חפש מאמרים:
שלום אורח
16.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אחזקת בריכות שחייה

מאת: ask4web קידום אתריםתחביבים02/05/20111194 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל הפעולות של אחזקת בריכות שחייה חותרות בדרך כלל למטרה אחת: להשיג בריכה בעלת מים נקיים וצלולים הנעימים גם מבחינת המראה וגם מבחינת הרחצה, הצלילה והשהות במים.

לצורך טיפול בריכות שחייה קיימות מספר פעולות בסיסיות: הברשה וקרצוף, שאיבה וסינון.

עניין ההברשה והקרצוף נוגע לאיזורים שונים בהם נעשית אחזקת בריכות שחייה: ההברשה והקרצוף יכולים להיעשות כל פעם בחלק אחד של הבריכה, או בכל החלקים יחדיו. הדבר תלוי כמובן ברמת הניקיון שהבריכה דורשת: באופן זה ניתן לבצע ניקיון רגיל או יסודי יותר. ניקיון בחלק אחד עשוי להתמקד  בהברשה וקרצוף של קרקעית הבריכה או קירותיה, או בניקיון של קו המים. ניקיון יסודי יותר יכול לכלול את כל חלקי הבריכה.

לגבי שאיבה וסינון – פעולות אלו אחראיות על איסוף כל הלכלוך לסוגיו המצטבר בחלקים שונים של הבריכה. הלכלוך כולל חלקיקי אבק ולכלוך דק, ולעומת זאת – לכלוך גס ושאריות פסולת. לאחר השאיבה נאסף הלכלוך לשק איסוף מיוחד עם נקבוביות קטנטנות.

חשוב לציין שהאחראים לפעולות אלו הם לרוב מכשירים אלקטרוניים כדוגמת הרובוט האוטומטי המטפל בניקיון בריכה. ייחודו של הרובוט בכך שניתן לכוונו לתכניות שונות בעוצמות שונות ולחלקי בריכה שונים.

חוץ מהפעולות ראוי להזכיר את גם את חומרי הניקוי עצמם שרוב חברות אחזקת בריכות שחייה מקפידות על היותם ידידותיים לסביבה . מוטיב נוסף שיש להקפיד עליו בנושא החומרים הוא טפטוף מבוקר שלהם במימי הבריכה על מנת לשמור על מינונים נכונים ועל ניקיון אופטימלי.

חומרים וציוד נוסף עבור טיפול בריכות שחייה הם הכלור שניתן להשיג בצורת כלור נוזלי, טבליות או גרגרים, חומצות מלח , מסירי שומן ןמדללים. מבחינת מיכשור עבור טיפול בריכות שחייה, ניתן למנות את כל הקשור למערכות חיטוי ובקרה כמו צינורות, משאבות ומסננים וערכות בדיקה. אלו מיועדות לבדוק את רמת ריכוז המלחים, את חומציות המים, עכירותם או צלילותם ואת טמפרטורת המים. ציוד חשוב נוסף עבור טיפול בריכות שחייה הוא רשתות הניקוי המיועדות בדרך כלל לניקוי עצמים נראים לעין כמו עלים ולכלוך גס אחר.    

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים | קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים:

מגוון - שליחויות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ask4web קידום אתרים

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131794 צפיות
במאמר זה נדבר על מגבונים לחים ועל מגבוני נייר, למידע נוסף אודות מגבונים לחים היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131842 צפיות
במאמר זה, נדבר על מטאטא ועל הייתרונות של מטאטא איכותי, בנוסף נדבר על יעה, למידע נוסף אודות מטאטא היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131648 צפיות
במאמר זה, נדבר על אריזות מזון וכמו כן, על סינרים, למידע נוסף אודות אריזות מזון היכנסו לאתר.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/132096 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/131548 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון13/02/131688 צפיות
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

מאת: ask4web קידום אתריםצילום אירועים12/02/131687 צפיות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

מאמרים נוספים בנושא תחביבים

מאת: רוני הכהןתחביבים20/12/161868 צפיות
מאז שגילה אותו האדם. עבור הכנת בירה ביתית מדריך אפשר למצוא ללא כל בעיה, השאלה הנשאלת היא מדוע בכלל ירצה אדם לגשת אל תהליך שכזה בבית הפרטי שלו.

מאת: אבי דוידיתחביבים03/08/162905 צפיות
הדפסה על קרמיקה לעיצוב מיוחד של אריחי ריצוף וחיפוי לבית ולגינה.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162479 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162289 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: שרון צרפתיתחביבים13/01/162298 צפיות
אפשר ליהנות מטיולים ארוכים בלב ים גם אם אין לכם יאכטה על ידי השקעה כספית שאינה כה בשמיים עבור השתייכות אל מועדון שייט שבו אפשר לצאת אל הפלגות עם אחד מכלי השייט שקיימים במועדון מתוקף היותכם חברים שם

מאת: יוניתחביבים15/12/152467 צפיות
ישנם מספר סוגים של אוזניות אליהן מחובר מיקרופון, כאשר כל סוג יספק מענה על דרישות אחרות. אוזניות יכולות להיות מותאמות למכשיר טלפון, הן יכולות להיות מותאמות למחשב והן יכולות להיות משולבות ומתאימות למגוון סוגי מכשירים שונים

מאת: אבי דוידיתחביבים27/10/152486 צפיות
אחד ממשחקי החשיבה המוכרים והאהובים ביותר, בארץ ובעולם, הוא משחק התשחץ. ודאי נתקלתם בו באחד מהעמודים האחרונים של העיתון, באתרי אינטרנט ייעודיים ובחוברות שנמכרות רק לצורך זה. הסיבה העיקרית לכך שאנשים כה אוהבים דווקא את המשחק הזה, ללא עוררין, כבר כל כך הרבה שנים, היא משום שניתן לפתור אותו לבד - או ביחד, וכן משום שהוא מפתח מאוד את כל מה שאנו יודעים על העולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica