חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם נשארו מובילים טובים בימינו?

מאת: שגיאצרכנות21/04/20112984 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ר' (שם בדוי) מצפון הארץ חיכתה כל חייה לרגע הזה, בו תעבור מדירת החדר הקטנה השכורה שלה, לבית גדול שיהיה רק שלה (נו טוב, ושל בעלה ושני ילדיה). אלא שמהר מאוד הפכה ההתרגשות הגדולה למפח נפש של כעס ודמעות, שעה שחברת הובלות קטנה ומטריפה הצליחה לשבור את התמונה האחרונה של סבא שלה, שהיה גיבור חיל, שלא נדבר על הפלאזמה החדשה, שהשריטה שקיבלה מהקיר מחלקת את המסך שלה לשניים. כן לעצבות, לא להתרגשות.

סיפורה של ר' אמור לשמש כלקח לכל אלו שזקוקים לחברת הובלות, פותחים דפי זהב ובוחרים רנדומאלית מובילים שיעשו עבורם את העבודה. נדמה שאין שוק פרוץ יותר משוק ההובלות בישראל. מובילים רבים אינם מקבלים הכשרה בסיסית, והרמה, לעיתים קרובות, נמוכה.

למרות שמנהלי חברות הובלות נוטים לזלזל במקצוע של עצמם בכך שהם לא מכשירים אנשים ומביאים ילדים בני 16 שמעולם לא הרימו קופסת שימורים להיות העובדים שלהם, לכם אסור להיסחף בזלזול. מדובר פה על חפצים יקרי ערך  אותם רכשתם בעמל רב במהלך חייכם. בשנייה אחת הם יכולים להישרט, להינזק, להישבר ושום סכום כספי לא יפצה על עוגמת הנפש.

תשכחו מקו המחשבה שקובל שמדובר בסך הכול בלקחת דברים ולהעמיס על משאית. הובלות זה הרבה מעבר לכך. זה מתחיל באריזה נכונה שמונעת נזקים ושברים; נמשך באופן הרמת החפצים הכבדים שמונע עייפות טוטאלית אחרי שעתיים עבודה; זה אומר סידור משאית יעיל ובטוח שימנע תזוזות בסיבובים; שלא נדבר על אופן נהיגה איטי ושפוי, ולא לעלות על באמפרים ב-40 קמ"ש; וכמובן, פריקה יעילה, נכונה וזהירה של הציוד שלכם.

לכן, בבחירת מובילים לביתכם, חובה לעשות "שיעורי בית" כמו שצריך – לעוץ עצה מחברים וקרובי משפחה, לחפש מידע באינטרנט, לצוד אחר המלצות וביקורות שירות שונות סטייל "יצאת צדיק" האגדי, לברר בכמה חברות לפני שבוחרים, ואפילו לצפות בביצוע עבודה של חברת הובלות שאתם רוצים בשרותיה. תוך שנייה אחת תוכלו להבחין אם מדובר במקצוענים או חאפרים.

זכרו שהגבול בין מובילים מקצוענים לחובבנים עובר בדיוק על שולחן הסלון שלכם...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שגיא קהלני, מנהל מחלקת השיווק בחברת דרונט המתמחה בבניית אתרים, שיווק באינטרנט וקידום אתרים במנועי חיפוש

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שגיא

מאת: שגיאעסקים - כללי29/08/121467 צפיות
רבים מאתנו מכירים את המצבים הלא נעימים של סתימות בצנרת, או של תקלות במשאבות הביוב, או הצפות עקב פיצוץ בצנרת. כל המצבים הללו יוצרים אצלנו תחושות של חוסר אונים, משום שאין באפשרותנו לפתור את התקלות בעצמנו, ועלינו להיעזר באנשי מקצוע המספקים שירותי אינסטלציה.

מאת: שגיאמיחשוב ארגוני06/08/121376 צפיות
המשתמש הממוצע במחשב מכיר את היישומים והתוכנות שבהם הוא משתמש ואת החלקים הנראים לעין של המחשב. ואולם תקלה קלה במחשב גורמת ללחץ רב אצל המשתמשים ועלולה לשבש באורח משמעותי את הפעילות העסקית....

מאת: שגיאעיצוב פנים27/06/111756 צפיות
גם אלה שאינם מחשיבים את המטבח למקום המרכזי בבית חייבים להודות כי הוא לפחות המרכז הקולינרי שם. וכיון שכך, וכיון שמרכז קולינרי איננו יכול להתקיים אלא אם הרהיטים בו הם האיכותיים ביותר, השימוש בו הוא הנוח ביותר והמראה שלו תופס את העין ומשובב את הלב. רק מטבחים איכותיים ברמה גבוהה עונים על כל הדרישות האלה, ובראש מטבחי היוקרה ניתן, ללא ספק, להציב את מטבחי טופז. מה, אם כן, מייחד את מטבחי טופז משאר המטבחים?

מאת: שגיאגני ילדים23/06/112020 צפיות
התפתחותם של ילדינו, דור העתיד שלנו, צריכה להעסיק כל אחד מאיתנו. חלק מרכזי בהתפתחות הילדים הוא שימוש נבון ויעיל בצעצועים השונים ובציוד לימודי לגני-ילדים.

מאת: שגיאעיצוב פנים07/06/115272 צפיות
למטבחי טופז מוניטין רב שנים בייצור מטבחים איכותיים העמידים לא רק לפגעי האקלים הים תיכוני, החום והלחות אלא גם למפגעים נוספים הקשורים למהות העבודה במטבח כגון רטיבות, עומס משקלי על הארונות ועוד.

מאת: שגיאכירופרקטיקה29/05/119251 צפיות
גם אתם סובלים מכאבי מפרקים? נמאס לכם לחיות עם כאב בלתי נסבל? נסו גם אתם את טבליות מגה גלופלקס והצטרפו להמוני האנשים שכבר החליטו להפחית מהכאב.

מאת: שגיאבניין ואחזקה - כללי23/05/111755 צפיות
העברת תכולת דירה או משרד היא עסק לא קל, זאת יודע כל מי שעבר דירה בחייו. גם מציאת חברת הובלות שאפשר לסמוך עליה יכולה לקחת זמן רב. הובלות במרכז הארץ מהוות את עיקר ההובלות המתבצעות מדי יום. אחד הדברים המאפיינים הובלות במרכז לעומת הובלות באזורים אחרים הוא עומסי התנועה הרבים בגוש דן בשעות הבוקר ואחרי הצהריים. טיפ חשוב הוא, לכן, לתכנן הובלות במרכז הארץ כך שיפלו דווקא על שעות הערב, או אפילו לדחות אותן לסוף השבוע.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214226 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204364 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205265 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194168 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193398 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193441 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182915 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica