חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פנסיונים לכלבים

מאת: nataly28אילוף בעלי חיים18/04/20111171 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הגיע הזמן לכלב במשפחה? הבאתם כלב הביתה והייתם רוצים לדעת איך צריך לטפל בו ולחנכו? ההכרעה לרכוש כלב היא מסובכת ואסור שתתבסס אך ורק על חיבה לבעל החיים. מחפשים מידע בנושא אילוף כלבים? רוצים למצוא אילוף גורים? בטקסט זה תקבלו אי אלו עצות טובות בנושא כלבים:

חשוב שתוודאו שהנכם אכן מוכנים למהלך הזה, מבחינת השינויים שזה יביא בחייכם ובהתנהלותכם, והן מבחינת ההוצאות. גידול כלב משמעותו טיול שלוש פעמים ביום, לדאוג למזון ולשתיה, והענקת אהבה רבה.

יתר על כן, אימוץ כלבים כרוך בהוצאות הכרחיות, קבועות ומשתנות, על ווטרינר, אוכל, תכשירים, תספורות וטיפולים במצבים כמו תאונה או בעיות בריאותיות. אם עדיין אינכם מוכנים לזה, מומלץ מאד שתחסכו מבעל החיים את האכזבה ותוותרו על האימוץ כעת.

העדיפו כלב מכלביה ולא כלבים ממגדל – כלב גזעי ממוכר פרטי תמיד מוצא בית, בזמן שהכלביות בישראל מלאות בהמוני כלבים נטושים. כלביות ומכלאות רבות ממיתות כלבים שנשארים אצלן לאורך זמן, וגם עמותות שאינן בוחרות בדרך הזו כמעט שאינן יכולות לספק לבעלי החי טיפול מקיף במיוחד מפאת הצפיפות הרבה. בדרך זו תוכלו להביא את חברכם הטוב החדש מתוך מגוון עצום ונוסף על כך, כלב ממכלאה יתן לכם אהבה ללא גבול ולנצח יהיה אסיר תודה על זה שהצלתם אותו מחיים אלה.

ומה עם גזע? בעת שכלבים גזעיים מעניקים לבעלים יוקרה ומעמד, דווקא מעורבים נוטים להיות אינטליגנטיים יותר, בעלי חיים ארוכים יותר ופחות סובלים מסיבוכים בריאותיים.

כאשר תביאו את הכלב, אל תזניחו את המשימה לחנכו. כלב אשר קיבל חינוך טוב הוא כלב מאושר, ואם מצבו המנטלי שליו ומאוזן, גם לבעלים נוח ונעים יותר לחלוק את סביבת המגורים.

מעוניינים למצוא בית ספר לאילוף כלבים?
גלשו לאתר http://www.dogschool.co.il/, בו תוכלו למצוא את כל האינפורמציה בנושא גזעים, דרכי הטיפול בהם, המון עצות, והמלצות בנושא מומחים לוטרינריה, מאלפים מצוינים, סוגי אוכל וציוד.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת nataly28

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111767 צפיות
מהסיבה הזו, תכנון המסיבה בצורה עליה חלמנו היא משימה לא קלה. במאמר הקצר הנ"ל תוכלו למצוא מספר עצות טובות שיבטיחו לכם אירוע שלא תשכחו.

מאת: nataly28בניין ואחזקה - כללי21/09/111901 צפיות
חלק ניכר מהאנשים עושים מעבר מסיבות משמחות כמו רכישה של מרחב מגורים גדול ומרווח או כשסיימו לבנות את בית החלומות. נכון, מעבר דירה הוא שלב מתיש אך גם אותו תוכלו להעביר ללא מריטת שערות.

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111819 צפיות
שלב שכדאי להתחיל איתו הוא וידוא שהאולם בו אתם רוצים לחגוג, אליו בכוונתכם ללכת לקבל טעימה ולהתרשם, הוא בעל התעודות הנחוצות להפעלתו של המקום.

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111810 צפיות
בטקסט הקרוב נסביר לכם את המגוון הרב של האופציות והעבודות שיהיה עליכם לעשות בשביל האירוע הקרב.

מאת: nataly28בניין ואחזקה - כללי21/09/112555 צפיות
מעבר דירה יכול להיות פרוצדורה מייגעת וארוכה. המאמר הבא רלוונטי מאוד לאלו שמקבלים מפתח בשבוע הקרוב, ובו נכללות כמה נקודות למחשבה על מחירי הובלות.

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111831 צפיות
סגנון הארוע ולבסוף לבחור את כל הפרטים הזעירים שיעזרו לעשות את האירוע הענק לחוויה בלתי נשכחת. למה לא לערוך את הארוע?

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי20/09/111869 צפיות
יש הגורסים כי פעולת החיתוך היא יותר בריאה מהשארת העורלה. במאמר הזה לא נחפור על שאלת ה"למה", אלא "איך".

מאמרים נוספים בנושא אילוף בעלי חיים

מאת: דניאל מלמדאילוף בעלי חיים11/02/205644 צפיות
10 טיפים מעולים לכיצד לאלף את הכלב שלך לשבת, לתת יד ועוד. קריאה נעימה

מאת: רוני הכהןאילוף בעלי חיים10/01/165748 צפיות
כלב הוא חיה שיודעת להציע אהבה ונאמנות עד אין קץ לבעלים שמטפלים בהם במסירות ועבודה עם חיה זו היא קסם של ממש שפשוט אי אפשר לסרב לו מבחינת עיסוק במשהו שאוהבים.

מאת: משהאילוף בעלי חיים23/08/158047 צפיות
הכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם. מה שחשוב להדגיש הוא שבהחלט ניתן לרתום את הכלבים לסיוע במגוון רחב של מצבים, הן פיזיים, הן רגשיים והן התנהגותיים. כאן בדיוק הרגע לדבר על אחד התחומים המרתקים ביותר בשנים האחרונות, והוא זה של הכלבנות הטיפולית

מאת: לירן יוסףאילוף בעלי חיים23/07/144472 צפיות
הכלב שלכם מציג אגרסיביות או אפילו תוקפנות כלפי אנשים? יכולות להיות לכך כמה סיבות, ביניהן מאפיין של טריטוריאליות וסיבה שנייה היא מטענים רגשיים והתנהגותיים שהכלב רכש לעצמו במהלך הזמן.

מאת: סנונית - שירותי תוכןאילוף בעלי חיים29/07/132537 צפיות
מתים על בעלי חיים? כלבים עושים אתכם מאושרים? אתם משחקים עם כל כלב שעובר ברחוב? אם התשובות לשאלות האלה חיוביות, ואם אתם מחפשים בימים אלה קריירה - ומתלבטים מה ללמוד, שווה לכם לקחת קורס מאלפי כלבים.

מאת: סנונית - שירותי תוכןאילוף בעלי חיים28/07/132292 צפיות
אם אתם אוהבים בעלי חיים ואם אתם מחפשים בימים אלו מקצוע מעניין שיכול לפתוח לכם פתח לקריירה עתידית, שווה לכם לשקול להירשם אל קורס של לימודי אילוף כלבים.

מאת: קופירייטינג פלוסאילוף בעלי חיים24/04/131966 צפיות
כיום ישנן אפשרויות רבות מהן תוכלו לבחור איך והיכן לבצע את תהליך אילוף גורים שלכם. אילוף גורים יכול להתבצע בקבוצות של מספר כלבים, כך שגור הכלבים רוכש הרגלי חינוך והן הרגלים חברתיים במקביל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica