חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורס בישול – תפתיעו אותם במטבח

מאת: אמיר אהרוןבישול ואפיה21/06/20111237 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החיים שלכם נכנסו לסוג של שיגרה שאתם לא ממש מתים עליה, אבל משלימים אותה בידיעה שככה חיים רוב האנשים. אתם קמים בבוקר שותים קפה, מכינים את הילדים לגן ולבית ספר והולכים לעבודה, אחרי הצהריים אתם חוזרים הביתה עוזרים לילדים בשיעורים, מקלחים אותם, מכינים להם ארוחת ערב, משכיבים אותם לישון ויושבים מול הטלוויזיה עד שמגיע הזמן ללכת לישון וכן הלאה. אבל השגרה באה לידי ביטוי לא רק באורח החיים שלכם אלא בכל דבר, זה בא לידי ביטוי אפילו במה שאתם אוכלים, זה כבר אפילו מסווג על פי ימים ובא לכם איזה שינוי ואתם לא יודעים מאיפה להתחיל בכלל. אז אולי כל החוכמה היא להתחיל בשינוי קטן, אולי בשלב הראשון כדאי לכם לשנות את הארוחות, לשדרג אותם, להפתיע את בני המשפחה שלכם בדברים חדשים על הצלחת, אולי כדאי לכם לפנות למסגרת של קורס בישול בכדי לקבל כלים כיצד לעשות זאת.


קורס בישול – משנים גישה במטבח


באמצעות הכלים שתקבלו במסגרת של קורס בישול, מאוד יכול להיות שתשנו את כל היחס שלכם לתחום הבישול ובמקום להגיע למטבח בקטע פונקציונאלי שאתם יודעים שעכשיו יש לכם עבודה להכין לילדים ולכם ארוחת צהריים וביום שלישי בדרך כלל זה ספגטי ברוטב עגבניות. תכנסו למטבח בגישה של, איזה כיף עכשיו יש לכם זמן לבשל ארוחת צהריים לילדים ובא לכם גם ליהנות מתהליך הכנת הארוחה וגם להפתיע את הילדים שלכם בארוחת צהריים מגניבה במיוחד. זה עדיין יכול להיות ספגטי (אם זה מה שבראש שלכם לבשל), אבל זה לא חייב להיות הספגטי העגבניות השגרתי, זה יכול להיות ספגטי מגניב במיוחד עם רוטב מיוחד אשר אפילו מוגש בצורה שונה ממה שהוא מוגש בדרך כלל, סביר להניח שההבדל גם אם הוא קטן ברמת המצרכים מהם מורכבת המנה, יהיה משמעותי בכל מה שקשור לגישה.


קורס בישול – זאת תחילת הדרך


אז נכון שהמטבח אומנם נראה לנו מקום שולי באופן יחסי לכל מה שקורה בחיים. אבל גם להכניס יצירתיות בבישול ולגוון בארוחות יכול להיות תחילת הדרך בשינוי כל הגישה לחיים וביציאה ולו במעט מהשגרה אשר לעיתים משעממת.

 



תגיות המאמר: בישול, קורס, לימוד


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אמיר אהרון

מאת: אמיר אהרוןבתי מלון04/09/11986 צפיות
לאונרדו קלאב אילת מציעה חופשה מפנקת עבור ההורים, שיכולים לנצל את הזמן שהילדים עסוקים...

מאת: אמיר אהרוןבר ובת מצווה08/08/11970 צפיות
האם זה שאתם עסוקים עכשיו בחיפוש אחר מועדונים לבת מצווה עבור הילדה המתבגרת שלכם, זה אומר שדברים הולכים להשתנות?

מאת: אמיר אהרוןבר ובת מצווה04/08/111180 צפיות
ישנם מספר פרמטרים חשובים בהליך בחירת מועדונים לבת מצווה בהרצליה...

מאת: אמיר אהרוןלימודי תעודה ומקצוע24/07/111153 צפיות
בשנים האחרונות סדנאות בישול בתחום של בישול בריא הפכו לפופולריות מאוד.

מאת: אמיר אהרוןהפקות אירועים19/06/11967 צפיות
גני אירועים בשרון מציעים למי שמחפש מקום לקיום אירוע, חגיגה קסומה לאורו של ירח...

מאת: אמיר אהרוןמסיבות רווקים ורווקות13/06/111172 צפיות
כשחברה מתחתנת, לעיתים נדמה שההוצאות לא נגמרות, בגדים, מתנה לחתונה וכמובן גם מסיבת רווקות...

מאת: אמיר אהרוןמסיבות רווקים ורווקות12/06/111129 צפיות
מסיבת רווקים מתקיימת כמה רגעים לפני החתונה, ככה אומרים שלום לרווקות...

מאמרים נוספים בנושא בישול ואפיה

מאת: אבי דוידיבישול ואפיה12/11/183897 צפיות
חולמים להגיש ארוחה ביתית ברמה של מסעדה אך אנכם יודעים לבשל? עם שירותי שף עד הבית תוכלו להגיש לאורחים שלכם ארוחה מדהימה מבלי לבלות אפילו שעה אחת במטבח.

מאת: SEOMANבישול ואפיה28/04/183273 צפיות
מהו בית בד וכיצד ניתן לדעת האם בית הבד מייצר את שמני הזית בצורה טובה, בריאה ואיכותית? כל מה שרציתם לדעת על תהליך הכנת שמן הזית בבתי הבד השונים ועל סגולותיו של שמן הזית בהוספתו בבישול.

מאת: דודישבישול ואפיה20/03/174498 צפיות
את המיתוס הגורס שעל מנת להכין פסטה טובה באמת צריך להיות נצר למשפחה איטלקית באתי לנפץ, למרות שאני האמנתי בו בכל ליבי במשך תקופה ארוכה מאוד.

מאת: דודישבישול ואפיה16/03/164070 צפיות
ידע זה כוח, וידע יאפשר לכם באמת להיות טבעונים. ללא הידע אתם עלולים להישבר מהר מאוד ולהרגיש אין לכם מה לאכול או אף לסבול מחסכים תזונתיים שממש אין סיבה שיהיו לכם

מאת: עידן שלומןבישול ואפיה21/10/152651 צפיות
העולם הקולינרי בישראל הופך להרבה יותר מקצועי ואיכותי כאשר בבתים ישראלים רבים כבר לא מסתפקים בסטים בסיסיים של כלי בישול, אפייה והגשה שלהם, אלא בציוד מודרני מעוצב שמוסיף לחוויה עצמה.

מאת: ענת אמרבישול ואפיה17/09/151998 צפיות
אנחנו מבינים ויודעים כמה קשה לתמרן בין זמן המשפחה, לעבודה לבין כל מה שמסיבת יום הולדת דורשת. אנחנו גם יודעים שאת רוצה מסיבה יפה, שילדך יהנה ממנה ותוכלו להיזכר בה בתמונות גם עוד שנים ארוכות.

מאת: ירון כהןבישול ואפיה29/12/142165 צפיות
אם אתם מוכשרים באפיה ורוצים להעשיר את המטבח שלכם במאפים נפלאים ללא גלוטן תמצאו באתר המאפים של תמר מגוון מתכונים ללא גלוטן למאכלים פשוט נפלאים. תוכלו למצוא באתר של המאפיה של תמר מגוון מתכונים אנינים ומעולים שכולם מתכונים ללא גלוטן ביניהם תמצאו מאפים מתוקים ללא גלוטן, מאפים מלוחים ללא גלוטן, עוגיות ללא גלוטן ועוגות ללא גלוטן. לקבל באתר ידע נרחב תמר עברה מסלול לימודים מכובד בקונדיטוריה והיא חולקת את הידע הנפלא הזה באתר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica