חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למצוא מלון לכלבים

מאת: nataly28אילוף בעלי חיים18/04/20111093 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מחפשים מידע על כלבים? מאמצים כלב ועכשיו אתם רוצים לגלות כיצד צריך לטפל בו? ההחלטה לאמץ או לרכוש כלב מהווה צעד משמעותי ואסור שתתבסס רק על אהבה לכלבים. מחפשים מידע בנושא קורס אילוף כלבים? רוצים למצוא מאלף כלבים? קבלו עכשיו לא מעט עצות שימושיות בנושא גידול כלבים:

חשוב שתבדקו שהינכם מוכנים למהלך האימוץ, הן מבחינת השינויים שהמעשה יביא לחייכם ובפעילויותיכם היומיומיות, והן מהבחינה הכלכלית. דאגה לרווחת הכלב משמעותה טיולים יומיים, האכלתו והשקייתו, והענקה של תשומת לב ואהבה.

נוסף על כך, גידול כלבים כרוך בהוצאות גדולות וקטנות, רובן קבועות, לחיסונים, תכשירים, אוכל, חפצי משחק וחלילה טיפול רפואי במקרה מחלה ותאונה. אם אינכם חושבים שאתם מסתדרים על זה, כנראה שעדיף שתחסכו מבעל החיים את הסבל והאכזבה ותוותרו על אימוץ כלב בשלב זה.

לעולם העדיפו כלב מכלביה ע"פ כלבים ממוכר פרטי – בעל חיים מאדם פרטי תמיד זוכה לאימוץ, בזמן שהכלביות בישראל גדושות בהמון כלבים מדהימים. חלק גדול מהכלביות מרדימות בע"ח שנמצאים אצלן לאחר שהות מסויימת, וגם אלו שלא מוכנות לבחור בדרך פעולה זו בד"כ אינן מצליחות לספק לבעלי החי טיפול צמוד ואיכותי בגלל הצפיפות. הכלבייה תאפשר לכם לאמץ את הכלב המושלם מתוך מגוון עצום ובנוסף, כלב שתאמצו מכלבייה יעטוף אתכם עם אהבה ללא גבול ויהיה אסיר תודה בשל העובדה שהענקתם לו חיים.

ומה עם גזע? כלבים גזעיים אמנם מעניקים לנו יוקרה ומעמד חברתי, דווקא מעורבים הם לרוב יותר חכמים, בעלי חיים יותר ארוכים ונוטים פחות לסבול מבעיות בריאותיות.

הבאתם כלב? חשוב מאוד שתשקיעו בחינוך והאילוף שלו. כלב אשר קיבל אילוף טוב זה כלב מאושר, וכשהוא רגוע ומאוזן, גם לבעלים הרבה יותר נעים לחלוק סביבת מגורים.

איזה מידע יש על בית מלון לכלבים?
גלשו לאתר http://www.dogschool.co.il/, בו תוכלו למצוא כמויות אדירות של מידע בנושא גזעי כלבים, טכניקות חינוך, המון עצות, ומידע בנושא וטרינרים, מאלפים טובים, ציוד ומזון.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת nataly28

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111765 צפיות
מהסיבה הזו, תכנון המסיבה בצורה עליה חלמנו היא משימה לא קלה. במאמר הקצר הנ"ל תוכלו למצוא מספר עצות טובות שיבטיחו לכם אירוע שלא תשכחו.

מאת: nataly28בניין ואחזקה - כללי21/09/111899 צפיות
חלק ניכר מהאנשים עושים מעבר מסיבות משמחות כמו רכישה של מרחב מגורים גדול ומרווח או כשסיימו לבנות את בית החלומות. נכון, מעבר דירה הוא שלב מתיש אך גם אותו תוכלו להעביר ללא מריטת שערות.

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111814 צפיות
שלב שכדאי להתחיל איתו הוא וידוא שהאולם בו אתם רוצים לחגוג, אליו בכוונתכם ללכת לקבל טעימה ולהתרשם, הוא בעל התעודות הנחוצות להפעלתו של המקום.

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111807 צפיות
בטקסט הקרוב נסביר לכם את המגוון הרב של האופציות והעבודות שיהיה עליכם לעשות בשביל האירוע הקרב.

מאת: nataly28בניין ואחזקה - כללי21/09/112552 צפיות
מעבר דירה יכול להיות פרוצדורה מייגעת וארוכה. המאמר הבא רלוונטי מאוד לאלו שמקבלים מפתח בשבוע הקרוב, ובו נכללות כמה נקודות למחשבה על מחירי הובלות.

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111827 צפיות
סגנון הארוע ולבסוף לבחור את כל הפרטים הזעירים שיעזרו לעשות את האירוע הענק לחוויה בלתי נשכחת. למה לא לערוך את הארוע?

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי20/09/111867 צפיות
יש הגורסים כי פעולת החיתוך היא יותר בריאה מהשארת העורלה. במאמר הזה לא נחפור על שאלת ה"למה", אלא "איך".

מאמרים נוספים בנושא אילוף בעלי חיים

מאת: דניאל מלמדאילוף בעלי חיים11/02/205629 צפיות
10 טיפים מעולים לכיצד לאלף את הכלב שלך לשבת, לתת יד ועוד. קריאה נעימה

מאת: רוני הכהןאילוף בעלי חיים10/01/165744 צפיות
כלב הוא חיה שיודעת להציע אהבה ונאמנות עד אין קץ לבעלים שמטפלים בהם במסירות ועבודה עם חיה זו היא קסם של ממש שפשוט אי אפשר לסרב לו מבחינת עיסוק במשהו שאוהבים.

מאת: משהאילוף בעלי חיים23/08/158045 צפיות
הכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם. מה שחשוב להדגיש הוא שבהחלט ניתן לרתום את הכלבים לסיוע במגוון רחב של מצבים, הן פיזיים, הן רגשיים והן התנהגותיים. כאן בדיוק הרגע לדבר על אחד התחומים המרתקים ביותר בשנים האחרונות, והוא זה של הכלבנות הטיפולית

מאת: לירן יוסףאילוף בעלי חיים23/07/144470 צפיות
הכלב שלכם מציג אגרסיביות או אפילו תוקפנות כלפי אנשים? יכולות להיות לכך כמה סיבות, ביניהן מאפיין של טריטוריאליות וסיבה שנייה היא מטענים רגשיים והתנהגותיים שהכלב רכש לעצמו במהלך הזמן.

מאת: סנונית - שירותי תוכןאילוף בעלי חיים29/07/132535 צפיות
מתים על בעלי חיים? כלבים עושים אתכם מאושרים? אתם משחקים עם כל כלב שעובר ברחוב? אם התשובות לשאלות האלה חיוביות, ואם אתם מחפשים בימים אלה קריירה - ומתלבטים מה ללמוד, שווה לכם לקחת קורס מאלפי כלבים.

מאת: סנונית - שירותי תוכןאילוף בעלי חיים28/07/132289 צפיות
אם אתם אוהבים בעלי חיים ואם אתם מחפשים בימים אלו מקצוע מעניין שיכול לפתוח לכם פתח לקריירה עתידית, שווה לכם לשקול להירשם אל קורס של לימודי אילוף כלבים.

מאת: קופירייטינג פלוסאילוף בעלי חיים24/04/131963 צפיות
כיום ישנן אפשרויות רבות מהן תוכלו לבחור איך והיכן לבצע את תהליך אילוף גורים שלכם. אילוף גורים יכול להתבצע בקבוצות של מספר כלבים, כך שגור הכלבים רוכש הרגלי חינוך והן הרגלים חברתיים במקביל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica