חפש מאמרים:
שלום אורח
15.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מעצבי מטבחים

אם גם בשבילכם המטבח הוא לא רק החדר בבית שבו מבשלים, אולי כדאי שתשקלו לשדרג. אחד הדברים הכיפיים ביותר בחיים הוא שיפוץ. שיפוצים הם הזדמנות פז להיפטר ממרכיבים מיושנים או כאלה שנפגמו ויחד עם זאת לתת רענון לבית או הדירה בקצת סגנון עדכני. אבל שיפוץ הוא עניין לא פשוט בכלל וכל אחד יאמר לכם ששיפוץ מטבחים זה השיפוץ הקשה ביותר.

כשמשפצים מטבח השינוי המתקבל משמעותי ביותר כי ברוב המקרים זהו שיפוץ יקר וכוללני אשר כולל החלפה של משטחים, ארונות מטבח, מנורות ומכשירי חשמל רבים. חוסר הנוחות בבית והשינוי הרציני בעת העבודה מובילים אנשים רבים להירתע או אפילו להמנע כליל מהשיפוץ. אולם הניסיון מראה שהזמן, הזיעה והכסף המושקעים בפרויקט כזה בסופו של דבר משתלמים מאוד ברמת החזות הכללית, נוחות החדר המחודש ואף בשיפור ערך הבית.

האפשרויות הקיימות בשוק המטבחים מחולקות לשתיים- קניית מטבח מחברות מטבחים רכישה ישירה מנגר. מטבחים המשווקים על ידי רשתות לרוב נוטים להוית זולים במידה רבה ממטבחים המעוצבים באופן פרטי, אך בשל ייצורם התעשייתי אין הם מותאמים במדויק למבנה הדירה וברוב המקרים הם מורכבים מחומרי גלם זולים ופחות איכותיים. מטבח בהזמנה אישית מנגר לרוב מבטיח עבודה ברמה גבוהה, בעת תהליך התכנון מבחר העיצובים והחומרים אינסופי, אולם מדובר בהוצאה גבוהה מאוד.

במהלך השנים האחרונות קיימת האפשרות לשפץ או להחליף רק את דלתות ארונות המטבח וכך לרענן את מראה המטבח תוך כדי חיסכון בעלויות. חידוש ארונות מטבח הוא פתרון מצוין אך חשוב לזכור כי זהו שיפוץ ויזואלי בלבד אשר אינו מסוגל לפתור בעיות רבות כרקבון בתוך החלקים הפנימיים של הארון או חלודה במערכת המים. הדבר החשוב הוא בשום אופן לא לוותר על איכות חומרי הגלם ולנסות למצוא את האיזון הנכון בין אסתטיקה למידת השימושיות.

 



תגיות המאמר: מעצבי מטבחים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

היכנסו לאתר בעלי מקצוע של ישראל לאיתור לוח בעלי מקצוע מומלצים www.hdm.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גלית רובני

מאת: גלית רובנילימודים אקדמאיים12/05/111198 צפיות
בימים אלה כל מי שרק רוצה יכול להיכנס לקורס המתאים ולהתחיל ללמוד את הנושא מהשורש, לצבור את הידע הדרוש ולצאת עם תעודה, כשהטובים עושים הצלחה בשטח.

מאת: גלית רובנישיפוצים11/05/11919 צפיות
פרגולות שצבעיהן טבעיים מאריכות ימים לאורך זמן רב יותר בהשוואה לפרגולות אשר צבועות בגוונים בהירים מאוד, אשר דוהים ומתקלפים בקצב מהיר.

מאת: גלית רובנישיפוצים11/05/11905 צפיות
תהליך מעבר דירה זה עסק לא פשוט בכלל. אחרי חיפושים ארוכים סוף סוף מצאתם את המקום המושלם ועכשיו הגיעה השעה לעבור. איך מומלץ לבחור מחירון הובלות? זה לא בעיה, אם מתכננים את המעבר בצורה חכמה.

מאת: גלית רובנישיפוצים08/05/111063 צפיות
בחידוש רהיטים מעץ צריך מקצועיות וניסיון רב, לכן צריך אנשי מקצוע שיודעים את התחום, בקשו להסתכל בתיק עבודות, בדקו את המחירים והחליטו על העיצוב החדש שתרצו לקבל מהרהיט שלכם.

מאת: גלית רובניגינון08/05/111021 צפיות
מתקשים להחליט את מי לקחת למטרת דשא דרבן? תמיד עדיף לקבל המלצה איכותית. שאלו את השכנים שלכם מי האדם שמטפל בגינה שלהם. במידה והם מרוצים מהגנן שלהם ימליץ לכם עליו בשמחה.

מאת: גלית רובנישיפוצים07/05/111179 צפיות
לאיזו תכלית אתם מקימים את השער והגדר? גדר עשוייה להיות דקורטיבית, לשמש כמחסום להרתעה, להגן על הפרטיות שלנו או להוות מכשול לכניסה של גורמים זרים.

מאת: גלית רובנילימודי תעודה ומקצוע07/05/111108 צפיות
מתעניינים בנושא קורס דמיון מודרך? בואו לקבל מידע על הקורסים ומרכזי הלימודים הכי טובים באתר האיכותי שלנו. לימודים יכולים לסייע לך לשפר את עצמך ברמה אישית ומקצועית, והיום יותר מבעבר הם זמינים מאוד לכל אחד שרוצה לשנות את חייו. יום טוב..

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222845 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223168 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211384 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211341 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211603 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211578 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211781 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica