חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

זהירות אופנה!

מאת: גל מוראופנה26/04/20111064 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


אופנה היא דבר נהדר (כך לפחות יטענו הנשים) כאשר זה מגיע לבגדים, נעליים ואקססוריז.כל עונה יש לנו פריטים חדשים באופנה בעוד יש טרנדים שחוזרים על עצמם מידי כל כמה שנים ועושים קאמבק (הקרוי רטרו) אבל הכיף של כל אישה, לקראת כל עונת שנה חדשה, הוא להתעדכן בפריטים החדשים, בגזרות, בצבעים החדשים ולהתחיל להצטייד במלתחה חדשה ומגוונת.

נשים אוהבות אופנה ותצוגות האופנה המתקיימות בבירות אופנה ראשיות לקראת כל תחילת עונה הן ההיי-לייטס של אנשים רבים ובעיקר של נשים רבות לכל אורך הגולבוס. אז מה הבעיה עם אופנה? אין שום בעיה עם אופנה כשזה מגיעה לבגדים, נעליים, תיקים וחגורות, הבעיה מתחילה כאשר אופנה חודרת לעיצוב הבית - כאן אופנה הופכת להיות משהו שצריך להזהר מפניו.

אלא אם כן אתם מיליונרים ויכולים להרשות לעצמכם לעצב מחדש את הבית בכל שנתיים (ואם כן אז המאמר הזה ממש לא מיועד עבורכם), משפחות נורמליות מעצבות בתים בממוצע פעמיים שלוש מרגע רכישת הבית ועד סוף החיים, זה הכל - פעמיים שלוש.

נכון שיש משפחות שמעצבות את הבית במחזור של עשר שנים אבל גם במקרים של עשר שנים ופחות, עדיין מדובר על פרק זמן ארוך ולכן ההזהרה מפני אופנה. יש שני סוגים של "אופנה" כאשר מדובר על עיצוב בתים: יש מראה חדשני, נקי, מתוחכם, הכולל שימוש בחומרים חדשים אשר נכנסו לתחום רק בשנים האחרונות ואז זה בסדר לעצב בית תוך שימוש רב באלמנטים של אופנה חדשה אבל יש את הצעקות האופנתיות המתחדשות (צבעים דומיננטיים לקירות, ארונות מטבח בגבנים צעקניים ועוד) אשר הם ממש מסוכנים כי אופנה מתחלפת וצבעים כמו בורדו, טורקיז, כתום בוהק וצבעים מטאליים חדשניים הם באופנה היום אבל איפה הם יהיו בעוד ארבע שנים מהיום?אם אתם לא יודעים ובצדק, אל תקחו סיכון. אל תתפתו להיות קורבנות אופנה, לעשות ניסויים ותהיות על חשבון הבית שלכם.
בעוד שיש תחומים בבית אשר בהם אפשר ואולי אף רצוי להיות הרפתקנים, מדובר על מגמות כגון - צביעת קירות בצבעים חדשים ומעניינים, שימוש בכריות צבעוניות או כריות "שאנטי" נוסח המזרח, נרות, מראות וכו'. בדברים הזולים יחסית ואשר ניתנים לשינוי (כמו צבע חדש לקיר אשר ניתן לרכוש בכל חנות לבית ולסייד בתוך כמה שעות), כדאי להתנסות ולבחון צבעים חדשים וסגנונות מרהיבים. אבל כאשר מדובר על רהיטים יקרים, רצוי שלא להיסחף ולא להתפתות לצווי אופנה חדשים. אלא אם כן אתם סגורים על סגנון מיוחד או ממש אוהבים צבעים וגוונים ומוכנים לחיות איתם גם אם הם יצאו מצו האופנה.
אנשים עושים שני סוגי טעויות מרכזיים כאשר מדובר על עיצוב בתים: 1. הם בוחרים סגנונות סטנדרטיים מידי, פשוטים מידי, נדושים ואפילו משעמיים. 2. הם בוחרים סגנון יותר מידי חדשני, אופנתי, נישתי ולאחר כמה זמן נמאס להם או שזהיוצאמהאופנה או ששתי האפשרויות מתממשות יחדיו. כאשר מעצבים בית, אופנה חייבת להיות לכם בתודעה אבל אתם גם צריכים להיזהר ולהשמר מפניה בו זמנית.   מי שרוצה להיות באופנה, חייב להיות עם היד על הדופק. אופנה היא בת חלוף, ולכן בכל עונה תוכלו למצוא טרנדים חדשים של עיצוב שיער , הלבשה תחתונה , בגדים ונעליים. שיהיה בהצלחה!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גל מור

מאת: גל מוראומנות - כללי25/04/131137 צפיות
בשנים האחרונות ניתן להבחין בתופעה שיותר ויותר כלות מיועדות בוחרות לרכוש שמלות כלה דרך האינטרנט. ההחלטה הזו מאפשרת להן להנות ממחירים אטרקטיביים ונמוכים בהרבה מהעלות המקומית של שמלות הכלה, לבצע רכישה מהירה, קלה ופשוטה וכל זאת בלי שום צורך לצאת מן הבית. עם זאת, לא מעט מהכלות המיועדות שמקבלות את המשלוח שלהן מחוץ לארץ לא תמיד שבעות רצון ולעיתים אף נאלצות להשליך את השמלה שהזמינו לפח

מאת: גל מורחקירות10/12/111188 צפיות
להיות בלש פרטי ולעבוד כבלש פרטי זה עבודה מגוונת. יום אחד אתה עוקב אחר גבר בוגד וביום אחר אתה מאתר אדם שירש ירושה גדולה או להיפך אתה מוכיח שמתחזה מנסה לקבל ירושה שמגיעה למישהו אחר.

מאת: גל מורחקירות09/12/111438 צפיות
חוקר פרטי הוא אדם בעל מקצוע אפוף מסתורין. עם זאת, חוקר פרטי לרוב יהיה אדם שיושרו אינו מוטל בספק ושיטות הפעולה שלו חוקיות לגמרי. על כל חוקר פרטי להיות דיסקרטי עם הפונה אליו משום שפעמים רבות הוא עלול

מאת: גל מורחקירות09/12/111291 צפיות
ישנם מקרים בחיים בהם אנחנו נאלצים לפנות לאדם אשר תפקידו הוא חוקר פרטי. חוקר פרטי יכול לחקור עבורנו מקרים בהם אנחנו רוצים לדעת משהו שיש לו ערך עבורנו, אך לאו דווקא בעל עניין למישהו אחר.

מאת: גל מורחקירות09/12/111172 צפיות
אחת הדרכים הנפוצות למנוע אסון או פשע שעתיד להתרחש, כזה שאין באפשרותנו לצפותו בדרכים מקובלות היא באמצעות חקירות. בדרך כלל הגופים שמורשים לנהל חקירות ישירות הם גופים ממשלתיים כמו המשטרה.

מאת: גל מורפרסום באינטרנט09/12/111387 צפיות
כאשר מדברים על מודל הוגן של פרסום יש רק מודל אחד אותו ניתן לסמן כוודאות כמודל פרסום הוגן לשני הצדדים והוא כאמור - פרסום באינטרנט בשיטת ה-PPC. מדובר על שיטת פרסום באינטרנט בין אם דרך מנועי חיפוש ובין

מאת: גל מוררהיטים07/12/111576 צפיות
מזנונים מעץ מלא הם הדגמים הנמכרים ביותרבארץ. כבר שנים שהם שומרים על ביקוש גבוה חרף הדגמים החדישים של מזנונים מחומרים סינתטיים. מזנונים מעץ מלא פשוט נראים יותר טוב והם מצדיקים את המחיר

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: עומריאופנה02/06/162148 צפיות
כשמדברים או נזכרים בתכשיטים, אוטומטית צצה לנו בראש תמונה של אישה. אך בימים אלו סדר הדברים משתנה: טרנד התכשיטים תופס תאוצה רבה בקרב הגברים המודרניים. למרבית תכשיטים והאביזרים הגבריים (בין אם מדובר בתליון, שרשרת או צמיד לגבר) יש מטרה, וכל פריט בא להדגיש ולהבליט תכונה שונה.המבחר עשיר ושופע, וגבר המעוניין לקשט עצמו ולשפר את ההופעה עלול ללכת לאיבוד. לכן כדאי שנעשה סדר בתכשיטים הקיימים ונפרט מהם הטרנדים החמים ועל מה מומלץ לשים דגש בבחירת תכשיטים לגבר.

מאת: אבי דוידיאופנה29/03/162110 צפיות
טיפים חיוניים לקניית בגדים ואביזרי אפנה בזול בישראל ובאתרי אינטרנט.

מאת: רועי כץאופנה11/02/162061 צפיות
שעונים הם האקססוריז הפופולארים ביותר לגבר

מאת: אודי ביגאופנה06/08/152431 צפיות
הילדים שלנו הם הדבר החשב ביותר לנו בחיים, אנו עושים הכול בשביל שהם יהיו מאושרים ורוצים רק בטובתם. כשיש אירוע משמעותי כזה או אחר בחיים שלהם ההתרגשות שלנו רבה, ואך טבעי הוא הדבר שבאירוע שלהם נרצה שהם ייראו הכי טוב והכי נוצץ. בת מצווה היא עוד אירוע מהאירועים החשובים הללו בחיים שלהם, ובשביל להתלבש טוב הכלה צריכה למדוד שמלות בת מצווה בכדי שהיא תמצא את מה שהכי מתאים לה. אירועי בת מצוות הם אירועים רבי משמעות וכל אחד רוצה שהילדה שלו תיראה במיטבה, אז הנה כמה טיפים בעניין של שמלות.

מאת: דוד כהןאופנה31/07/151892 צפיות
מה מייחד בגדי תינוקות מבגדים לגילאים מבוגרים יותר? איך מתאימים בגד לעונת השנה? איך בוחרים מותגים לפעוטות?

מאת: אודי ביגאופנה16/05/151911 צפיות
אחד הדברים הכי שובי לב, חמודים ועוצרי נשימה זה להביט על שורת ילדות קטנות, לובשות בגדי שושבינות ומקבלות לאחר כבוד את פני החתן והכלה. עם זאת שמלה עבור שושבינה ניתן למצוא במגוון מידות, כך שגם ניתן למצוא שמלות עבור נערות ונשים, אך עדיין הקסם הגדול ביותר טמון בשמלות של שושבינות קטנות. מה בדיוק עובד כ"כ טוב? ובכן לא ברור אם זה השילוב של הבד העשיר עם המראה התמים ילדי, אם זה המעמד שמתחבר אל מהות השמלה, או עם זה המראה של הלבוש המושקע והמוקפד אשר מולבש על ילדות מרוגשות וחייכניות שהולכות לפני הזוג המלכותי.

מאת: ravivorאופנה22/04/152990 צפיות
בניגוד למה שנהוג לחשוב, יבוא מקביל של מותגים הוא חוקי בישראל - כל עוד מקפידים על כך שהמוצרים אכן מקוריים ולא מזויפים. הנה כמה מהיתרונות של יבוא מותגים מקביל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica