חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסעות - כך בוחרים חברה טובה

מאת: נטתיקתחבורה ורכב - כללי29/06/2009917 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בחירה נכונה של חברת הסעות יכולה לשנות לטובה את הנסיעה שלכם. ענף הסעות כולל בישראל מאות חברות. הביקוש להסעות בכל רחבי הארץ הוא רב ולכן בענף יש מקום גם לחברות עם שירות ירוד וחאפרים המחפשים לעשות הסעות בצורה לא חוקית. על ידי זהירות והקפדה על מספר כללים ניתן למנוע את האפשרות ליפול על חברה לא מקצועית ולזכות בשירות איכותי הכולל רכבים ממוזגים ונקיים, נהגים מנוסים ומיומנים וכמובן מענה מהיר וחם מצד החברה.

ראשית, אין ללכת על השירות הראשון בלוח המודעות ברחוב או העיתון. עליכם לדעת כי כל שירות הסעות חייב ברישום עוסק מורשה ואישורי משרד התחבורה. כל רכב של חברה המספקת שירותי הסעות חייב בבדיקת קצין בטיחות אשר הוסמך באגף קציני הבטיחות של משרד התחבורה. את הבדיקה חייבים לבצע מדי חודש. זאת על מנת לבדוק כי הרכב תקין וכשר במאה אחוז – מספר נפשות רב עלולים להיפגע אם הרכב לא יהיה בטיחותי.

שנית, נהגי רכב הסעות חייבים ברישיון מיוחד להסעת נוסעים. רישיון שחייב להתאים הן למשקל הרכב והן למספר המושבים הקיימים ברכב הסעות. נהג רכב הסעות ילדים חייב על גבי רישיונו בחותמת "רשאי להסיע ילדים". חברות הסעות המספקות שירותי הסעות ילדים או תלמידים חייבות בהתקנת פנסים אשר מופעלים בעת הורדת או העלאת הנוסע מרכב ההסעות. כלומר, חברה המספקת שירותי הסעות לילדים חייבת לשמור על כללי בטיחות מחמירים יותר שקבע משרד התחבורה. לחברות מקצועיות ואיכותיות הכללים הללו סטנדרטיים ובסיסיים והם ישמחו להעניק ללקוח שירות טוב יותר, מעבר לדרישות הכתובות בחוק.

ניתן לבחור בחברת הסעות בין היתר על פי היחס אותו אתם מקבלים מהחברה. חברת הסעות אשר מספקת מענה מהיר לשאלות שלכם, עומדת בדרישות שלכם ויודעת כיצד לבנות מסלול נסיעה המשרת אתכם, בוודאי מעלה את ציון האיכות שלה. כמו בבחירה של כל תחום אחר, חשוב להסתכל על וותק החברה, היקף הפעילות וציי הרכבים. לא מומלץ ללכת ישר על המחיר הזול, אלה על החברה שיודעת לספק איכות. בסופו של דבר את המחיר אתם עלולים לשלם ביוקר.

חברה הסעות איכותית ומקצועית תדע למתג את השם שלה לטובה. חפשו במנוע החיפוש של גוגל את שם חברת ההסעות אותה אתם שוקלים לשכור. חברה בעלת שם רע, בדרך כלל תניב תוצאות חיפוש שליליות של אנשים שהתלוננו על החברה בפורומים, אתרי ביקורות או פורטלי חדשות. חברה טובה תאפשר בדרך כלל קשר ישיר עם נהג ההסעות האחראי על הענקת השירות לכם.

 



תגיות המאמר: הסעות, נסיעות, חברת הסעות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נטתיק

מאת: נטתיקצרכנות27/06/131089 צפיות
מדריך מצוין שיסייע לכם לבחור אוזניות ספורט שעונות על הצרכים האישיים שלכם...

מאת: נטתיקצרכנות19/01/13965 צפיות
איזה פונקציות ניתן למצוא בדיבוריות לרכב? המדריך שחובה לקרוא טרם בחירה דיבורית איכותית לרכב.

מאת: נטתיקצרכנות12/01/131835 צפיות
מוסיקה היא חלק בלתי נפרד מכל פעילות גופנית ממושכת. בזכות המדריך הבא תוכלו לבחור את האוזניות הטובות ביותר לפעילות הגופנית, בהתאם לצרכים שלכם.

מאת: נטתיקצרכנות18/09/121121 צפיות
מדריך אובייקטיבי אשר יסייע לכם לבחור דיבורית איכותית לאייפון. המדריך מתאים גם עבור דיבורית לרכב וגם עבור בלוטוס לאוזן.

מאת: נטתיקמחשבים ניידים14/07/121227 צפיות
עולם העסקים המודרניים כבר אינו מתנהל בין ארבעת כתלי המשרד. כיום כדי להצליח צריכים אנשי עסקים להיות ניידים, ולהגיע לכל מקום במהירות עם כל המידע הדרוש. מחשב נייד לעסקים הוא הכרח של ממש, אך לא כל מחשב נייד מתאים למשימה. בין הדרישות הרבות שצריך מחשב נייד לעסקים למלא אפשר למנות כמה דרישות בסיסיות והן ביצועים, נוחות, עמידות ואבטחה.

מאת: נטתיקבניין ואחזקה - כללי16/03/121204 צפיות
יואל יפרח ואהרון אטדגי מקימים את פרויקט "אהבה ראשונה" בחלק הצפוני החדש של "חצור הגלילית".

מאת: נטתיקקניות 03/01/121225 צפיות
השימוש במצלמות פילם כבר אינו מנת חלקו של הצרכן הממוצע בשל השימוש ההולך וגובר במצלמות דיגיטליות זולות ופשוטות לשימוש. אחד היתרונות הבולטים של מצלמות אלו הוא הקלות שבצפייה בתמונות, ללא צורך בפיתוח הפילם. יחד עם זאת, תליית תמונות של משפחה וחברים עדיין אהובה על רבים שמעוניינים ולהמשיך לעשות זאת אך מתקשים בכך כיוון שמדובר על תמונות הנמצאות במחשב. בדיוק לשם כך מיועדת מסגרת תמונות דיגיטלית.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213561 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204153 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205072 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192539 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181357 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181318 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181521 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica