חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דרושים מורים עבור הוראת אנגלית ! אולי אלה אתם?

הוראת אנגלית היא מתחומי ההתמקצעות המרכזיים הדרושים במערכת החינוך, בעיקר לנוכח העובדה כי לימודי אנגלית מלווים את התלמידים בכל רחבי הארץ לאורך כל שנות בית הספר. הוראת אנגלית הוא תחום הדורש מקצועיות ויכולת פדגוגית, כמו גם הקשבה, יצירתיות ויכולות גבוהות הנדרשות להקניית שפה חדשה וזרה. אם אתם מכירים את השפה האנגלית על בוריה, אם אתם רואים את עצמכם כמשתלבים במערכת החינוך, ואם אתם מבינים את החשיבות והצורך שבתחום לימוד אנגלית בארץ – הרי שאפשרות הוראת אנגלית מתאימה לכם באופן מושלם.

מדוע נדרשת הוראת אנגלית?

אין מתווכחים עם העובדה, כי הגלובליזציה והעולם הרב לשוני איבד זה מכבר את הגבולות שהיו קיימים עבורו בעבר, וכי השפה האנגלית מלווה את כל תחומי חיינו. החל מהפעלת מוצרים חשמליים ובסיסיים בבית, דרך הפעלת המחשב, צפייה בכלי התקשורת ומפגשים עם אנשים ממקומות שונים בעולם – השפה האנגלית היא כלי הכרחי להשתלבות ב"עולם האמיתי". זו אחת הסיבות המרכזיות לכך שתחום לימוד אנגלית מתחיל כבר מהכיתות הנמוכות של בתי הספר, וכי הוראת אנגלית כוללת תכנים עשירים ומעמיקים, שמטרתם לאפשר למערכת החינוך את אנשי המקצוע הטובים שנחוצים לה כל כך.

אם בעבר היו אלה המתמטיקה ומקצועות המדע שנחשבו כחוד החנית של הלימודים בבתי הספר, הרי שעם הזמן הפכו השפות הזרות למרכזיות יותר ויותר בעשייה הלימודית, בדגש על השפה האנגלית שהיא השפה הדומיננטית מבין כולן. ההבנה כי לימוד אנגלית הוא כלי מרכזי בחיים האקדמיים והמקצועיים בבגרות, מאפשרת לתלמידים לרכוש לעצמם את השליטה בשפה ובבוא היום ליהנות מנקודת מוצא זהה לזו של עמיתיהם בכל רחבי העולם.

מה כולל מסלול הוראת אנגלית ?

מסלול הוראת אנגלית מספק למורים סיפוק מקצועי רב ואתגרים לא מועטים. תהליך הוראת אנגלית כולל לא רק שיפור השפה אצל המורים לאנגלית, כי אם שיפור מיומנויות דיבור, קריאה וכתיבה, כמו גם למידת תחומי ספרות אנגלית ובלשנות. בנוסף, כולל מסלול הוראת אנגלית גם הכשרה פדגוגית, המאפשר למורים להתמודד עם אתגרי ההוראה שיעמדו בפניהם כמו גם הקניית כלים להשגת משמעת בכיתה, לזיהוי פערים בין תלמידים והתאמת תוכנית לימוד אנגלית לכל ילד על פי צרכיו, קבלת כלים דידקטיים להוראה ועוד רבים.

מסלול הוראת אנגלית נמשך כשלוש או ארבע שנים, כשבמהלך הלימודים זוכים הסטודנטים להתנסות מעשית רבה. במסגרת הצד הפרקטי של הוראת אנגלית מתנסים הלומדים בנוכחות בכיתת לימוד ובצפייה בשיעורים, בחניכה אישית כאמצעי לתרגול הכלים, אולם קיבלו במסגרת המסלול ובהמשך גם בעמידה מול כיתה ובהעברת נושאים ממוקדים.

מסלול הוראת אנגלית מבוצע בדרך כלל בשפה האנגלית, על מנת לשפר את המיומנות של הסטודנטים בשפה זו. לאורך תקופה זו זוכים הסטודנטים לליווי צמוד של חונכים פדגוגים. בסיום הלימודים זוכים הסטודנטים לקבל תעודת הוראה עבור הוראת אנגלית בבתי הספר בכל הכיתות.

אפשרויות נוספות של הכשרת מורים לאנגלית

המעוניינים בכך יכולים לעבור מסלול הוראת אנגלית עבור הגיל הרך או עבור תלמידים בעלי צרכים מיוחדים. בוגרים אלה יוכלו להשתלב בבתי הספר של החינוך המיוחד, ולמצוא את דרכם בעבודה משמעותית ורבת אתגרים. בנוסף, בוגרי הוראת אנגלית יכולים לעבוד גם בתור מתרגמים או עורכים בשפה האנגלית ולזכות בכך באפשרויות להכנסה נוספת.

חשוב לדעת, כי גם משרד החינוך מעודד מסלולי הוראת אנגלית, וכי בוגרי המסלולים זוכים לתוספות כספיות לנוכח מקצועיותם ויכולותיהם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלוגרית וכותבת מאמרים בנושאי לימודי אמנות,לימודי קולנוע ותרפיה באמנות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שילו שביט

מאת: שילו שביטלימודי תעודה ומקצוע29/08/111060 צפיות
אם אתם חובבי קולנוע ואתם חולמים להיות סקורסזה הבא, לימודי קולנוע הם בדיוק הלימודים המתאימים עבורכם. לימודי קולנוע לתואר ראשון (B.Ed.F.A) או לימודי קולנוע במסגרת לימודי תעודה, מאפשרים להגשים חלום ולקחת חלק בתעשייה הכול כך ייחודית הזו.

מאת: שילו שביטאומנות - כללי17/07/111036 צפיות
טיפול באמנות, הנחשב טיפול ייחודי מסוגו, עושה שימוש בטכניקות טיפול יוצאות דופן, מתחום ההבעה והיצירה. במסגרתם של לימודי טיפול באמנות נלמדות טכניקות טיפול, העושות שימוש במגוון של כלים שונים, מתחום האמנות.

מאת: שילו שביטלימודים אקדמאיים17/04/111093 צפיות
לימודי קולנוע וטלוויזיה הם לימודים אטרקטיביים המושכים אליהם בדרך כלל משוגעים לדבר, מי שמתחברים מאוד לתחום העשייה היצירתית של קולנוע וטלוויזיה, ומי שמעוניינים להפוך את התחביב למקצוע.

מאת: שילו שביטחינוך ולימודים - כללי31/03/111544 צפיות
עובדי הוראה שהם בעלי ותק של שבע שנים ומעלה זכאים לצאת לשנת שבתון בה הם יכולים להתנסות במגוון השתלמויות לעובדי הוראה. במסגרת השתלמויות לעובדי הוראה עומדים לרשותם שפע קורסים לבחירה, חלקם קורסים הקשורים ישירות למקצוע ההוראה או לתחום המקצועי אותו הם מלמדים וחלקם קורסי העשרה בתחומים אחרים לגמרי, המיועדים לפתוח להם צוהר לתחום עניין חדש שלא הכירו קודם לכן.

מאת: שילו שביטלימודים אקדמאיים28/02/111252 צפיות
הכשרת מורים לאנגלית כוללת נושאים עיוניים רבים, המאפשרים לסטודנטים ללמוד את השפה האנגלית על כל רבדיה.

מאת: שילו שביטליקויי למידה31/01/111661 צפיות
מערכת החינוך בישראל פותחת שעריה בפני תלמידים מכל גווני הקשת ולבעלי צרכי למידה שונים, כשחלקם מוגדרים כבעלי צרכים מיוחדים. עבור תלמידים אלה פותחה מערכת הלימודים של החינוך המיוחד, המאפשרת להם לזכות בחינוך, בלמידה ובטיפול המתאימים לצרכיהם מתוך מטרה להקנות להם את הבסיס הנדרש לחיים משולבים בקהילה, לרכישת ידע ולהשכלה.

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182592 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182438 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181890 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181709 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171478 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172268 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171937 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica