ולחשוב שכיף לעסוק בזנות. לספרינקל זה כיף, כך לפחות היא טוענת נמרצות בספר שלה, אך יש לזכור כי הזנות המוצגת בספרה של ספרינקל  שונה מאוד מהזנות המוצגת בספרה של ענת גור "מופקרות". בעוד ספרינקל "בחרה" לעסוק בזנות בשל תאווה רבה לסקס, בחרה את לקוחותיה, נהנתה מיחסי מין איתם, לא סבלה מאלימות הכרוכה בעיסוק בזנות ועשתה כסף רב מלכתוב את חוויותיה- הזונות בספרה של ענת גור הן זונות שהמקצוע "בחר אותן" לאור ניצול מיני שעברו בילדותן, שגרם להן למצוקות נפשיות, דימוי עצמי נמוך ותלות בגברים.

אולי יש זונה אחת בעולם כמו ספרינקל שנהנית מהזנות, אבל פרסום ספר על ההנאה מזנות של אשה אחת, עלולה לטמון בחובה משמעויות חברתיות קשות, ולפגוע במאבק בתופעת הזנות. אנשים רבים, מתוך מטרה לנרמל את הזנות מתוך מניעים כלכליים או רגשיים, עלולים לשכנע את עצמן שאשה בחרה בזנות כי היא נהנית מסקס או מוכנה לעשות סקס תמורת כסף, מבלי להבין את המניעים העגומים וחוסר הברירה שברוב המקרים עומד מאחורי הבחירה המאולצת בזנות, שלא נדבר על נשים שנחטפות, מסוממות ומוכנסות בעל כורחן לזנות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חובבת מדורי אומנות וספרות, אוהבת לכתוב על נושאים מגדריים, תרבות, אומנות וגוף.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לי באומן

מאת: לי באומןנישואין30/04/131184 צפיות
כיום יש מבחר מאוד מגוון של טבעות אירוסין . בעבר הטרנד הרגיל היה טבעות אירוסין סוליטר- כלומר שאבן החן נמצאת במרכז הטבעת. כיום יש המון אופציות, והמבחר של טבעות אירוסין מיוחדות הוא כמעט אין סופי. במידה והגבר בוחר לבד את הטבעת סביר להניח שהוא ממש הולך לאיבוד בין כל הצורות, הצבעים, הדגמים והרקעים. איך ניתן לעזור לגבר שלך לבחור טבעת היטב?

מאת: לי באומןהעצמת נשים30/04/133368 צפיות
קרב מגע היא שיטה להגנה עצמית שזכתה להמון כינויים, ויש לה סגנונות שונים, אבל בבסיס מדובר על שיטה שכל כוונתה היא להתמך בחוזקות הגוף והעצמי, תוך איתור נקודות התורפה אצל היריב והכנעתו. למידה זו, שהיא קוגניטיבית וגופנית מאפשרת לנשים להכניס לתוך הרפרטואר החוויתי שלהם זיכרונות של יכולת, השג, אפשרות ללחימה ומעל הכל- אמונה עצמית.

מאת: לי באומןרפואה משלימה30/04/131679 צפיות
שנים רבות סירבתי אפילו לבדוק מה זה רפואה משלימה. הייתי אומרת שאני לא רוצה ללכת למשהו שרק משלים, ולא מספק את השירות העיקרי. דווקא הסביבה שלי היתה בדיעה אחרת- ולא פעם אנשים אמרו לי שאם הרפואה הקונבנציונלית זקוקה למשהו משלים- סימן שהיא לא מספיקה כשלעצמה. עד לשבועות האחרונים לא השתכנעתי, אבל כיום אני יותר פתוחה לכל התחום הזה.

מאת: לי באומןטבעות אירוסין ונישואין28/04/131077 צפיות
למעשה, לכל אורך שלבי תכנון החתונה והנישואין עצמן יש דעות סותרות באשר למהות של הדברים. יש הרואים בחתונה ובכלל בנישואין כמבטאת משהו טהור וחשוב, ויש אחרים שרואים בכך מנהג שאבד עליו הכלח. ניקח לדוגמא את טקס הענקת טבעת האירוסין.

מאת: לי באומןטבעות אירוסין ונישואין15/04/131163 צפיות
הענקת טבעת אירוסין יכולה להיות מאוד מרגשת ומשמחת, אך היא גם יכולה לגרום לתחושות רבות ולא פשוטות לעלות לפני השטח.אם כי מדובר במנהג, יכולה לעורר אצל אנשים שונים רגשות מועצמים, ולעיתים לא פופורציונליים. אנשים שאוהבים אחד את השני ורוצים להתחתן, נתקעים פעמים רבות על נושא ההצעה עצמה, שיש סביבה מתח ומיתולוגיה רבה. איך זה אמור לקרות? מי אמור להציע? כמה כסף ותכנון הושקעו בכך?

מאת: לי באומןשיפוצים25/03/131125 צפיות
בנייה אקולוגית היא בנייה שמתוכננת כך שהמבנה ואנשיו יוכלו להפיק תועלת מהמשאבים הסביבתיים וזאת על ידי הפחתה בצריכה של שימוש בחשמל. לבנייה אקולוגית קשר הדוק עם תכנון של חלונות של מבנה חדש או בשיפוץ מבנה קיים.

מאת: לי באומןרפואה משלימה11/03/131096 צפיות
מי לא חווה כאב ראש בחייו? הרי בעידן המודרני כשאנחנו חשופים לכל כך הרבה גירויים ולעיתים אפילו בו זמנית, הראש שלנו צריך להכיל כל כך הרבה שלפעמים מתוך כל המאמץ הזה הוא פשוט כואב. יש אנשים שלוקחים כדור לכאב ראש ברגע שהם מרגישים ולו ניע קטן באזור הרכות או אפילו כאב עדין וכמעט בלתי מורגש.

מאמרים נוספים בנושא מעמד האישה

מאת: טומי רןמעמד האישה03/01/1310750 צפיות
למה רבים פונים לשירותי ליווי בחו"ל? האם כי חשים שזה לא מוסרי לפנות לנערות ליווי כאן בארץ? האם זה תלווי בהגדרה החוקית של הנושא או שפשוט חוששים שמישהו יזהה אותם עושים מעשה "לא ראוי".. ?

מאת: טומי רןמעמד האישה22/11/128940 צפיות
מעמדן של חברות העוסקות בתחום של שירותי ליווי מול בתי המשפט איננו ברור וודאי כבר שנים רבות. מערכת בתי המשפט דנה בנושא של האם לאשר לנערות ליווי לעסוק במקצוע זה אל מול לקוחותיהן – האם להענישם או לא.

מאת: טומי רןמעמד האישה11/10/128388 צפיות
קיימות הערות ציניות למכביר לגבי נושא של נישואין ומערכות יחסים מעמיקות. גברים רבים באמת חושבים כיום שנשים רוצות להיות עימם בגלל הכסף, הביטחון. לכן, רבים מעדיפים לפנות למערכות יחסים לא מחייבות ואם אפשר בשמירה על דיסקרטיות מה טוב. לכן גברים רבים פונים כיום לשירותי ליווי.

מאת: טומי רןמעמד האישה13/09/128921 צפיות
הצעת חוק הזנות החדש הצליח ליצור בלבול ולייצר דעות רבות של 'בעד ונגד' בכל הקשור אל השכרת שירותיהן של נערות ליווי. על מנת ליצור סדר בבלגן, מאמר זה יביא בפניכם נתונים אודות היחס אל נערות ליווי בישראל וכן נסביר מהו חוק הזנות החדש וכיצד הוא ישפיע על תעשייה זו באם הוא יתקבל.

מאת: טומי רןמעמד האישה13/09/128739 צפיות
לכל אחד מאיתנו יש שאלות בכל הקשור אל שירות או מוצר אותו אנו צורכים ולכן אנו מעוניינים לדעת כי יש לנו כתובת אליה נוכל לפנות בכל עת. כיוון שבישראל שירותי ליווי הם אינם תחום אשר נחשב כרציני ובו יש שירות לקוחות פעיל ורבים מתביישים להודות כי הם מעוניינים בשירותים אלו או מעדיפים להימנע מלשאול שאלות רבות, אשר פעמים רבות מתגלות כשאלות חיונות, חלטנו לענות לכם על כל השאלות הנפוצות ביותר אודות שירותי ליווי בתל אביב, במאמר זה.

מאת: טומי רןמעמד האישה27/08/128729 צפיות
לאחרונה עלתה לטלויזייה סידרה על עולמן של החשפניות – אגב, סידרה מאוד מוצלחת (אם בוחנים זאת על פי הרייטינג). מה מושך אותנו לסדרה? אולי הרצון להכיר ולהתוודע לעולם שלרובינו אינו מוכר. האם אני טועה כשאני אומרת "רובינו"?

מאת: טומי רןמעמד האישה08/08/128690 צפיות
זנות הינו המקצוע העתיק ביותר. למי שמאמין בתנ"ך – יכול למצוא סיפורים רבים בנושא. למי שלא – יכול לקרוא על כך בספרים רבים, יכול לקרוא על כך בספרי ההיסטוריה השונים, וכמובן לראות בסרטים מתארים תקופות שונות. אם תשאל כל אדם מן היישוב, לגבי הנושא, הוא יאמר לך כי נערות ליווי זה משהו כיפי, "יכול להרים את הערב", עושה מצב רוח וכדומה. ועל כן תמצא מסיבות רווקים רבות שנושא הערב והעיסוק לקראת ערב הרווקים הינו אילו שירותי ליווי להזמין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica