חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

החשיבות של כל חברה להענקת מתנות ממותגות , מוצרי פרסום ושי ללקוחות בימי מיתון

חשיבות לחלוקת מוצרי פרסום ומתנות עסקיות לקידום מכירותבסביבה העיסקית בה מתנהלים כיום עסקים רבים ובמקום שבו התחרותיות גדולה נכנס הנושא של מערכת היחסים של הארגון עם הלקוחות כחלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה שכל ארגון שמעוניין לשמור על מקומו כארגון מוביל חייב לשים במרכז את קשריו עם הלקוח והאופן בו יש לפעול לצורך הידוק וטיפוח מערכת יחסים זו. ישנם דרכים רבות ומגוונות ע"מ לשמור ולטפח את קשרי הארגון עם הלקוח בינהן:הזמנה לאירועים חברתים,השתתפות באירועים משפחתיים של הלקוחות,

מתנות לחגים ,שי לחג וכיו"ב. אומרים "שונא מתנות יחיה" אבל אין ספק שכל אחד מאיתנו אוהב לקבל מתנה,שי אפילו הסימלי ביותר מאחר ועצם העובדה שהושקעו מאמצים של זמן,אנרגיה ומחשבה בלהוציא את העניין לפועל זוכים להערכה מיוחדת . הלקוחות ללא ספק הם מרכז הגרעין בליבו של כל עסק ולכן חשוב לטפח יחסים טובים עם כל לקוח שתורם לארגון בכלל ולהצלחתו בפרט,אי לכך אחד הכלים שנבחר לדון בו כחלק אינטגרלי מהקשר עם הלקוח הינו הענקת מתנות ללקוחות וההשפעה שיש לכך על היחסים של הלקוחות עם העסק ולהיפך. מתן מתנה ללקוחות היא חלק מהאסטרטגיה של הארגון ,מדובר בפעולה הדורשת השקעת מאמצים רבים של זמן ומחשבה ע"מ להתאים את השי הפרסומי ללקוח עפ"י התאמה לקהל היעד,למאפייניו של העסק ,לצרכי הלקוחות,לרוח התקופה ועוד. המאמר יציע מספר כלים לכל אותם אלה העוסקים במלאכת החיפוש אחר

מתנות ללקוחות , שי פרסומי,שי מקורי ובמיוחד תשורה ללקוחות של הארגון שיוסיפו להעמיק את הקשר עם הלקוחות. הכלי הראשון הינו לזהות את קהל היעד הפוטנצייאלי של הארגון שרוכש את המוצרים או השירותים אותם הוא ,כמו כן גם את הקהל שאמור לרכוש את המוצרים ולהביא איתו לקוחות נוספים . זיהוי מאפייניו של קהל היעד ילמדו את העוסקים במלאכה של חיפוש אחר שי ללקוח מהם העדפותיו של קהל היעד ולפיכך להתאים את המוצר הפירסומי המתאים שיכול להיות למשל עט גימיק עם לוגו,מחזיק מפתחות חמסה ועוד. הכלי השני הינו התאמת המתנה ללקוח עפ"י האירוע המתקיים,במידה ומדובר בכנס או בתערוכה ,הרי שמדובר בשי ללקוח אותו יש לחלק בהפצה רחבה יותר ולכן התשורה תוכל להיות למשל פנס עם לד,מברשת גימיק לניקוי מקלדת ,כדור לחץ עם הדפסה,משחקי עץ עם לוגו ועוד. חשוב לציין כי בבחירת המוצר הפרסומי יש לשלב בבחירה גם מוצר שיתאים למסר השיווקי שאנו רוצים להעביר. הכלי השלישי הינו בחירת מתנה שתעורר עניין אצל הלקוח,תשורה עיסקית שהלקוח יהיה מעוניין לשמור אותה,מתנה מקורית שתזכיר ללקוח כל פעם מחדש ממי הוא קיבל את השי. הכלי הרביעי הינו בחירת מתנה ללקוח עפ"י מדדים של יעילות בשימוש והאפקטיביות שהלקוח ישיג מעבר לאותו אירוע,כנס או תערוכה בה הוא משתתף למשל הענקת מחשבון עם לוגו בכנס הינו מתנה ללקוח עם ערך מוסף מאחר והשימוש בשי שקיבל הלקוח יהיה גם בפעילות השוטפת שלו משמע מעבר לכנס עצמו. כלי חמישי מתן מתנה ללקוח שתקשר בין השירות או המוצר שהעסק מציע לבין המתנה שהלקוח מקבל,כך בעצם אנו שומרים על מיצוב העסק בראשו של הלקוח באופן שבו הוא מחבר בין השי הפירסומי לתשורה שקיבל. כלי שישי הינו חלוקת מתנות ללקוחות לא רק בחגים או באירועים מיוחדים,חשוב לזכור כי הקשר עם הלקוח מבוסס על המשכיות ורצף ולכן חשוב ליצור התאמת ציפיות לציפיות של הלקוח,הרי זה ידוע שכל לקוח מעוניין שיעניקו לו תשומת לב אישית ומיוחדת ולכן רצוי להזכיר לו את העניין לא רק בימים מיוחדים לארגון,אלא כל הזמן להזכיר ללקוח עד כמה הוא חשוב לעסק והוא נכס מיוחד,כך הלקוח ילמד להעריך עד כמה הוא חשוב ומוערך .

בטקסס מוצרי פירסום ומתנות תוכלו למצוא עולם שלם של מתנות ללקוחות , מתנות לתערוכות ולכנסים וכן מגוון
מוצרי קידום מכירות לקידום העסקים לשיפור היחסים ולמען עתיד העסק שלכם ועל נאמנות הלקוחות לאורך זמן .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת טקסס מוצרי פרסום ומתנות בע"מ

טקסס  מוצרי פרסום , מוצרי קידום מכירות
מתמחה ביבוא מסין , ייצור ושיווק בארץ
אמצעים ואביזרים לקידום מכירות  , מתנות ממותגות
לתערוכות ולכנסים עם לוגו מודפס
מתנות עסקיות לשיפור וקידום היחסים העסקים.
מוצרי פרסום , מתנות ללקוחות , שי לחג לעובדים , ללקוחות וספקים
קטלוג מתנות לקיץ, עטים עם לוגו , מתנות לפרסום , גימיקים ,
כוסות ספלים עם הדפסה, מתנות לפסח, חבילות שי, הדפסה על חולצות ,
מחזיקי מפתחות , מזכרות לאירועים ועוד ...
טלפון להזמנות - 077-2060123

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טקסס מוצרי פרסום ומתנות לקידום מכירות

קיימים אין ספור מוצרי קידום מכירות חלקם יעילים וחלקם פחות , במאמר זה נסקור ונבין את החשיבות ואת האפשריות העומדות בפנינו על מנת להפיק את מוצרי קידום מכירות היעילים ביותר. באדיבות חברת טקסס מוצרי פרסום ומתנות . המומחים למוצרים ממותגים ומתנות שי באספקה מיידית !

מוצרי קידום מכירות ממותגים במותג ופרסום שלכם , הם כלי שיווקי רב עוצמה לחיזוק המותג שלכם ולהעצמת המיצוב העסקי בקרב לקוחתכם במאמר זה נסקור על היתרונות ועל הדרכים להפקת המוצר קד"מ הטוב ביותר באדיבות חברת טקסס מוצרי פרסום ומתנות בע"מ - המומחים לקידום מכירות !

כמידי שנה עתידים אנו לחגוג את חג הפסח , מקבץ טיפים ורעיונות למגוון המתנות הקיימות לחג פסח אותן ניתן להעניק ללקוחות החברה ולעובדים. באדיבות טקסס מוצרי פרסום ומתנות .

מתנות לראש השנה 2010 , טיפים , המלצות ועצות לרכישת מתנות לעובדים ומתנות ללקוחות לחג ראש השנה באדיבות חברת טקסס מוצרי פרסום מייבאת ומשווקת מתנות לראש השנה, מתנות לעובדים לחג , חבילות שי . WWW.TEXAS.CO.IL

החשיבות והכרח של כל חברה להענקת מתנות פרסומיות ללקוחות השונים , לשמירה על נאמנות לקוח. מגוון כלים שיסיעו לנו לזהות ולהתאים את המתנה השיווקית הטובה ביותר. באדיבות חברת טקסס מוצרי פרסום מייבאת מתנות ממותגות לוגו בהתאם לתקציב נתון ובזמן אספקה מהיר .

חג פורים ישנה מצוות שליחת משלוחי מנות , מעבר למצווה ניתן גם למנף את האפקט לצורכי שיפור יחסים וקידום העסקים. במאמר הבא תוכלו להתרשם מעוצמה של שימוש בחגי ישראל כמנוף לשימור לקוחות ולקידום המכירות . באדיבות חברת טקסס מוצרי פרסום ומתנות עם הדפס לוגו .

גימיקים וגאדג'טים הם מוצרים מצויינים לקידום מכירות , אם בתערוכה או בכנס או כחלוקה בפגישה עיסקית עם לקוחות. במאמר הבא תמצאו מגוון חידושים על כל מוצרי הקד"מ החדישים שמומלץ וניתן לחלק כאמצעי לקידום המכירות באדיבות חברת טקסס מוצרי פרסום , מייבאת ומשווקת מגוון מתנות עם לוגו.

מאמרים נוספים בנושא פרסום

מאת: ישראל רף פרסום06/02/222833 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. יש שנותנים עטים, מחברות ויש שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים כמזכרת עציצים ממותגים נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום18/06/213682 צפיות
עציצים ממותגים מסר של פריחה אישית ועסקית מתנות לראש השנה, לשמח את העובדים והלקוחות לקדם את העסק לתוצאות מעולות לטווח קצר וארוך בהשקעה כספית קטנה יחסית. המסר שלכם לוגו העסק ואולי גם משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק. עציצים ממותגים עם מסר של פריחה יבטיחו הצלחה מתנות שכף לקבל וקל לטפל ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום20/12/192466 צפיות
העובדים הם ללא ספק המנוע של העסק ולקראת החגים השונים מומלץ להעניק להם מתנות לטו בשבט בכדי להוקיר להם תודה ולהעניק להם מוטיבציה ושייכות למקום העבודה. המתנה הרלוונטית והמיוחדת ביותר שניתן להעניק מתנות לטו בשבט לעובדים היא עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציץ למשרד או לביתם

מאת: אמורפרסום28/06/175878 צפיות
עולם הפרסום מתפתח ומתרחב, ערוצי פרסום חדשים מתווספים לארגז הכלים של חברות הקידום והשיווק, ופרסום דרך רשתות חברתיות הוא אחת האפשרויות האפקטיביות בסל השירותים שמספקות חברות מקצועיות בתחום. כל אחד יכול לפתוח דף עסקי בפייסבוק, אולם אין די בפתיחת דף בלבד, ועל מנת שתיהנה מיתרונות השיווק של פייסבוק, עליך לוודא שהדף העסקי שלך מנוהל כיאות.

מאת: רפי רזניקפרסום21/02/175340 צפיות
הדפסה על שלט שמשונית הוא מוצר שכיח מאוד. כיום ניתן להדפיס דיגיטלית על שמשונית בגדלים שונים וצבעים וכמובן באיכות מצויינת.

מאת: ישראל רף פרסום28/11/162438 צפיות
ממש עוד מעט יחול חג האילנות ובעלי עסקים שמעוניינים תמיד להיות במרכז העניינים של הלקוחות, העובדים והקולגות העסקיים מחפשים דרכים יצירתיות למתג את השירותים והמוצרים שלהם בחגי ומועדי ישראל. בכתבה הבאה נציג בפניכם את המתנה הפופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט.

מאת: שלום כהןפרסום28/02/161961 צפיות
אחד המרכיבים הקבועים בשגרה של כל עובד, לא משנה באיזה תחום הוא עובד, הוא ארוחת הצהריים- להגעה לחדר האוכל ולאכילת ארוחת הצהריים, ישנה משמעות תזונתית גדולה, אך גם השפעה על חיי החברה של העובדים ואף על רווחתם הנפשית ושביעות רצונם ממקום העבודה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica