חפש מאמרים:
שלום אורח
20.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איתור נזילות זה למקצוענים

מאת: המייפהשיפוצים26/04/2011683 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנשים שסובלים מצנרת סדוקה, מנזילות ומרטיבות בקיר או בתקרה נתקפים לחץ ובהלה. ואין זה פלא. נזילה בצנרת היא אחת מבעיות האינסטלציה החמורות ביותר, ובעבר, הטיפול בה היה כרוך בעבודה רבה וקשה, בהרס רב לבית וגם בתשלום גבוה במיוחד. למרבה המזל מציאות זו השתנתה בשנים האחרונות. הודות לטכנולוגיה חדשה לאיתור נזילות, מלאכת איתור הנזילה ותיקונה הפכה לקלה יותר מאי פעם.

איתור נזילות בעבר

בעבר, לא היו מכשירים ואמצעים טכנולוגיים שסייעו לאינסטלטור באיתור נזילות. לכן הוא נאלץ להסתמך אך ורק על האינסטינקטים המקצועיים ועל תחושת הבטן שלו, ולפעול בשיטה של ניסוי וטעייה: הוא ביצע ניחוש מושכל לגבי מיקום מוקד הנזילה, ושם פער חור בקיר בתקווה להגיע אל הצנרת הסדוקה.

אלא שבמרבית הפעמים נדרשו כמה וכמה חורים עד שהתגלה מוקד הנזילה. משמעות הדבר היתה שכל מלאכת איתור נזילות ארכה זמן רב, דרשה מהאינסטלטור מאמץ פיזי לא מבוטל, היתה כרוכה בהרס כבד לדירה ובתשלום של כסף רב כדי להחזירה לקדמותה. וכל זאת רק כדי לאתר את מקום הנזילה, ועוד לפני שמתחילים בתיקון הצנרת.

איתור נזילות כיום

למרבה המזל, עברנו כברת דרך מאז בוצע איתור נזילות בשיטה חלמאית זו. כיום, תחום איתור הנזילות עבר מהפכה טכנולוגית של ממש, במסגרתה נכנסו לשימוש מכשירים מתקדמים, המאפשרים לבצע איתור נזילות קל, מהיר, ממוקד ונטול מאמץ.

כיום, איתור נזילות כבר לא מתבסס על אינטואיציה אלא נשען על מכשירים טכנולוגיים מתקדמים, כמו: גלאי נזילות תת קרקעיות באמצעות מחשב שמאתר רעשי נזילות, מצלמה תרמית ועוד. מכשירים אלו מאפשרים לנו לדעת בדיוק היכן נמצא מוקד הנזילה מבלי לפעור חורים מיותרים בקיר או ברצפה. בכך, הם חוסכים לנו זמן עבודה, מאמץ פיזי, הרס מיותר של הבית וגם לא מעט כסף.

איתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית

המצלמה התרמית היא האביזר הנפוץ ביותר לאיתור נזילות כיום. הסיבה לכך נעוצה בקלות השימוש בה כמו גם בתוצאות המדויקות שלה. המצלמה התרמית פועלת בהתבסס על קרניים אינפרא-אדומות. קרניים אלו מסוגלות לזהות את הטמפרטורה של כל עצם שאליו הן מכוונות. כאשר אנו מצלמים קיר או רצפה במצלמה תרמית, מתקבלת על המסך תמונה של החלל, כשהוא צבוע בצבעים שונים. הצבעים החמים (אדום, צהוב, כתום) מסמנים את האזורים היבשים, ואילו הצבעים הקרים (כחול, ירוק, סגול) מסמלים את האזורים בהם הטמפרטורה נמוכה יותר – שם גם נמצא מוקד הנזילה. בנקודה זו יש לפעור את החור כדי לתקן את הצנרת הבעייתית.

 



תגיות המאמר: איתור נזילות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

איתור נזילות- המייפה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת המייפה

מאת: המייפהבניין ואחזקה - כללי23/08/11745 צפיות
הטכניקות הנהדרות של ימינו מאפשרות פעולות רבות שבעבר לא היו אפשריות. בעבר בשביל לתקן נזילה פשוטה היה צריך לפרק לפחות מחצית הבית בשביל לגלות מאין הנזילה מגיעה. לא רק שהדבר היה כרוח בבלאגן היסרי ובמתחים מיותרים מצד בעלי הבית אלא שגם ההריסה והבניה מחדש של הקירות עולה הון תעופות של כסף. בעבר על כל נזילה הכי קטנה בקירות או בריצפה היה צורך לשבור קירות ורצפות.

מאת: המייפהבניין ואחזקה - כללי16/08/11859 צפיות
כשהברז דולף, אנחנו בדרך כלל נבחין בכך מיד ונקפיד לסגור אותו היטב. אך מה נעשה כשהצנרת דולפת? מכיוון שהצנרת שלנו חבויה בתוך קירות ורצפת הבית, יכול לעבור זמן רב עד שנבחין בכך. לעיתים, רק חשבון המים הגבוה שנקבל יעורר את חשדנו, הרבה לפני שנשים לב לסממנים חיצוניים בקירות או בתקרה. אך כדי להימנע מחשבונות מים מנופחים ומפגעים אסתטיים בקירות הבית שלנו, כדאי למהר ולבצע איתור נזילות בכל מקרה של חשש לנזילה.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232710 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223346 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212907 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211362 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211241 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201415 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201146 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica