חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירה נכונה לאירוע האינטימי שלכם..

מאת: רויטל ל אירועים עסקיים24/04/20111032 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מוסיקה למסיבות,ערבי חברה, אירועים עיסקיים ואירועים פרטיים, אינה חייבת להיות מחרישת אזניים,אלא יכולה להיות מתאימה בדיוק לצרכים שלכם בהתחשב באורחים המוזמנים.

התקליטן אותו תבחרו לאירוע שלכם אמור להתחשב,להתאים עצמו אליכם, לשאול אתכם את השאלות הנכונות, מיקום האירוע,מס' האנשים המוזמנים לאירוע,גילאי המוזמנים,והאם אתם אוהבי ומוכנים לכל סוגי המוסיקה, או שתרצו לוותר על מוסיקה מסויימת.

אם הקהל שלכם הוא קהל מבוגרים,  או קהל אנשים שלא התראו הרבה שנים, רצוי שהתקליטן יתחיל את הערב בהרבה מוסיקת רקע סולידית ואיכותית, בווליום נמוך ויתן לכם להחליף חוויות, ו"להפגש".

תקליטן טוב לא חייב להרקיד כל הערב, ישנם אירועים או חלקים בהם שרצוי לנגן מוסיקת רקע נעימה לאוזן.

הגדירו לתקליטן את טעמכם ואת נטיותכם המוסיקליות, אך תנו לו "לעשות את העבודה" ולהשתמש בנסיונו בקריאה נכונה של האירוע שלכם ושל הקהל אותו הזמנתם.

ישנם תקליטנים הבוחרים לעבוד "בשקט" ולא לדבר במשך כל הערב, וישנם כאלה הכוללים בעבודת התקליטנות גם הנחיה ועידוד הקהל.תקליטן כזה יציין כמה וכמה פעמים את חוגג השימחה וישימו במרכז בערב.

תקליטנית טובה תקים לרקוד גם את אלו מביניכם אשר לא "קמו מהכסא" במשך שנים ארוכות,

המוסיקה הינה הדבר העיקרי באירוע שלכם, (כמובן שגם האוכל),והתקליטן אותו בחרתם יכתיב את האוירה כשלווה ורגועה באירועים מסויימים, וגם שמחה ומקפיצה באירועים מסוג אחר. בנוסף לעבודתו החשובה של התקליטן בתפקדו וכשרונו לעשות "מעברי שירים חלקים" ולא להעביר את הרוקדים על הרחבה מקצב לקצב במעבר חד,  עבודתו גם לבחור את המוסיקה המתאימה והנכונה,את המינון הנכון מכל סגנון, את הווליום המתאים, וכל זאת בהתאם לבקשותכם ולמצב-רוחכם.

שירה בציבור לאירועים

רויטל-זמרת לאירועים ושירה בציבור 050-5382143.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רויטל - שירה בציבור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רויטל ל

מאת: רויטל ל מוסיקה02/12/204817 צפיות
אחת מצורות הבילוי הפופולריות בשנים האחרונות היא הקריוקי אשר מקורו במדינת יפן ופרושו "תזמורת ריקה". אנשים מסתבר מאוד אוהבים לשיר, ולכן כל אירוע בו תהיה הפעלה אקטיבית, כזו שהאורחים יוכלו להביע עצמם ולהתבטא בשירה, יהפוך למשהו מוצלח.

מאת: רויטל ל תקליטנים29/11/204611 צפיות
אם יש משהו ברור שכולנו יודעים ורוצים זה שאירוע הוא דבר שמח, משמח ומרגש. את זה תבטיחו לי שאתם לא מפספסים את מה שיעשה לכם את הערב, זו התכנית שתעזור לכם להרים את הערב בו הזמנתם את האהובים לכם מכל לביתכם להתרגש איתכם ולשמוח.

מאת: רויטל ל בר ובת מצווה28/09/14992 צפיות
מארגנים אירוע ? אתם בטח שואלים את עצמכם, איזה הרכב או זמר או זמרת או צמד כדאי לי להזמין לאירוע שאני מתכנן לערוך לכבוד פרישת אחד העובדים בחברה? איך לפעול? ומה לעשות קודם? למצוא מקום? לקבוע תאריך,להזמין את האורחים? ובכן, בהמשך אסביר ואמליץ על השלבים הנכונים אחד אחד וכך לאט יתחילו הדברים להסתדר ויפוג הערפל..

מאת: רויטל ל מסיבות10/09/142611 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר להפיק אירוע לוועד עובדים, היא להזמין תכנית של שירה בציבור, המושכת את הקהל לשירה ולפעולה, שרה בציבור תיתן מענה מושלם לאירוע חברה, או אירוע לוועד עובדים כלשהו ומומלצת ביותר..

מאת: רויטל ל להקות אירועים02/09/141939 צפיות
עולם האירועים בעולם האירועים מדברות התוצאות, חשוב להגדיר יעדים לפני האירוע, אם אירוע קטן ואם רב משתתפים. יחד עם זאת חשוב לא פחות לזכור מיהם אותם מוזמנים והאורחים שלנו, ומהי הדרך להשגת התוצאות הטובות ביותר ולהנאה הגדולה ביותר של בעל השמחה ושל אורחיו.

מאת: רויטל ל בר ובת מצווה10/05/142134 צפיות
שיריה של נעמי שמר נחשבים לנכס צאן ברזל בתרבות הישראלית, בערבי שירה בציבור אשר אני עורכת אני משלבת ושוזרת בתכנית באופן קבוע את שיריה היפים של נעמי שמר, שירים כמו :סרנדה לך, אהבת פועלי בנין,איילת אהבים,לילה בחוף אכזיב,אהבה בת עשרים,אני גיטרה,החגיגה נגמרת,הללויה,ירושלים של זהב,מחר,על כל אלה,עוד לא אהבתי די,על כנפי הכסף,שלג על עירי,שיר השוק,שלגיה,שיר סיום ועוד ועוד..

מאת: רויטל ל מסיבות20/03/141028 צפיות
זה לא מפתיע כי תכנית שירה בציבור והזמנת זמרי שירה בציבור אולטימטיבית ועושה את העבודה בכל אירוע שתארגנו, גם כתכנית העיקרית בערב וגם אם תבחרו שתהיה חלק ממנו. שימוש במוסיקה לאירועים וגם באמן/זמרת לאירוע ניתן לומר שיהיה די קריטי וחשוב להצלחתו של האירוע, של,הדבר חשוב במיוחד כאשר מדובר באירועים רב משתתפים בהם ייתכן מצב של חוסר היכרות בין האנשים ולכן גם חוסר תקשורת ויכול להיווצר מצב בו יהיה חלל ריק.

מאמרים נוספים בנושא אירועים עסקיים

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים19/05/213838 צפיות
מדי שנה חברות ובעלי עסקים מפרסמים את העסק שלהם על מנת להישאר תמיד בתודעת הצרכן, מהם מוצרי הפרסום שנותנים יותר, תקבלו יתרון גדול משמעותית מול המתחרים שלכם בכנסים ואירועים עסקיים? עציצים ממותגים יבטיחו לכם יתרון. ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים03/10/195997 צפיות
מתנות ממותגות לכנסים הן הפתרון האולטימטיבי, לרוצים להעמיק את זהות המותג בתודעת הצרכנים הלקוחות והעובדים שלכם עם מתנה מקורית ובעלת ערך. ממבחר מסרים ממותגים בעציצים נסו לחשוב אילו הייתם מקבלים עציץ ממותג עם ברכה אישית או עסקית בטוח שהמתנה הממותגת תוצג אצלכם על השולחן במשרדכם זמן רב לאחר הכנס

מאת: vodplaceאירועים עסקיים29/03/171840 צפיות
רוצים שערב החברה שלכם יהיה יותר מעניין ומגניב? ערכו ערב קריוקי!

מאת: דרור אטריאירועים עסקיים27/06/162000 צפיות
כאשר אתם מגיעים למצב שבו אתם רוצים מישהו לידכם שידע לתת לכם את העצות הטובות ביותר שצריך לצורך ניהול קריירה מצליחה בעולם הבידור, אתם מגיעים למצב שאתם צריכים מנהל אישי. וזה בדיוק מה שאנחנו נעשה בשבילכם. זאת ההתמחות שלנו ואנחנו עושים את זה בצורה מדהימה במשך כל הזמן.

מאת: גולאסואירועים עסקיים10/06/162096 צפיות
מתכננים אירוע חברה? יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בהפקת אירועים עסקיים לחברות. איך בדיוק מתפקד האירוע? איפה, מתי ? מה הצרכים ? מי האורחים? אלו רק חלק מהשאלות שיש להבין טרם הפקת האירוע.

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים19/02/162422 צפיות
מתנות ממותגות לאירועים, מיתוג הוא דבר חשוב מאוד בימינו, תוספת חיובית מאוד לכל אירוע, ארגון דינאמי וחכם של אירוע מלא חיים ובזכות תוספות חשובות כמו מתנות ממותגות לאירועים האירוע יהיה כזה שיהיו בו לא מעט נקודות מיוחדות ורגשי שיא שישדרו לכולם עד כמה היה מדובר בהתכנסות מושלמת.

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים12/02/162370 צפיות
מתנות לאירועים, מימוש הרצון לחלק מתנה איכותית, מבחר שמשלב גם מראה מעניין, תמורה מלאה לכל השקעה כספית, עומדת תוצאה מרשימה שמהווה תמורה מלאה לכל שקל שהוצא. כך נהנים הן החוגגים והן בעלי השמחה מחלוקה מוצלחת של מתנות בלתי נשכחות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica