חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביקורת מבנים לפני השקעה

מאת: גל מורבניין ואחזקה - כללי26/04/2011749 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ביקורת מבנים לפני השקעה בנדל"ן

ביצוע ביקורת מבנים הוא מהלך חשוב מאוד עבור כל משקיע בנדל"ן, חשוב להבין שביקורת מבנים עשויה להביא לכך שנזהה בעיות שונות בבית או בבעלות עליו או בסביבה שלו, בעיות אלה עשויות לסייע לנו בהורדת המחיר עבור הנכס או בקבלת החלטה שאנו לא רוצים כלל לרכוש אותו. בעיה זו עשויה להיות משמעותית יותר כאשר אנו מבקשים לקחת משכנתא או הלוואה עבור רכישת אותו הכס. ביקורת מבנים מקצועית היא מהלך חשוב מאוד בכל רכישת דירה או בית כלשהו בכל מקום שהוא שבארץ ויש לעשות כדי לחסוך סיבוכים עתידיים לגבי תקלות בעיות סביבתיות חובות שונים של הבית ועוד.

למצוא ביקורת מבנים מקצועית במסגרת תקציב

רכישת דירה היא משימה יקרה מאוד ולכן לא תמיד נוכל להשקיע כסף רב בביצוע בדיקת דירה. לכן כדי מאוד למצוא ביקורת מבנים מקצועית במסגרת תקציב שכן במידה ונצליח למצוא ביקורת מבנים מקצועית במסגרת תקציב נוכל להיות רגועים לגבי האופן שבו אנו רוכשים את הדירה ומנגד לא לוותר על סכומי כסף גבוהים.  כדי למצוא ביקורת מבנים מקצועית במסגרת תקציב עלינו לדעת בדיוק כיצד עלינו לעשות את בדיקת הבית. עלינו לבחון את החלקים הבעייתיים לבדוק את הסביבה של הבית ואת מצבו המשפטי. כדי למצוא ביקורת מבנים מקצועית במסגרת תקציב עלינו לעשות סקר שוק ולהכיר באופן טוב יחסית את השוק ואת המחירים.

בדיקת דירה לאיתור נזקים

לאחר שהצלחנו למצוא ביקורת מבנים מקצועית במסגרת תקציב נוכל להמשיך בתהליך רכישת הדירה במידה ואכן אנחנו עדיין רוצים לרכוש אותה. במקרים רבים לאחר שהצלחנו למצוא ביקורת מבנים מקצועית במסגרת תקציב אנו עשויים לשנות את דעתנו לגבי רכישת הדירה. 

ביקורת מבנים – בשביל השקט הנפשי שלכם!

ביקורת מבנים היא בדיקה שמביאה איתה הרבה שקט ושלווה. ולמה? אם במבנה שבו אנו גרים יש ליקויי בניה נסתרים, ואין ביכולתנו לדעת מה חומרתם ומה הסכנות הטמונות בהם – ביקורת מבנים יכולה לחשוף כל זאת בין רגע. ביקורת מבנים מפיגה את כל החששות, המחשבות או חלילה הסיוטים, שיש לנו בכל הנוגע לבטיחות המבנה בו אנו חיים. זכרו כי בטיחות המבנים והבתים שלנו היא דבר בסיסי, ואנו חייבים להבטיח זאת לנו, לילדנו ולדיירים העתידים שיגורו במבנה שלנו.

זאת ועוד – בתים ומבנים אשר דוחים את ביצוע ביקורת המבנים, או במקרים גרועים יותר, פשוט מתעלמים כליל מביצוע בדיקה הנדסית כלשהי במבנה, מסכנים את עצמם ואת כל הדיירים במבנה. אם מתגלים ליקויים כאלו בעת מכירת הנכס, דעו לכם שמדובר בברוך של ממש. תוכלו להפסיד זמן יקר, וגם הרבה מאוד כסף מכיסכם הפרטי יצטרך לצאת החוצה חיש מהר אל חברות בדק בית שונות – פשוט כי אתם הייתם עצלנים מדי ודחיתם את זה שוב ושוב. אל תעשו זאת לעצמכם, ובטח שלא לאנשים שגרים במבנה שלכם, בין אם זה אנשים שמשכירים דירות אצלכם, בני משפחתכם, קרובים  ואפילו אתם בעצמכם – שום דבר לא שווה בשביל שתסכנו את החיים שלהם ותשאירו את המבנה לא מוגן ולא בטוח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גל מור

מאת: גל מוראומנות - כללי25/04/131136 צפיות
בשנים האחרונות ניתן להבחין בתופעה שיותר ויותר כלות מיועדות בוחרות לרכוש שמלות כלה דרך האינטרנט. ההחלטה הזו מאפשרת להן להנות ממחירים אטרקטיביים ונמוכים בהרבה מהעלות המקומית של שמלות הכלה, לבצע רכישה מהירה, קלה ופשוטה וכל זאת בלי שום צורך לצאת מן הבית. עם זאת, לא מעט מהכלות המיועדות שמקבלות את המשלוח שלהן מחוץ לארץ לא תמיד שבעות רצון ולעיתים אף נאלצות להשליך את השמלה שהזמינו לפח

מאת: גל מורחקירות10/12/111186 צפיות
להיות בלש פרטי ולעבוד כבלש פרטי זה עבודה מגוונת. יום אחד אתה עוקב אחר גבר בוגד וביום אחר אתה מאתר אדם שירש ירושה גדולה או להיפך אתה מוכיח שמתחזה מנסה לקבל ירושה שמגיעה למישהו אחר.

מאת: גל מורחקירות09/12/111431 צפיות
חוקר פרטי הוא אדם בעל מקצוע אפוף מסתורין. עם זאת, חוקר פרטי לרוב יהיה אדם שיושרו אינו מוטל בספק ושיטות הפעולה שלו חוקיות לגמרי. על כל חוקר פרטי להיות דיסקרטי עם הפונה אליו משום שפעמים רבות הוא עלול

מאת: גל מורחקירות09/12/111290 צפיות
ישנם מקרים בחיים בהם אנחנו נאלצים לפנות לאדם אשר תפקידו הוא חוקר פרטי. חוקר פרטי יכול לחקור עבורנו מקרים בהם אנחנו רוצים לדעת משהו שיש לו ערך עבורנו, אך לאו דווקא בעל עניין למישהו אחר.

מאת: גל מורחקירות09/12/111171 צפיות
אחת הדרכים הנפוצות למנוע אסון או פשע שעתיד להתרחש, כזה שאין באפשרותנו לצפותו בדרכים מקובלות היא באמצעות חקירות. בדרך כלל הגופים שמורשים לנהל חקירות ישירות הם גופים ממשלתיים כמו המשטרה.

מאת: גל מורפרסום באינטרנט09/12/111386 צפיות
כאשר מדברים על מודל הוגן של פרסום יש רק מודל אחד אותו ניתן לסמן כוודאות כמודל פרסום הוגן לשני הצדדים והוא כאמור - פרסום באינטרנט בשיטת ה-PPC. מדובר על שיטת פרסום באינטרנט בין אם דרך מנועי חיפוש ובין

מאת: גל מוררהיטים07/12/111574 צפיות
מזנונים מעץ מלא הם הדגמים הנמכרים ביותרבארץ. כבר שנים שהם שומרים על ביקוש גבוה חרף הדגמים החדישים של מזנונים מחומרים סינתטיים. מזנונים מעץ מלא פשוט נראים יותר טוב והם מצדיקים את המחיר

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222777 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223084 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211365 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211322 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211583 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211555 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211742 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica