חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניה ירוקה בישראל | Thermohouse

חברת גולמט הקימה אתר אינטרנט חדש בנושא בניה ירוקה בישראל Thermo House.

בניה ירוקה:

בנייה ירוקה  נועדה להגדיל למקסימום את יעילות התכנון הבנייה של בתים במטרה לחסוך אנרגיה, מים וחומרי גלם, המיושמת משלב התכנון המוקדם ועד למגורים בבתים.

מטרת הבנייה הירוקה ליצור סביבת מגורים בריאה ונוחה לדיירים תוך הימנעות עד כמה שניתן מפגיעה במשאבים טבעיים מתכלים ובאיכות הסביבה. בנייה ירוקה באה לידי ביטוי בשימוש בחומרים ידידותיים לסביבה, חומרים ממוחזרים ותכנון יעיל אשר מביא לחיסכון מקסימלי באנרגיה.

גישה זו נועדה להשפיע ולהיטיב הן על הדיירים המתגוררים בבתים והן על הקבלנים הבונים אותם, על ידי הקטנת הצריכה של משאבים הדרושים לבניה וכן שיפור תנאי המגורים.

מה זה תרמו האוס ?

שיטת תרמוהאוס משמעותה התקנת בידוד לבתים קיימים או בתים חדשים שנבנו ללא מודעות לחסכון באנרגיה. הביצוע ע"י עיגון והצמדת שכבת בידוד לקירות הבית ויישום מערכת טיח מיוחדת על שכבת הבידוד. כתוצאה מכך הבית שומר על מראהו וצריכת האנרגיה שלו נמוכה עד כדי 80% לעומת בית שאינו מבודד בשיטה זו.

שאלות ותשובות בנושא תרמו האוס:

באתר תמצאו דף שאלות ותשובות בנושא תרמו האוס, שמשמעותו בידוד טרמי מושלם לבתים חדשים וישנים.

באתר ניתן למצוא תשובות לשאלות כגון:

מה זה תרמו האוס ?

כיצד לבודד קירות בשיטת תרמו האוס ?

היכן ואילו חומרים יש לרכוש ?

באיזה חומרי בידוד מומלץ להשתמש ?

מה נותן בידוד בשיטת תרמו האוס ?

האם יש לשיטה תו תקן והיכן היא מיושמת ?

היכן ניתן לרכוש ידע נוסף על השיטה ?

ועוד.

מפרטים טכניים:

באתר ניתן למצוא גם מפרטים טכניים לצפיה והורדה, למשל:

קיר מרתף

אדן חלון

מסגרת חלון - תכנון קיר

גג משופע עם מרזב

התקנה על גבי קונסטרוקציית ברזל

מעקה בגג שטוח

פינה פנימית או חיצונית

פרופיל פוגה

מפרק / מרווח

בטיחות אש (לבתים שמחופים ב FOAM BOARD)

דפי מוצר:

באתר ניתן למצוא גם דפי מוצר לצפיה והורדה, למשל:

פומבורד - לוחות לבידוד חיצוני

וובר תרם

עוגני הצמדה לרשתות טיח וגבס

לוחות צמר סלעים

טבלאות השוואה וחיסכון

מי היא גולמט ?

חברת גולמט שוכנת בקיבוץ יקום עוסקת ביבוא ושיווק חומרי בידוד איכותיים, חומרים חסיני אש ומגוון חומרים מתקדמים לתחומי הבניין והתעשיה השונים.

החברה מייבאת את מיטב המוצרים מטובי היצרנים בעולם ומוצריה עומדים בסטנדרטים הגבוהים של מכון התקנים הישראלי ומכוני התקנים הבינלאומיים.

גולמט משווקת בידוד ביו-סולובל מספר שנים (סיבים מינראליים אשר מסיסים בגוף ואינם מזיקים) המאושר ע"י ארגון ®EUCEB העולמי.

הבידוד שגולמט משווקת הוא מתוצרת חברת IZOCAM/ISOVER וקיבל תו תקן ירוק של מכון התקנים הישראלי כמו גם כל מוצרי IZOCAM שלהם תקן ישראלי מלא, תו תקן CE אירופאי ותעודות התאמה לתו התקן האמריקאי.

בנוסף לכך, גולמט הינה החברה הראשונה מסוגה בישראל שקיבלה את תקן אבטחת האיכות הבינלאומי ISO 9002.

תחומי התמחות גולמט:

חומרי בידוד לבניה ירוקה, חיפוי וקירוי, גגות אבץ, גגות מתכת: פח, אבץ, אלומיניום ונחושת, פחי נחושת, פחי אלומיניום, פחי אבץ, מחיצות דקורטיביות, סופגי רעש, רשתות אלומיניום, עיצוב ואדריכלות, צמר סלעים, צמר זכוכית, רשתות נירוסטה, בידוד צנרת, בידוד מיזוג אויר, חומרי איטום, חומרי בניין, אביזרי עזר, אביזרים לגגות, אבץ, איטום גגות, אלומיניום, בידוד תרמי ואקוסטי לבנין ותעשייה, תקרות אקוסטיות, מיגון אש, נחושת, פחי אלומיניום גליים לחיפוי ודקורציה, חומרים חסיני חום, אקוסטיקה, אקרילפז, בדי זכוכית, בידוד חיצוני לתעלות, בידוד לבן, בידוד לבניין, בידוד לתעשייה, בידוד פנימי לתעלות, גזה, דבק לעוגני הצמדה, דבק קונליט, דקט בורד, הוקים עוגני לכריות בידוד רב שימושיות, וידופלקס גומי מוקצף, חומר מריחה על CONLIT וכבלים, חרוזים כמחיצות, יריעות חוסמי רעש, יריעות טייבק, יריעות רפלקטיביות, לוחות לחסימת מעברי כבלים, לוחות למיגון אש, לוחות צמר זכוכית, לוחות צמר סלעים, למינט, מהדק סיכות בוסטינג, מופות מחבר שרשורים, מזרוני צמר סלעים, מחבר גמיש, מחבר שיניים, מתכות, נחושת, נחושת בגווני פטינציה, נייר אלומיניום, נייר טול, סופגי רעש, סלנית, ספוג אקוסטי, ספוג מלמין, ספוג פוליאוריטן, סרטי הדבקה, סרטי ליפוף ואיזולירבנד, עוגני הצמדה ושייבות, פחי אלומיניום צורניים, צמר קרמי, צנרת מלמין, קליפות צמר זכוכית, קליפות צמר סלעים, קלציום סיליקט, רשת נירוסטה גמישה של כבלים ומוטות, רשת נירוסטה של כבלים, רשתות אקספנדד, רשתות דריכה, רשתות חרוזים, רשתות טיח וגבס, רשתות מסוע מאלומיניום, רשתות מסוע מנירוסטה, רשתות נירוסטה ואלומיניום, רעפי שינגלס, שלות תומך לבידוד צנרת, שמיכות צמר קרמי, שרשור  PVC, שרשור אלומינים קשיח, שרשור לא מבודד, שרשור מבודד, שרשור מנירוסטה, תבניות יציקה, תבניות יציקה רשת טיח, תבניות קרטון ליציקת בטון, תחליפי אסבסט בדים חבלים וסרטים, תפזורת צמר קרמי, תקרות מינראליות, תקרות מלמין, תקרות פיברגלס ועוד.

לחברה מערך הפצה מקצועי וברשותה עתודות מלאי בהיקף גדול. לרשות הלקוחות עומדים שרותי ייעוץ, פתרונות מקצועיים ותמיכה מקצועית לאדריכלים, קבלנים ויצרנים וגם חובבים.

אודות

חברת גולמט מפתחת ומייבאת מגוון פתרונות בניה ירוקה בישראל. בגולמט בניה ירוקה פתרונות בניה מהפכניים בתחום בידוד בתים קיימים וחדשים המשלבים בניה ירוקה עם חסכון עצום באנרגיה. לחומרי הבידוד של גולמט תו תקן ירוק של מכון התקנים הישראלי.

גולמט היא החברה המובילה בענף הבידוד לבניין בישראל. החברה מייבאת, משווקת ומייצרת את מיטב המוצרים בתחום הבידוד לבניין ותעשיה.

לפרטים נוספים, לקניה ולייעוץ:

גולמט בע"מ קיבוץ יקום

מנכ"ל: רומי גולעד

טל 09-9556151

פקס 09-9571553

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

תרמוהאוס, חלק מבית גולמט, מפתחת ומייבאת מגוון פתרונות בניה ירוקה בישראל. בתרמוהאוס פתרונות לבידוד בתים קיימים וחדשים המשלבים בניה ירוקה עם חסכון עצום באנרגיה של עד 80% בהוצאות החימום והקירור. לחומרי הבידוד של טרמוהאוס תו תקן ירוק של מכון התקנים.

גולמט היא החברה המובילה בענף הבידוד לבניין בישראל ושוכנת בפארק התעשיה של קיבוץ יקום בשרון. גולמט מייבאת, משווקת ומייצרת את מיטב המוצרים בתחום הבידוד לבניין ולתעשיה.

http://www.thermohouse.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אדם גולעד

מאת: אדם גולעדבניין ואחזקה - כללי29/07/111194 צפיות
בנייה ירוקה נועדה להגדיל למקסימום את יעילות התכנון הבנייה של בתים במטרה לחסוך אנרגיה, מים וחומרי גלם. שיטת תרמו האוס משמעותה התקנת בידוד לבתים קיימים או בתים חדשים שנבנו ללא מודעות לחסכון באנרגיה וכך אפשר להגיע לחסכון בהוצאות החימום והקרור של עד 80%.

מאת: אדם גולעדשיפוצים29/07/111096 צפיות
המטרה המרכזית של בניה ירוקה היא למזער את הפגיעה בסביבה תוך ניצול המשאבים המתכלים. ניתן גם ללמוד את הנושא במסלולים מיוחדים באקדמיה.

מאת: אדם גולעדשיפוצים02/05/111270 צפיות
בנייה ירוקה היא פעולה רוחבית של הגדלת היעילות שבה בונים בניינים תוך שימוש במשאבים כמו אנרגיה, מים חומרי בניין ועוד, תוך צמצום ההשפעות של הבנייה על הסביבה ועל בריאות האדם במהלך מחזור החיים של הבניין, באמצעות תכנון טוב יותר, הקמה, תפעול, תחזוקה והסרה.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222810 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223119 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211373 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211332 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211591 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211566 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211753 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica