חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פטנט השער החשמלי

מאת: גל מורריהוט 26/04/2011708 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שער חשמלי הינו שער אשר אפשר לראות במקומות רבים ושונים. שער חשמלי לרוב ממלא מספר פונקציות שונות. או במילים אחרות: כל מקום המתקין שער חשמלי עושה זאת מסיבות אחרות. ישנם אנשים אשר מתקינים בביתם הפרטי או בכניסה לבית הדירות שלהם שער חשמלי על מנת להתגונן משודדים ומפורצים.

מעבר לכך ששער חשמלי אכן מקשה מאוד על הכניסה לתוך הבניין או לתוך הבית עצמו הוא גם מרתיע מאוד. מעבר לכך, בבתים בהם יש שער חשמלי לרוב יש גם אמצעי אבטחה נוספים מהם השודדים חוששים דוגמת מצלמות נסתרות ומצלמות גלויות, שומר מפטרל, שומר בעמדה קבועה, כלבי שמירה מאיימים ואמצעי אבטחה נוספים.

שער חשמלי ניתן לראות במקומות רבים גם בכניסה למוסדות שונים דוגמת מוזיאונים, בתי דיור מוגן לגיל הזהב, אוניברסיטאות ומכללות. ניתן לראות שער חשמלי גם בכניסה למקומות יישוב שונים שזקוקים לאבטחה או שהדיירים המתגוררים בהם מבקשים לעצמם פרטיות.

ניתן לראות שערים חשמליים בכניסה ליישובים קהילתיים שונים, ישובים שנמצאים מעבר לקו הירוק, קיבוצים, מושבים ומקומות יישוב נוספים. שער חשמלי ניתן לראות גם בכניסה לחברות שונות אשר נזקקות לאבטחה.

שער חשמלי לחניה הוא אחד מסוגי השערים החשמליים הנפוצים ביותר. ניתן לראות סוגים שונים של שערים חשמליים שכל תפקידם הוא למנוע מכלי רכב זרים לחנות במקום חניה פרטי.

שער חשמלי לחניה בכניסה לבית פרטי לרוב יהיה מעוצב בצורה דקורטיבית יותר ואלגנטית יותר מאשר שער חשמלי לחניה בבניין דירות משותף. עם זאת, על אף העיצוב השונה של השער החשמלי תפקידו של שער חשמלי בשני המקרים הינו דומה.

שער חשמלי ניתן לפתוח באמצעים שונים. לעתים שומר שיושב בביתן יכול לפתוח שער חשמלי על ידי לחיצה על כפתור. לעתים אחרות ניתן לפתוח שער חשמלי על ידי שלט רחוק. יש כיום אמצעים נוספים שבאמצעותם ניתן לפתוח שער חשמלי.

אם תחפשו בגוגל את צמד המילים שער חשמלי או שערים חשמליים - תוכלו לגלות תוך שניות ספורות מבחר רחב של תריסים חשמליים בטכנולוגיות חכמות. מבחר השערים החשמליים עלול לבלבל אותנו - הצרכנים שבסך הכל רוצים לרכוש שערים חשמליים איכותיים מספיק לבית שלהם. על מנת להיות בטוחים שאתם קונים את התריסים החשמליים שמתאימים לכם - כדאי לערוך סקר שוק מקיף אודות השערים החשמליים הקיימים היום בשוק. מבין החברות שתמצאו, תוכלו גם למצוא את חברת יהב שלום ובניו המתמחה בעיצוב, ייצור ופיתוח שערים חשמליים חכמים, שערי ברזל, שערי חניה ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גל מור

מאת: גל מוראומנות - כללי25/04/131136 צפיות
בשנים האחרונות ניתן להבחין בתופעה שיותר ויותר כלות מיועדות בוחרות לרכוש שמלות כלה דרך האינטרנט. ההחלטה הזו מאפשרת להן להנות ממחירים אטרקטיביים ונמוכים בהרבה מהעלות המקומית של שמלות הכלה, לבצע רכישה מהירה, קלה ופשוטה וכל זאת בלי שום צורך לצאת מן הבית. עם זאת, לא מעט מהכלות המיועדות שמקבלות את המשלוח שלהן מחוץ לארץ לא תמיד שבעות רצון ולעיתים אף נאלצות להשליך את השמלה שהזמינו לפח

מאת: גל מורחקירות10/12/111187 צפיות
להיות בלש פרטי ולעבוד כבלש פרטי זה עבודה מגוונת. יום אחד אתה עוקב אחר גבר בוגד וביום אחר אתה מאתר אדם שירש ירושה גדולה או להיפך אתה מוכיח שמתחזה מנסה לקבל ירושה שמגיעה למישהו אחר.

מאת: גל מורחקירות09/12/111432 צפיות
חוקר פרטי הוא אדם בעל מקצוע אפוף מסתורין. עם זאת, חוקר פרטי לרוב יהיה אדם שיושרו אינו מוטל בספק ושיטות הפעולה שלו חוקיות לגמרי. על כל חוקר פרטי להיות דיסקרטי עם הפונה אליו משום שפעמים רבות הוא עלול

מאת: גל מורחקירות09/12/111291 צפיות
ישנם מקרים בחיים בהם אנחנו נאלצים לפנות לאדם אשר תפקידו הוא חוקר פרטי. חוקר פרטי יכול לחקור עבורנו מקרים בהם אנחנו רוצים לדעת משהו שיש לו ערך עבורנו, אך לאו דווקא בעל עניין למישהו אחר.

מאת: גל מורחקירות09/12/111172 צפיות
אחת הדרכים הנפוצות למנוע אסון או פשע שעתיד להתרחש, כזה שאין באפשרותנו לצפותו בדרכים מקובלות היא באמצעות חקירות. בדרך כלל הגופים שמורשים לנהל חקירות ישירות הם גופים ממשלתיים כמו המשטרה.

מאת: גל מורפרסום באינטרנט09/12/111387 צפיות
כאשר מדברים על מודל הוגן של פרסום יש רק מודל אחד אותו ניתן לסמן כוודאות כמודל פרסום הוגן לשני הצדדים והוא כאמור - פרסום באינטרנט בשיטת ה-PPC. מדובר על שיטת פרסום באינטרנט בין אם דרך מנועי חיפוש ובין

מאת: גל מוררהיטים07/12/111574 צפיות
מזנונים מעץ מלא הם הדגמים הנמכרים ביותרבארץ. כבר שנים שהם שומרים על ביקוש גבוה חרף הדגמים החדישים של מזנונים מחומרים סינתטיים. מזנונים מעץ מלא פשוט נראים יותר טוב והם מצדיקים את המחיר

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201575 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201152 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201709 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201796 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191604 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191584 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191583 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica