חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בגדי ים – השיזוף מחמיא לך

מאת: אמיר אהרוןאופנה01/05/20111114 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנשים רבים ובעיקר נשים, מחכים בקוצר רוח לעונת הקיץ מסיבה ברורה וחד משמעית, הם מחכים לרגע בו יוכלו ללכת לים ולהשתזף. מבחינת אותם אנשים צבע הגוף הטבעי שלהם, הוא לא הכי אטרקטיבי והם מחכים לרגע שהשמש תעשה את שלה על הגוף שלהם ותהפוך את הצבע שלו ליותר יפה בעיניהם (חשוב לציין שזה אומנם לא בריא אבל הרבה אנשים בוחרים להתעלם מהעובדה הזאת). בשביל פעולת השיזוף הזאת אותם אנשים צריכים בגד ים מתאים. למשל נשים יעדיפו בגדי ים מסוג ביקיני קטנטן שישאיר כמה שיותר חלקי עור חשופים לשמש וגברים למשל בגד ים שהוא תחתון על פני מכנס מאותה הסיבה בדיוק.


בגדי ים – בוחרים בגד ים כמה שיותר מינימליסטי


בשורה התחתונה לאנשים רבים חשוב בכל ההליכה הזאת לים או לבריכה הקטע של השיזוף, בעיניהם שיזוף זה דבר יפה והם מוכנים לעשות הרבה בשביל להיראות שזופים בצורה שתהיה מבחינתם אידיאלית. בשביל שזה אכן יקרה כמו שצריך הם גם יבחרו בגד ים כמה שיותר מינימליסטי שיגרום לכמה שיותר חלקי עור שלהם להיות חשופים לשמש (חלק מהנשים אפילו יוותרו לעיתים על החזיה של בגד הים) ולמרות שחשוב לחזור ולציין שכל העניין הזה ממש לא בריא (לא צריך להתחיל ולהרחיב על מחלות העור השונות ובראשם סרטן העור להם חשיפה מוגזמת לשמש יכולה לגרום), עדיין המראה החיצוני הרגעי יהיה חשוב להם הרבה יותר.


בגדי ים – הבריאות יותר חשובה מהכול


אז נכון ששיזוף זה משהו שאנשים רבים שיחשבו שהוא מחמיא, אבל הבריאות חשובה הרבה יותר, אז גם אם אתם נמנים על סוג האנשים אשר קונים בגדי ים מינימליסטיים בשביל להשתזף בצורה אופטימאלית, עדיין חשוב שתשתזפו בצורה מבוקרת ותשתמשו בקרם הגנה ובעזרי הגנה נוספים מפני קרני השמש, כי להיות בריאים לטווח הארוך, זה הרבה יותר חשוב מלהיות יפים לטווח הקצר (מה גם שיופי בעיקרו זה עניין של טעם אישי ובעבור אותו היופי תוכלו למצוא את עצמכם משלמים מחיר מאוד יקר בעתיד כשפגעי העור יופיעו להם לפתע).

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אמיר אהרון

מאת: אמיר אהרוןבתי מלון04/09/11983 צפיות
לאונרדו קלאב אילת מציעה חופשה מפנקת עבור ההורים, שיכולים לנצל את הזמן שהילדים עסוקים...

מאת: אמיר אהרוןבר ובת מצווה08/08/11969 צפיות
האם זה שאתם עסוקים עכשיו בחיפוש אחר מועדונים לבת מצווה עבור הילדה המתבגרת שלכם, זה אומר שדברים הולכים להשתנות?

מאת: אמיר אהרוןבר ובת מצווה04/08/111179 צפיות
ישנם מספר פרמטרים חשובים בהליך בחירת מועדונים לבת מצווה בהרצליה...

מאת: אמיר אהרוןלימודי תעודה ומקצוע24/07/111152 צפיות
בשנים האחרונות סדנאות בישול בתחום של בישול בריא הפכו לפופולריות מאוד.

מאת: אמיר אהרוןבישול ואפיה21/06/111236 צפיות
באמצעות קורס בישול תוכלו לקבל כלים כיצד להפתיע את בני המשפחה שלכם...

מאת: אמיר אהרוןהפקות אירועים19/06/11966 צפיות
גני אירועים בשרון מציעים למי שמחפש מקום לקיום אירוע, חגיגה קסומה לאורו של ירח...

מאת: אמיר אהרוןמסיבות רווקים ורווקות13/06/111171 צפיות
כשחברה מתחתנת, לעיתים נדמה שההוצאות לא נגמרות, בגדים, מתנה לחתונה וכמובן גם מסיבת רווקות...

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: עומריאופנה02/06/162149 צפיות
כשמדברים או נזכרים בתכשיטים, אוטומטית צצה לנו בראש תמונה של אישה. אך בימים אלו סדר הדברים משתנה: טרנד התכשיטים תופס תאוצה רבה בקרב הגברים המודרניים. למרבית תכשיטים והאביזרים הגבריים (בין אם מדובר בתליון, שרשרת או צמיד לגבר) יש מטרה, וכל פריט בא להדגיש ולהבליט תכונה שונה.המבחר עשיר ושופע, וגבר המעוניין לקשט עצמו ולשפר את ההופעה עלול ללכת לאיבוד. לכן כדאי שנעשה סדר בתכשיטים הקיימים ונפרט מהם הטרנדים החמים ועל מה מומלץ לשים דגש בבחירת תכשיטים לגבר.

מאת: אבי דוידיאופנה29/03/162110 צפיות
טיפים חיוניים לקניית בגדים ואביזרי אפנה בזול בישראל ובאתרי אינטרנט.

מאת: רועי כץאופנה11/02/162062 צפיות
שעונים הם האקססוריז הפופולארים ביותר לגבר

מאת: אודי ביגאופנה06/08/152431 צפיות
הילדים שלנו הם הדבר החשב ביותר לנו בחיים, אנו עושים הכול בשביל שהם יהיו מאושרים ורוצים רק בטובתם. כשיש אירוע משמעותי כזה או אחר בחיים שלהם ההתרגשות שלנו רבה, ואך טבעי הוא הדבר שבאירוע שלהם נרצה שהם ייראו הכי טוב והכי נוצץ. בת מצווה היא עוד אירוע מהאירועים החשובים הללו בחיים שלהם, ובשביל להתלבש טוב הכלה צריכה למדוד שמלות בת מצווה בכדי שהיא תמצא את מה שהכי מתאים לה. אירועי בת מצוות הם אירועים רבי משמעות וכל אחד רוצה שהילדה שלו תיראה במיטבה, אז הנה כמה טיפים בעניין של שמלות.

מאת: דוד כהןאופנה31/07/151893 צפיות
מה מייחד בגדי תינוקות מבגדים לגילאים מבוגרים יותר? איך מתאימים בגד לעונת השנה? איך בוחרים מותגים לפעוטות?

מאת: אודי ביגאופנה16/05/151911 צפיות
אחד הדברים הכי שובי לב, חמודים ועוצרי נשימה זה להביט על שורת ילדות קטנות, לובשות בגדי שושבינות ומקבלות לאחר כבוד את פני החתן והכלה. עם זאת שמלה עבור שושבינה ניתן למצוא במגוון מידות, כך שגם ניתן למצוא שמלות עבור נערות ונשים, אך עדיין הקסם הגדול ביותר טמון בשמלות של שושבינות קטנות. מה בדיוק עובד כ"כ טוב? ובכן לא ברור אם זה השילוב של הבד העשיר עם המראה התמים ילדי, אם זה המעמד שמתחבר אל מהות השמלה, או עם זה המראה של הלבוש המושקע והמוקפד אשר מולבש על ילדות מרוגשות וחייכניות שהולכות לפני הזוג המלכותי.

מאת: ravivorאופנה22/04/152990 צפיות
בניגוד למה שנהוג לחשוב, יבוא מקביל של מותגים הוא חוקי בישראל - כל עוד מקפידים על כך שהמוצרים אכן מקוריים ולא מזויפים. הנה כמה מהיתרונות של יבוא מותגים מקביל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica