חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מחפשים לימודי קורס קולנוע ? קדימה, זה הזמן לאקשן !

לימודי קולנוע וטלוויזיה הם לימודים אטרקטיביים המושכים אליהם בדרך כלל משוגעים לדבר, מי שמתחברים מאוד לתחום העשייה היצירתית של קולנוע וטלוויזיה, ומי שמעוניינים להפוך את התחביב למקצוע. במסגרת קורס קולנוע נחשפים הסטודנטים לתחומי העיסוק המרובים של הקולנוע בישראל, מתנסים במגוון התפקידים שיש לתחום להציע ומקבלים את כל הידע התיאורטי והעיוני הנדרש להתמקצעות בתחום זה.

למי מתאימים לימודי קולנוע וטלוויזיה?

קורס קולנוע, כמו גם לימודי קולנוע וטלוויזיה מתאימים למי שחולמים לעסוק בבימוי, בהפקה, בעריכה, בתסריטאות, בצילום או בסאונד, כמו גם בצד היצירתי של עיצוב תפאורה או אף הכנת סרטי אנימציה. קורס קולנוע מיועד למי שחולמים להיות מרטין סקורסזה או קוונטין טרנטינו הבאים, אולם גם מי שחולמים למנף את העניין שלהם ליצירת סרטים תיעודיים ודוקומנטריים. קורס קולנוע אינו מגביל את בוגריו לתחום ספציפי, כי אם מאפשר להם להתנסות בעצמם ולבחור את תחום העשייה האטרקטיבי ביותר בעיניהם. אין ספק, כי קורס קולנוע הוא מאתגר ומעניין במיוחד את מי שמתעניינים בתחום, ואין פלא כי לימודי קולנוע וטלוויזיה נהנים מביקוש רב של החולמים לעסוק בו בצורה מקצועית.

מה הם היתרונות של קורס קולנוע ?

קורס קולנוע מקנה ללומדים בו ידע רב תחומי אודות תעשיית הקולנוע. ישנם מקרים בהם קורס קולנוע הוא חלק מעולם רחב יותר של לימודי קולנוע וטלוויזיה, ולעיתים ניתן לקחת קורס קולנוע באופן עצמאי. יתרונותיו של הקורס הם בכך שהוא מפגיש את המתעניינים בתחום עם כל תעשיית הקולנוע על כל היבטיה, מאפשר ללמוד את ההיסטוריה של הקולנוע ואת אופן ההתפתחות שלו לאורך השנים, מאפשר ללמוד על פוליטיקה, תרבות וכלכלה בעיני תעשיית הקולנוע, ומאפשר להם לפתוח פתח ליצירתיות הטמונה בתוכם ולתעל אותה לכיוון הקולנועי.

קורס קולנוע מהווה יתרון לכל מי שרוצים להיכנס לתחום זה, ולעשות תואר מלא של לימודי קולנוע וטלוויזיה, אולם ראשית מבקשים להתנסות מעט וללמוד על האספקטים השונים של תחום זה. קורס קולנוע יאפשר להם לבחור את תחום ההתמחות המעניין אותם ביותר (בימוי ? תסריטאות ? עיצוב ?) ולהתאים את המשך לימודיים לתחום זה.

במסגרת קורס קולנוע מתנסים הסטודנטים בעבודה מעשית רבה ויוצרים לעצמם תיק עבודות שישמש אותם בהמשך הדרך, בין אם יעשו בו שימוש לקבלה ללימודי המשך, ובין אם ישתמשו בו כהוכחת יכולת בעת חיפוש עבודה בתעשייה (בחברות הפקה, באולפני הפקות, בחברות תסריטאות ועוד רבים).

אילו נושאים נוספים נכללים במסגרת קורס קולנוע ?

תולדות הקולנוע, מושגים בקולנוע, תקשורת המונים, צילום קולנוע וצילום סטילס, יצירת תסריט, בימוי דוקומנטרי ובימוי עלילתי, עריכה דיגיטלית, עיצוב סאונד ופסקול, הפעלת ציוד טכנולוגי ועוד רבים. בנוסף,. מתנסים הסטודנטים בהפקת סרט (המקביל לסרט שנה א' של לימודי קולנוע וטלוויזיה) ולמדים את "השפה המדוברת" בה נעשה שימוש בעולם הקולנוע.

קורס קולנוע אינו סוגר את הסטודנטים לתחומי עשייה ספציפית, כי אם להיפך – עמל על פתיחת האופקים של הסטודנטים, ויצירת מפגש בלתי אמצעי בינם ובין כל סוגי הז'אנר הקולנועי. במסגרת קורס קולנוע מתוודעים הסטודנטים אל סרטים עלילתיים ותיעודיים, סרטי ז'אנר, סרטי אנימציה, וידאו ארט וסרטים ניסיוניים.

כמו כן, במהלך קורס קולנוע פוגשים הסטודנטים יוצרים מובילים מכל תחומי העשייה הקולנועית, ולמדים מניסיונם אודות אופן העבודה, אופי העבודה, ומה צפוי להם אם יבקשו לעסוק בתחום בצורה מקצועית. כמובן שבנוסף מהווים מפגשים אלה דרך ליצירת קשרים מקצועיים ראשוניים של סטודנטים עם בעלי מקצוע בתחום הקולנוע בישראל, קשרים שבוודאי יוכלו לשמש אותם בהמשך דרכם המקצועית.

מידע נוסף:

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלוגרית וכותבת מאמרים בנושאי לימודי אמנות,לימודי קולנוע ותרפיה באמנות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שילו שביט

מאת: שילו שביטלימודי תעודה ומקצוע29/08/111063 צפיות
אם אתם חובבי קולנוע ואתם חולמים להיות סקורסזה הבא, לימודי קולנוע הם בדיוק הלימודים המתאימים עבורכם. לימודי קולנוע לתואר ראשון (B.Ed.F.A) או לימודי קולנוע במסגרת לימודי תעודה, מאפשרים להגשים חלום ולקחת חלק בתעשייה הכול כך ייחודית הזו.

מאת: שילו שביטאומנות - כללי17/07/111037 צפיות
טיפול באמנות, הנחשב טיפול ייחודי מסוגו, עושה שימוש בטכניקות טיפול יוצאות דופן, מתחום ההבעה והיצירה. במסגרתם של לימודי טיפול באמנות נלמדות טכניקות טיפול, העושות שימוש במגוון של כלים שונים, מתחום האמנות.

מאת: שילו שביטלימודים אקדמאיים23/05/112014 צפיות
הוראת אנגלית היא מתחומי ההתמקצעות המרכזיים הדרושים במערכת החינוך, בעיקר לנוכח העובדה כי לימודי אנגלית מלווים את התלמידים בכל רחבי הארץ לאורך כל שנות בית הספר.

מאת: שילו שביטחינוך ולימודים - כללי31/03/111546 צפיות
עובדי הוראה שהם בעלי ותק של שבע שנים ומעלה זכאים לצאת לשנת שבתון בה הם יכולים להתנסות במגוון השתלמויות לעובדי הוראה. במסגרת השתלמויות לעובדי הוראה עומדים לרשותם שפע קורסים לבחירה, חלקם קורסים הקשורים ישירות למקצוע ההוראה או לתחום המקצועי אותו הם מלמדים וחלקם קורסי העשרה בתחומים אחרים לגמרי, המיועדים לפתוח להם צוהר לתחום עניין חדש שלא הכירו קודם לכן.

מאת: שילו שביטלימודים אקדמאיים28/02/111256 צפיות
הכשרת מורים לאנגלית כוללת נושאים עיוניים רבים, המאפשרים לסטודנטים ללמוד את השפה האנגלית על כל רבדיה.

מאת: שילו שביטליקויי למידה31/01/111665 צפיות
מערכת החינוך בישראל פותחת שעריה בפני תלמידים מכל גווני הקשת ולבעלי צרכי למידה שונים, כשחלקם מוגדרים כבעלי צרכים מיוחדים. עבור תלמידים אלה פותחה מערכת הלימודים של החינוך המיוחד, המאפשרת להם לזכות בחינוך, בלמידה ובטיפול המתאימים לצרכיהם מתוך מטרה להקנות להם את הבסיס הנדרש לחיים משולבים בקהילה, לרכישת ידע ולהשכלה.

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182598 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182445 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181896 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181716 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171485 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172274 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171950 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica