חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב ואדריכלות – ייעוץ וליווי - גולמט יבואן חומרי בידוד ובנין הגדול בישראל

עיצוב ואדריכלות - ייעוץ וליווי

חברת גולמט, העוסקת ביבוא ושיווק חומרי בידוד איכותיים, חומרים חסיני אש ומגוון חומרים מתקדמים לתחומי הבניין והתעשיה השונים, מיישמת ומייעצת ללקוחותיה גם בתחומים של עיצוב ואדריכלות.

עיצוב ואדריכלות - דוגמאות

יישום פחי אבץ כחיפויים חיצוניים ופנימיים לבנינים, חיפוי וקרוי גגות ועוד.

יישום פחי נחושת לגגות, מרזבים, ארובות, חיפויי בניינים, חיפוי כיפות ועוד.

יישום פחי אלומיניום כחיפויים חיצוניים ופנימיים לבנינים, לגגות ועוד.

יישום בדי זכוכית.

יישום רשתות מסוע מאלומיניום ונירוסטה כמעקות, אלמנטים אדריכליים מרחביים, מחיצות ועוד.

יישום רשתות דריכה מנירוסטה כמדרגות, מעקות, מחיצת מגן לעמודים, לעצים, עמוד רשת ,צינורות רשת, אלמנטים בתקרה ועוד.

יישום רשתות אקספנדד כמגן ותומך לבידוד וכך מונעות את שחיקתו.

יישום מחיצות דקורטיביות העשויות חרוזי מתכת המחוברים אחד לשני כשרשראות, אשר מאוגדים במסילת וילון ויוצרים משך / מחיצה.

יישום תקרות אקוסטיות: תקרות פיברגלס, תקרות מינראליות, תקרות סלנית, תקרות מלמין ועוד. התקרות האקוסטיות משפרות את הדקורציה, מסתירות את מתקני הצנרת והאלקטרוניקה העוברים בתקרה, משפרות אקוסטיקה, ספיגת רעש ועוד.

יישום מארג העשוי מטבעות פוליקרבונט בגודל אחיד, השזורות אחת בשנייה כמחיצות, וילונות ועוד.

יישום מארג העשוי מחוליות אלומיניום מתומנות. החוליות קיימות במגוון צבעים מטאליים ובשלשה גדלי חוליות

למחיצות, וילונות ועוד.

לחברת גולמט מערך הפצה מקצועי וברשותה עתודות מלאי בהיקף גדול. לרשות הלקוחות עומדים שרותי ייעוץ, פתרונות מקצועיים ותמיכה מקצועית לאדריכלים, קבלנים ויצרנים.

החברה מייבאת את מיטב המוצרים מטובי היצרנים בעולם ומוצריה עומדים בסטנדרטים הגבוהים של מכון התקנים הישראלי ומכוני התקנים הבינלאומיים.

החברה בעלת אישור תו תקן של מכון התקנים הישראלי על מוצרי צמר הזכוכית והסלעים של יצרנית הבידוד המובילה בטורקיה , חברת IZOCAM. גולמט בע'מ הינה החברה הראשונה מסוגה בישראל שקיבלה את תקן אבטחת האיכות הבינלאומי ISO 9002.

בדק בית

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גולמט היא יבואנית חומרי הבנין הגדולה ביותר בישראל.

תחומי התמחות:

חומרי בידוד לבנין ותעשיה, יציקת בטון, חיפוי וקירוי, גגות אבץ, גגות נחושת, פחי נחושת, גגות אלומיניום, פחי אלומיניום, מחיצות דקורטיביות, סופגי רעש, רשתות אלומיניום, עיצוב ואדריכלות, תקרות אקוסטיות, מיזוג אויר, אקוסטיקה ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רומי גולעד

מאת: רומי גולעדשיפוצים03/06/121151 צפיות
האדם עושה שימוש בנושא בידוד תרמי בכדי לשמור על טמפרטורה שתאפשר לו לשרוד ולתפקד בתנאי מזג אויר קשים, בקור סקנדינבי או בחום אפריקאי, בביגוד מתאים ובבניה חכמה.

מאת: רומי גולעדבניין ואחזקה - כללי02/06/121065 צפיות
לציבור הישראלי הכרות רבת שנים ומרובת גוונים עם בידוד: להגנה ולאשלית הגנה, בתרבות, ולשימושים מעשיים כתרמי. בידוד אקוסטי הוא תחום מתפתח עם שימושים רבים בבית ובעסק.

מאת: רומי גולעדשיפוצים23/10/101548 צפיות
גולמט היא החברה המובילה בענף חומרי הבניין בישראל. פועלת בתחום היבוא, שיווק וייצור מוצרים מטובי היצרנים בענף. לחברה תו תקן ISO 9002.

מאת: רומי גולעדשיפוצים20/11/092652 צפיות
בידוד טרמי וחומרי איטום הם שני מושגים המשתייכים לעולם האדריכלות והבניה. על מנת לבצע בידוד תרמי יעיל יש לקחת בחשבון את אופיו של הקיר ואת תנאי האקלים הסובבים את המבנה. בתהליכי בניה קיים שימוש רב בחומרי איטום וזאת על מנת למנוע חדירה של מים או רטיבות מחלק חיצוני של הבניין לחלקים הפנימיים של אותו מבנה.

מאת: רומי גולעדשיפוצים03/06/091765 צפיות
קליפות צמר זכוכית Glasswool Pipes לבידוד צנרת מיוצרות מסיבי זכוכית מובחרים ממקור אנ-אורגאני ומשמשות בעיקר לבידוד קווי צנרת תעשייתיים, בידוד צנרת חמה במערכות הסקה מרכזיות, למניעת אידוי בצנרת מים קרים, למניעת צבירת חום בצנרת מים קרים ולבידוד רעש ותנודות בצנרת לחץ גבוה.

מאת: רומי גולעדשיפוצים03/06/092108 צפיות
נחושת היא מתכת בצבע כתום-אדמדם, עמידה, רכה ונוחה לעיבוד, עמידה בפני חלודה ויש לה שימושים רבים בחיי היום-יום. גולמט מציעה להשתמש בנחושת למשל לחיפוי גגות, מרזבים, ארובות, חיפויי בניינים, חיפוי כיפות ועוד.

מאת: רומי גולעדשיפוצים30/05/094026 צפיות
בשוק קיים מגוון רב של חומרי בידוד המיועדים למערכות מיזוג אויר ומערכות צנרת אחרות. לדוגמא: שרשור מבודד הוא תעלת אלומיניום גמישה להובלת אויר בתוספת בידוד צמר זכוכית. מתאימה להובלת אויר ממזגן מיני-מרכזי לכל חלקי הבית או הבנין. התעלה בנוייה מחומר גמיש הגובר על מכשולים מבניים בנתיב הובלת האויר. במאמר זה יפורטו חומרים אלה ורבים נוספים הנפוצים בשוק.

מאמרים נוספים בנושא עסקים, מימון וכספים

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222382 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222381 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222349 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222326 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222225 צפיות
שותפת Web3 רשמית: MRHB מטביעה NFT קשור לנשמה עבור משתתפי פסגת החלאל הגלובלית

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים24/11/221343 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את המשקיעים ב- Rent the Runway, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – RENT

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים24/11/22494 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוכר מאוד, מעודד את המשקיעים ב- Freshworks Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FRSH

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica