חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי קולנוע – לכל מי שחולם להיות סקורסזה הבא

אם אתם חובבי קולנוע ואתם חולמים להיות סקורסזה הבא, לימודי קולנוע הם בדיוק הלימודים המתאימים עבורכם. לימודי קולנוע לתואר ראשון (B.Ed.F.A) או לימודי קולנוע במסגרת לימודי תעודה, מאפשרים להגשים חלום ולקחת חלק בתעשייה הכול כך ייחודית הזו. לימודי הקולנוע, המוצעים במסגרת לימודי תעודה, חושפים את הסטודנטים לתחום הקולנוע בהיבטיו השונים ומקנים להם את כל הכלים הנדרשים, כדי שיוכלו להשתלב בו בתום לימודיהם.

לימודי קולנוע – מה כוללים במסגרתם

לימודי הקולנוע מאפשרים לכל המעוניין להשתלב בתחום הקולנוע בעתיד, לקחת חלק בהצלחה הגדולה, בעזרתם של כלים ייחודים, החושפים אותו לעולם הקולנוע וכן למגוון תחומי העיסוק השונים הקשורים בו. במהלך לימודי הקולנוע נלמדים מגוון של קורסים שונים, הכוללים התייחסות לז'אנרים הרבים, לשפה הקולנועית, התנסויות מעשיות בתחום הצילום, הבימוי, העריכה וההפקה וכן אפשרות להתמחות באחד מתחומים אלה. לימודי קולנוע, הנמשכים בדרך כלל ארבע שנים, מציעים לכל סטודנט וסטודנט הזדמנות לבחור את התחום הייחודי והמתאים לו, ובמסגרתו להתמקצע בהתאם. במהלך הלימודים מכינים הסטודנטים סרטים שונים, הם לוקחים חלק במפגשים עם יוצרי קולנוע, בימאים ונחשפים לעולם הקולנוע העשיר.

התכנים המועברים במהלך שנות הלימוד

במהלך שנת הלימודים הראשונה נחשפים הסטודנטים לקורסים עיוניים, העוסקים בתולדות הקולנוע, בתיאוריות קולנועיות, בספרות, באמנות ועוד, על מנת לאפשר מפגש עם עולם הקולנוע באופן ייחודי ומעניין. שנת הלימודים השנייה, מוקדשת להיבט המעשי יותר ומאפשרת לסטודנטים להתנסות בתסריטאות, בבימוי, בעריכה ובצילום. בנוסף, פוגשים הסטודנטים גם תחומים נוספים, כמו קורסים בנושא הדרכת שחקנים, קורסים בנושא ליהוק, מוסיקה בקולנוע וכדומה. בשנת הלימודים השלישית מתרגלים הסטודנטים צילום, בימוי שחקנים ועוד, התנסויות המאפשרות להם להכיר את עולם תעשיית הקולנוע טוב יותר ונכון יותר. שנת הלימודים האחרונה מכינה את הסטודנטים לקראת פרויקט הגמר וכוללת בעיקרה סדנאות בתחום. לאורך כל שנות הלימודים, מתנסים הסטודנטים, במסגרתן של סדנאות רבות ומגוונות, המציגות להם תחומים שונים ומאפשרות להם לחוות מקרוב את התחום באופן מעשי יותר. סדנאות אלו חשובות במיוחד עבור אלה המעוניינים לעסוק בתחום בתום לימודיהם.

לימודי קולנוע – היכן ניתן ללמוד אותם

אם אתם מעוניינים להצטרף למסלול לימודי הקולנוע, בין אם במסגרת לימודי תעודה ובין אם במסגרת לימודים לקראת תואר ראשון, תוכלו למצוא כאלה במכללות השונות בארץ וכן במספר אוניברסיטאות. לימודי קולנוע מוצעים גם בבתי ספר שונים בעולם, ומאפשרים חשיפה ייחודית לתחום, ברמה בינלאומית מקיפה. לימודי קולנוע בארץ, הנחשבים בין המובילים והנחשקים במיוחד, בקרב סטודנטים רבים, מאפשרים ללמוד את התחום במסגרת לימודי תעודה, לימודים הנמשכים למשך תקופה של מספר שנים, וכוללים לימודים עיוניים וכן התנסויות מעשיות. קיימות מסגרות שונות המציעות לימודי קולנוע לתואר ראשון, הדומים ללימודי הקולנוע במסגרת לימודי תעודה ומקנים ידע נרחב ומקיף בתחום הקולנוע.

כיצד ניתן להשתלב בעולם הקולנוע בתום הלימודים

עולם הקולנוע הישראלי זוכה לתנופה רבה בשנים האחרונות וכולל יוצרי קולנוע נחשבים ומובילים בעולם, שזכו בפרסים בינלאומיים חשובים במיוחד. בתום לימודי הקולנוע, יכולים בוגרי המסלול, לבחור מבין מגוון של אפשרויות שונות, המאפשרות להם להשתלב בעולם הקולנוע בארץ או בעולם הקולנוע בחו"ל. בנוסף, יכולים להשתלב גם כן בתחום הטלוויזיה, הכולל הפקות רבות ומובילות מדי שנה, בין אם כבימאים, כעורכים, כמפיקים או כצלמים (כל זאת, בהתאם לתחום התמחותם).

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלוגרית וכותבת מאמרים בנושאי לימודי אמנות,לימודי קולנוע ותרפיה באמנות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שילו שביט

מאת: שילו שביטאומנות - כללי17/07/111037 צפיות
טיפול באמנות, הנחשב טיפול ייחודי מסוגו, עושה שימוש בטכניקות טיפול יוצאות דופן, מתחום ההבעה והיצירה. במסגרתם של לימודי טיפול באמנות נלמדות טכניקות טיפול, העושות שימוש במגוון של כלים שונים, מתחום האמנות.

מאת: שילו שביטלימודים אקדמאיים23/05/112014 צפיות
הוראת אנגלית היא מתחומי ההתמקצעות המרכזיים הדרושים במערכת החינוך, בעיקר לנוכח העובדה כי לימודי אנגלית מלווים את התלמידים בכל רחבי הארץ לאורך כל שנות בית הספר.

מאת: שילו שביטלימודים אקדמאיים17/04/111095 צפיות
לימודי קולנוע וטלוויזיה הם לימודים אטרקטיביים המושכים אליהם בדרך כלל משוגעים לדבר, מי שמתחברים מאוד לתחום העשייה היצירתית של קולנוע וטלוויזיה, ומי שמעוניינים להפוך את התחביב למקצוע.

מאת: שילו שביטחינוך ולימודים - כללי31/03/111546 צפיות
עובדי הוראה שהם בעלי ותק של שבע שנים ומעלה זכאים לצאת לשנת שבתון בה הם יכולים להתנסות במגוון השתלמויות לעובדי הוראה. במסגרת השתלמויות לעובדי הוראה עומדים לרשותם שפע קורסים לבחירה, חלקם קורסים הקשורים ישירות למקצוע ההוראה או לתחום המקצועי אותו הם מלמדים וחלקם קורסי העשרה בתחומים אחרים לגמרי, המיועדים לפתוח להם צוהר לתחום עניין חדש שלא הכירו קודם לכן.

מאת: שילו שביטלימודים אקדמאיים28/02/111256 צפיות
הכשרת מורים לאנגלית כוללת נושאים עיוניים רבים, המאפשרים לסטודנטים ללמוד את השפה האנגלית על כל רבדיה.

מאת: שילו שביטליקויי למידה31/01/111665 צפיות
מערכת החינוך בישראל פותחת שעריה בפני תלמידים מכל גווני הקשת ולבעלי צרכי למידה שונים, כשחלקם מוגדרים כבעלי צרכים מיוחדים. עבור תלמידים אלה פותחה מערכת הלימודים של החינוך המיוחד, המאפשרת להם לזכות בחינוך, בלמידה ובטיפול המתאימים לצרכיהם מתוך מטרה להקנות להם את הבסיס הנדרש לחיים משולבים בקהילה, לרכישת ידע ולהשכלה.

מאמרים נוספים בנושא לימודי תעודה ומקצוע

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע05/01/181662 צפיות
לימודים, בכל תחום שהוא, מאפשרים לנו להעמיק ולהרחיב את הידע שלנו, מה שתורם רבות להתפתחות האישית שלנו. לצד זאת, חשוב גם שהדברים שנלמד ישמשו אותנו בעתיד, ולא רק ימלאו את ראשנו בעובדות כאלו ואחרות. זו הסיבה לכך שאנשים פונים ללימודי תואר או לימודיים מקצועיים, ורוצים בכך לא רק לרכוש השכלה, אלא גם כלים שיאפשרו להם למצוא תעסוקה עתידית. למרבה השמחה, ישנו מקצוע שעונה על שתי הדרישות הללו, ויש לו יתרון חשוב נוסף – הוא מבוקש במיוחד.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע03/01/181689 צפיות
לימודי הנהלת חשבונות בארץ נחשבים ללימודים מכווני תעסוקה אשר מטרתם היא להכשיר מנהלי חשבונות למעבר בחינות ההסמכה של משרד הכלכלה ולהשתלבות מהירה בתעשיית הנהלת החשבונות בארץ. תכנית הלימודים בקורסים השונים להנהלת חשבונות מורכבת באופן כמעט שווה משעות לימוד עיוני ושעות תרגול מעשי מבניהן ניתן למצוא שעות תרגול המוקדשות להקניית היכולות לעבודה בסביבה ממוחשבת.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע03/01/181602 צפיות
תחום הנהלת החשבונות נלמד בארץ בצורה של קורסים המקנים השכלה מקצועית בתחום ברמות שונות של העמקה. בכדי להתחיל לעבוד כמנהל חשבונות מהשורה הדרישה הינה למעבר הקורס הראשון במסלול ללימודי הנהלת חשבונות ולמעבר הבחינה להסמכת מנהלי חשבונות מטעם משרד התעסוקה, לימודי הנהלת חשבונות כוללים 3 קורסים הניתנים ללמידה במתכונות לימודים מלאות וחלקיות.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע03/01/181460 צפיות
אחת המטרות החשובות של כל מקצוע שלומדים, בין שמדובר בתואר או בלימודי תעודה, היא לספק את הכלים הנחוצים למען מציאת עבודה. ישנם מספר מקצועות שנחשבים למבוקשים במיוחד בהקשר הזה כשאחד מהם הוא הנהלת חשבונות. עם המקצוע הזה ניתן לצאת לשוק העבודה עם תעודה מקצועית שלא רק מאשרת שאתם מוסמכים לעסוק בתחום, אלא מאפשרת לכם לעסוק בתחום במגוון מקומות.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע28/12/171415 צפיות
אחד מהדברים שכולנו שוקלים כאשר אנו פונים ללמוד מקצוע כזה או אחר הוא האם יש בו עתיד מקצועי, והאם נוכל להתפרנס ממנו בהצלחה. בשל הסיבה הזו, אנשים רבים פונים לפנות את אחד המקצועות שתמיד יש להם ביקוש בשוק, ולא רק זאת, אלא הביקוש עבורו הולך וגדל עם השנים – הנהלת חשבונות.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע04/12/171545 צפיות
במציאות כלכלית בה כסף מהווה גורם מכריע הנהלת חשבונות מהווה את אחד המקצועות הנדרשים ביותר בשוק, כיום בכל חברה ניתן למצוא מחלקה שאחראית על תחום ניהול החשבונות ובה עובדים מנהלי חשבונות שתפקידם: פיקוח על מאזן ההוצאות וההכנסות של החברה, פיקוח על תזרים המזומנים, התנהלות מול גופי המיסוי וגופים ממשלתיים נוספים, התנהלות שכר מול עובדים, רישום וניהול של הפעולות הפיננסיות המבוצעות בארגון, חלוקת תקציב, ניהול פיננסי ועוד.

מאת: אסף דורילימודי תעודה ומקצוע30/11/162056 צפיות
קורס חשמלאי בודק כשרוצים להתעמק בנושא חדש ולהבין אותו לעומק, צריכים לקחת פסק זמן, לחשוב, לאסוף מידעים על הנושא, וכך להתפתח, זה הכיוון הנכון כאשר מעוניינים ללמוד ולהעשיר את הידע בתחום של חשמלאי,.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica